Tretia kapitola

39 1 0
                                    

"Chcem byť sama!" - skríknem na sestru, keďže ju baví ma otravovať. "Fajn," odpovie mi a zatvorí dvere mojej izby. Ležím na posteli a premýšľam či nezavolám Lii, pretože ako ju poznám bude ma otravovať zajtra v škole s otázkou prečo ju ignorujem. Zoberiem mobil a vytáčam Liine číslo bez toho aby som si vypočula jej typický song na zvonení. Po troch zvoneniach sa ohlási. "Ahoj," poviem do telefónu. "Čo potrebuješ?" Skoro nestihnem dopovedať otázku a ona mi skočí do reči. "V piatok je tá narodeninová oslava u mňa doma. Dúfam, že si nezabudla." Sakra, pomyslím si, pretože nemám pre ňu ešte žiadny darček. "Nie, nezabudla, určite prídem, čakaj ma," zahovorím rýchlo. "Teším sa Nessa," odpovie mi a zruší hovor bez toho aby sa rozlúčila.

Nessa alebo celým menom Vanessa. Lia ma tak volá už od škôlky. Vtedy si zo mňa robila srandu, že Nessa Lochnessa.

"Zober vyvenčiť Meggie. Musím ísť Lii kúpiť darček," kričím z chodby na sestru. "DOBRE!" Zakričí mi sestra naspäť.

Vonku je neuveriteľná zima - sneží. Keď konečne vojdem do nákupného centra, stále nemám predstavu, čo jej mám kúpiť. Po pár obehaných obchodov sa rozhodnem, že voňavkou nič nepokazím. Predsa má rada sladké vône. Voňavka bude málo a tak mi napadne, že diár je fajn voľba, keďže sa blíži nový rok. Po dvoch či troch hodinách idem konečne domov. Stále neprestalo snežiť. Kráčam ulicou, keď náhle zbadám ako cez padajúci sneh uteká veľká biela chlpatá guľka. "Meggie!" Privolám ju k sebe a privítam ju vrúcnym objatím. Meggie vrtí svojim chlpatým chvostom a vyskakuje mi na nohy. "Monica, choď domov a zober mi túto tašku, prosím. Zoberiem ju ešte do lesa, nech sa vybehá," kývnem na Meggie, ktorá sa váľa v snehu. Sestra prikývne, berie mi tašku a ja s Meggie kráčam po úzkej ceste smerom do lesa...

V Tieni MestaWhere stories live. Discover now