|3|

11.4K 861 1K
                                    


Bu bölümü xydaisy'e armağam ediyorum kkk

--------
V: Hazır mısın?

Kookie: Huh?

V: Buluşmaya -_-

Kookie: Hah....

Kokie: Evet hazırım ^^

V: O zaman ben çıkıyorum,kafede görüşürüz ^^

Kookie: O zaman bende çıkıyorum.Görüşürüz!

Görüldü 13.37

---------

Taehyung mesajı görünce oturduğu koltuktan kalkarak hızlı bir şekilde evden çıktı.Bu olanlara inanamıyordu.İki yıldır beklediği çocuk şimdi onunla buluşuyordu.Ama ondan etkilenmemişti.Yolda giderken buruk bir gülümse yerleştirdi suratına.

Jungkook mesajı gönderdikten sonra evden hızlı bir şekilde çıktı.Apartmanın aynasında kendine son bir kez daha bakarak iyi olduğuna kânât getirdi be adımlarını dışarıya attı.Daha üç gün önceki tanıştığı çocuktan etkilenmesi normal miydi?Eğer karşınızdaki Taehyung ise evet...

Taehyung parka geldiğinde etrafına göz gezdirdi ve bankta oturan Jungkook'u gördü.Morali hafif bozukmuş gibi davranarak yanına gitti.

"Selam."

Taehyung kuru bir selamla Jungkook'un ilgisini üzerine çekmişti.

"Aman Tanrım!V çok kötü görünüyorsun...Gel de sana bir sarılayım."

Jungkook bahane edip V'ye sıkıca sarıldı ve o merak ettiği kokusunu içine çekti.Bir insan bu kadar dayanılmaz olabilir miydi?

Ayrıldıktan sonra Jungkook gülümseyerek V'ye baktı.Kalktığı banka geri oturarak yanında boş kalan tarafı Tae'ye işaret etti.

"Otursana?"

Tae sarılmanın şokunu atlattı ve Jungkook'un yanına oturdu.

"Jungkook...Bunu yapmana gerek yok..-"

"Neye?"

"Beni önemsemene.Bu güne kadar kimse önemsememişken senin yapman-"

'Kapa çeneni.Aptal aptal konuşma."

Jungkook sinirli olduğunu belirtmek için konuştuğunda Tae sustu.Jungkook sakinleşince konuşmak için konu aradı.Aklına gelen ilk konu ile söze başladı.

"Nasıl oldu?"

"Ne?"

"A-ayrılmanız?"

Jungkook kekelemesine lanet ederken Taehyung ne yalan söyleyeceğini düşünüyordu.Aklına gelen hayatının bir parçasını anlattı.

"Doğum günü gecesi evi bayabi kalabalıktı.Beni mutfağa çağırdı ve önemli birşey olduğunu söyledi.Bende peşinden gittiğimde mutfağa girince kapıyı kapattı ve bana doğru döndü.'Bak tae,artık seninle beraber olmak istemiyorum.Altıma girmiyorsun,ve bu beni senden soğutuyor.Kısacası sıkıldım.Kimse görmeden arka kapıdan çıksan iyi olur,ayrıca...Beni unut.'dedikten sonra mutfaktan çıktı.Ben ne yapacağımı şaşırmıştım.Gerçekten sevdiğim biri..."

Tae daha fazla göz yaşlarını tutmamıştı.Önceki erkek arkadaşının yaptıkları aklına gelince her zaman böyle olurdu.Üzerinden iki yıl geçmiş olmasına rağmen...

Jungkook yapılacak en iyi şeyin Tae'ye sarılmak olduğunu düşündü ve öyle de yaptı.Tae Jungkook'un sarılmasını beklermiş gibi anında karşılık verdi.Bu sarılma bütün acıları iki göğüs kafesine sığdırıp yok etmek gibiydi...

Ayrıldıklarında Jungkook Tae'nin hafif kızarmış gözlerine baktı.Tae burnunu çekerek tekrar Jungkook'un gözlerine baktı.Bir an orda kaybolacağını düşündü...

Jungkook ondan etkilendiğini şimdi söyleyebilirdi.Nasıl olsa ayrılmışlardı ama Tae'nin yarası hala tazeydi.Önce o yarayı iyileştirmesi lazımdı.

"Tae...Sana birşey sorabilir miyim?"

"Elbette Kookie.."

Jungkook derin bir nefes alıp sordu.

"Benim evime gelir misin?"

Tae duyduğuyla ne diyeceğini şaşırmıştı.

"N-nasıl yani?Ne yaparız ki?"

"Bilmem.Film izleriz veya yemek felan yaparız.."

"O-olabilir ama ailen için sorun olmaz mı?"

Jungkook derin bir iç çekip cevap verdi.

"Onlar eve gelmezler."

"Ah,çok çalışıyorlar sanırım-"

"Tae onlar öldü."

Tae hazırlıksız duyduğu şeyle dona kaldı.Ne demeliydi?

"Ah şey...Üzgünüm... B-bunu bilmiyordum-"

"Sorun değil V.Uzatma.Hadi kalk eve gidelim."

Tae morali bozularak ayağa kalktı ve buruk bir gülümsemeyle Jungkook'a baktı.

"Pekala o zaman,görüşürüz :)"

Tae arkasını dönmüş giderken tanıdık elin kolunu tutmasıyla geri döndü.

"Nereye V?"

Tae soru sorar gibi karşılık verdi.

"Eve?"

Jungkook başını her iki yana sallayarak nefesini verdi.

"Aptal...Eve gidelim derken benim evimi kast etmiştim."

Tae aptallığına küfür ederek cevap verdi.

"Ah,pekala..."

Jungkook kolunu Tae'nin omuzuna atarak evine doğru yola koyuldular...

What'ca Doin Today || VkookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin