Část bez názvu 18

3 0 0
                                    

Takhle to pokračovalo několik dní, ale trvalo to mnohem menší dobu, než ovládnutí ohně.

Další kapitolka v knize kouzel byla voda.

Zase jsem měl použít oheň. Pomocí svíčky jsem měl udělat v ruce ohnivou kouli a tu svými myšlenkami změnit na snehovou kouli.

Přislo mi to nemožné. Ohnivou kouli jsem už dokázal v pořádku, ale zmrazit ji? To snad ani nejde...

Zapálil jsem svíčku a hodil oheň do dlaně. Představoval jsme si, jak ta ruka chladne a díky tomu i oheň, ale vůbec to nefungovalo. Soustředil jsem se čím dál tím víc, ale pořád nic. Ten den jsem to s vodou vzdal a zkusil něco nového s ohněm a i s větrem.

Šel jsem se podívat na chviličku do domu za maminou a zjistil jsem, že je nemocná a spí na gauči. Zjistil jsem, že je v pokoji dost zima a tak jsem si řekl, že ji zatopím.

,,Co to zkusit myšlenkami?" proběhlo mi hlavou.

Dal jsem do krbu třísky, papír a pár polínek dřeva. Stoupl jsem si přibližně metr od kamen a koukal jsem se na papír. Představil jsem si, jak se z něho kouří a začíná hořet. Nic se nestalo. Pak jsem si představil, jak mi v dlani hoří miniaturní ohnivá koulička, kterou bych mohl hodit do kamen a rozdělat oheň. Soustředil jsem se a najednou jsem opravdu měl ohnivou kouličku v dlani a díky ní jsem rozdělal oheň a šel dělat další věci.

Vzhledem k tomu, že mamka byla nemocná, tak jsem šel na zahradu, kde bylo nějaké listí na zemi a já ho chtěl uklidit na hromadu.

,,Hrábě?" pomyslel jsem si a pak si řekl, že zkusím silou větru to listí odvát pryč. Soustředil jsem se a měl pocit, že cítím vítr obepínat mé prsty jako kdyby to byl nějaký provázek. Hýbl jsem rukou a listí odlétlo z jedné strany na druhou.

Alespoň něco se mi povedlo hned.


MAGIC!Kde žijí příběhy. Začni objevovat