,,Ráda ti pomůžu."
,,Ne, je to nebezpečné. Byl bych rád, kdybys teď odešla, potřebuji se uklidnit a začít trénovat." Nejdříve Bella nechtěla odejít, ale nakonec přikývla a odešla.
Řekl jsem si, že s tréninkem začnu až zítra, že dnes si už radši půjdu lehnout a pokusit se o spánek. Ale než jsem si lehl, tak jsem vzal ještě knihu a sedl si s ní do křesla, kde dříve seděla Bella. Otevřel jsem ji na nějaké straně v první polovině knihy, ale nekoukal jsem se na číslo. Koukal jsem pouze na to kouzlo, co tam stálo.
"TMA"
Jenom to tam stálo a tak jsem si řekl, že to bude na zhasnutí, že pak je tma všude. Přečetl jsem si text a opakoval si ho v hlavě a soustředil jsem se. Sedl jsem si do tureckého sedu na postel a začal jsem opakovat slova nahlas.
,,Light of the darkside. Darkside of the light. Light. Dark... DARKNESS"
Jakmile jsem zakřičel poslední slovo, všude se zhasnulo. Ale nejen u mě v domečku, ale i u nás v kuchyni a obývacím pokoji, kam jsem z postele viděl. Když jsem se koukl ven z okýnka... teda, do prostoru, kde mělo být okno, kterým jsem měl vidět město... nebylo vidět vůbec nic. Byla tam černočerná tma.
,,Sakra! Já asi vyhodil pojistky v celém městě! To bude potřeba hodně tréninku..."
Tak a je to tu, snad to neni část na dlouhou dobu, dnes přidám alespoň ještě jednu část. Doufám, že mám ještě nějaké "fans" a že to ještě někdo čte, protože mě potěší teď jakákoliv odezva. Opravdu moc se všem omlouvám, že jsem nepřidala dřív, ani nevíte, jak mě to mrzí. S přáním dobrého čtení, Lenka.
ČTEŠ
MAGIC!
FantasyChlapec, který rád čte. Jde do knihovny, protože momentálně mu došly knížky ve skříni. Nalezne jednu knihu... A co se bude dít dál, se dozvíte uvnitř příběhu ;) Dobrodružství, kouzelno, láska...