Část bez názvu 3

10 1 0
                                    

Když jsem dočetl i to poslední slovo, z knihy vyšlo světlo a chvíli zářilo. Lekl jsem se a rychle tu knihu zavřel. Chtěl jsem ji vrátit do regálu, ale nedokázal jsem ji pustit, chtěl jsem číst víc. Došel jsem zpět k recepci a poprosil o půjčení této knihy, ale to co mi řekla knihovnice, mě trochu víc zarazilo. „Ale Wille, tato kniha ani není v našem archívu. Je možné, že ji tu někdo nechal a my si toho nevšimli. Vezmi si ji a nech si ji." Poděkoval jsem, rozloučil se a šel domů.

Hned jak jsem došel domů, vzal jsem si jablko a šel k sobě do pokoje. Sedl jsem si na koberec u postele a začal jsem listovat v knížce. „To je divný" pomyslel jsem si. „Vždyť první stránku jsem předtím nemohl přečíst a teď tu jasně stojí: Ten, jenž přečte první stránku, okamžitě stane se kouzelníkem. Ovšem pouze v případě, že má magii v krvi. Ostatní ani nevidí nějaké písmo v knize." Rychle jsme ji zaklapl a hodil před sebe. „Tohle určitě není možné, já a kouzelník? Nebo čaroděj? Ne, to je hloupost, nic takového neexistuje."

„Wille! Jdi si skočit do bazénu jestli dneska chceš, protože ho zavřu!" uslyšel jsem zezdola křik své otravné matky. Vzal jsem si plavky a řekl si, že se podívám do knihy, jestli tam není nějaké kouzlo na zadržení vody, když tam skočím, tak aby žádná nevytekla. Sedl jsem si ke knize a začal hledat.


MAGIC!Kde žijí příběhy. Začni objevovat