Taehyung kafeden çıkmıştı.Saat akşamın dokuzuydu ve Jungkook onu evine çağırmıştı.Jiminle Yoongi kavga etmiş ve Jimin çok kötüymüş.Taehyung adımlarını daha da hızlandırdı.Neden kavga etmişlerdi ki?
Adımları son bulduğunda geldiği apartmana baktı.Daha iki yıl önce bu apartmanı gözetliyordu.Sırıtıp içeri girdi.Asansöre binip gideceği kata bastı.Aynadan kendine baktı ve kendi kendine gülümsedi.Gülüşü neden dikdörtgendi?Her ne kadar o bunu sevmese de Jungkook buna bayılıyordu.
İneceği kata geldiğinde kapı açıldı ve indi.Kapının önüne geldiğinde derin bir nefes aldı ve kapıyı çaldı. İçerden ses gelmediğinde birdaha çaldı.Hala açılmamışı.Defalarca çaldı fakat açan olmadı.Telefonunu cebinden çıkartıp Jungkook'a mesaj attı.
V: Sevgilim,kapının önündeyim.Açacak mısın artık?
Kookie: Ah...Tae ben sana söylemeyi unuttum.Şey biz Jimin'i hava alması için dışarı çıkardık Yoongi de çıkıp gitti.Paspasın altında anahtar var,sen eve gir rahatına bak.Biz geç olmadan geliriz.
Taehyung okuduğu mesajla derin bir nefes aldı ve kafasını salladı.Eğilip paspasın altından anahtarı aldı,kapıyı açtı.Kapıyı kapattığında anahtarı girişe koydu.Lambaları açtığında koltuğa geçip kafasını geriye attı ve derin bir nefes verdi.
Gözlerini tekrar açtığında masanın üzerindeki kırmızı gül ve not dikkatini çekmişti.Belki Namjoon hyung Jin için bırakmıştı?Kusura bakmasın ama Tae meraklı biriydi.
Masaya gittiğinde gülü eline aldı ve kokladı.Gülü sanki ona Jungkook vermiş gibi hayal etti.Elindeki gülü bırakmadan masadaki notu aldı.Kağıdı açıp tanıdık el yazısını okudu.
Bunların dikkatini çekeceğini
biliyordum sevgilim.Şimdi diğer gülü
almak için mutfağa git ve dolaptan
üçüncü rafa bak.
-Kookie.Taehyung okuduğu kağıtla kahkaha attı.Hemen elindeki gülü sıkıca tutup mutfağa gitti.Dolabı açtı ve açar açmaz gözüne çarpan sarı gülü ve yanındaki notu eline aldı.Gülü tutarken dolabı kapattı ve sabırsızlıkla notu açtı.
Eveet.Oyunun son adımına geldin
sevgilim.Şimdi de son olarak
benim odama git,yatağımın üstüne
bak.
-KookieTaehyung elindeki iki gülüyle koşar adımlarla sevgilisinin odasına gitti.Kapıyı açıp lambayı açtı ve yatağın üzerindeki beyaz gülü gördü.Gülümsemesi yüzünde daha çok yayılırken yatağa doğru yürüdü.Diğer iki gülü beyaz gülün yanına koydu ve son kağıdı da eline aldı.
Seni seviyorum.Benim gün ışığım,
Güneş'ten daha göz kamaştırıcı,
Ay'dan daha göz alıcısın.
En sevdiğim şarkısın.
Defalarca dinleyip de bıkmadığım şarkısın.
Şimdi olacak şey için korkma.
-KookieTaehyung son okuduğu cümleyi anlamaya çalışırken birden arkasından biri gelip gözlerini kapattı.
"Şşşşş korkma uzaylı."
Bu Yoongi'nin sesiydi.Demek başından beri kavga etmemişlerdi,bahaneydi.
"Ah Yoongi.Kavga etmediniz mi yani?Jungkook nerde?-"
"Şimdi uzaylı,sen susuyorsun.Ben seni yönlendireceğim sen de yönlendirdiğim yere doğru yürüyeceksin."
Tae tamam anlamında kafasını salladı.Gözüne takılan göz bandıyla yürümeye başladı.Yoongi kollarını tutup ona yön vermeye başladı.
Durduklarında geldiğini anlayan Tae ellerini göz bandına getirdi ve tam çıkaracakken Yoongi eline vurdu.
"Zamanı gelince ben çıkartacağım Tae."
Tae oflayarak ellerini indirdi.Olacaklar için gerçekten çok heyecanlıydı.Olduğu yeri anlamaya çalıştı.Hafif rüzgar vardı,burası balkon olmalıydı.Balkonlarını daha önce de görmüştü.Normal bir balkona göre daha uzun ve inceydi.
Gözlerinde hissettiği elle nefesini tuttu.Yoongi göz bandını çıkarttı ve omzunu patpatlayarak gitti.Gözlerini ilk açtığında bulanık gördüğü için birkaç defa kırptı.Gözleri net bir görüntü aldığında önünde kırmızı güllerden bir yol,yolun yan taraflarını sınırlayan sayamayacağı kadar mum.Mumlardan bazıları sönmüştü.
Tamamını gözden geçirirken kırmızı gül yapraklarının sonunda diz çökerek bekleyen bir Jungkook,düşündüğü en son şey bile değildi.
——————
Dediğim gibi sevgili uzaylılar,final yaklaşıyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
What'ca Doin Today || Vkook
FanfictionTaehyung iki yıldır platonik olduğu Jungkook ile sonunda bir tanışma fırsatı bulabildi. Tabiikide Jeon Jungkook her şeyden habersiz... story by @unicorn_yoonmin