O několik dní později v noci jsem měl sen. Zdálo se mi o nějaké dívce. Ta dívka byla vystrašená a šla do starého domu. Dům vypadal hodně strašidelně. Zaklepala na dveře, které se samy otevřely a ona vešla dovnitř. Něco říkala, ale ve snu nebylo nic slyšet, jakoby někdo vypnul zvuk. Šla více dovnitř do domu a našla tam postavu, která stála zády k ní. Dívka promluvila na tu osobu a ona se otočila. Nebo spíše on, protože to byl muž. Nebo bych možná měl říct já? Bylo mi to strašně podobné a já nechápal, co se to děje. Dívka o krok ustoupila ke dveřím. Muž se k ní ale přiblížil a natáhl ruku. Něco řekl a z ruky mu vyletěl nůž, který se zabodl dívce přímo do srdce. Dívka zakřičela a to už bylo slyšet. Bylo to příšrné.
Probudil jsem se a moje srdce bilo jak o závod. ,,Bella! Sakra, co jsem to provedl?" běželo mi hlavou. ,,Je na živu a nebo jsem jí ublížil? Bože, co se stalo?!"
Chtělo se mi brečet, ale musel jsem zjistit, co je s Bellou. Rychle jsem našel nějakou mapu města a dal jí na stůl. Vzal jsem řetízek s přívěskem a myslel na Bellu. Povídal jsem kouzelnou formulku na vyhledávání člověka a řetízek se začal houpat. Bál jsem se, že to znamená, že jsem jí ublížil a ona je mrtvá, ale naštěstí se po chvilce řetízek zastavil na jednom bodě. Nedaleká louka. Vzal jsem na sebe mikinu a rychle tam běžel.
Doběhl jsem tam snad v rekordním čase celý zadýchaný a viděl jsem ji ležet pod stromem. Byla naživu. Chvíli jsem tam stál a všiml jsem si, že brečí. Naštěsí mě neviděla a já mohl začít svůj plán.
ČTEŠ
MAGIC!
FantasyChlapec, který rád čte. Jde do knihovny, protože momentálně mu došly knížky ve skříni. Nalezne jednu knihu... A co se bude dít dál, se dozvíte uvnitř příběhu ;) Dobrodružství, kouzelno, láska...