Mame som kúpila darčekové balenie rôznych vecí do kúpeľa. K tomu jej pribalím voňavku, make-up paletu a dekoráciu - konkrétne sošku anjela. Všetko vložím do ozdobnej krabice a na vrch napíšem mamine.
Otcovi kupovať darčeky na Vianoce bolo vždy ťažké. Tento rok som mu kúpila dve tričká - čierne s nejakým nápisom a tmavomodré s obrázkom jeleňa. K tomu som zvolila pánsku kozmetiku - klasika. A aby nepovedal, že je to málo, kúpila som mu aj šálku na ktorej je zobrazená mapa sveta. Tiež všetko vložím do darčekovej modrej krabice, zavriem a na vrch napíšem otcovi.
Medzitým mi zazvoní mobil, že mám dole balík. Pravdepodobne s oblečením. Presne načasované! Zídem dole, prevezmem obriu krabicu a kráčam s ňou hore po schodoch. Keďže je v nej oblečenie aj pre Moni, otvorím ju. Moni som vybrala farebnú, o niečo väčšiu krabicu ako majú rodičia. Vyberám z jednej krabice a ukladám do druhej. Tričko s bábikou, kraťasy s flitrami, kvetované šaty, rifľová bunda s jej obľúbenými seriálovými postavami, dve objemné rúžové a fialové DOLLY sukne a posledné dve tielka s pásikmi. Okrem týchto vecí jej do krabičky, teda skôr krabice vložím bezdrôtové sluchátka, ktoré tak veľmi chcela. Zatvorím a opäť na vrch napíšem Monice.
Samozrejme som nezabudla ani na Meggie. Do jej najmenšej krabičky vložím pár pamlskov, nové vodítko a hračky - loptičku, pískacie kura a preťahovacie lano. Na krabičku so psíkom napíšem meno Meggie.
Skoro by som zabudla, posledná krabička patrí Lii. Jej som vybrala šálku s tanierom a plyšákom zabalených v jednej krabici. K tomu prihodím kozmetiku, lak na nechty, náušnice a všetko zakryjem tričkom jej obľúbenej kapely. Zatvorím a na vrch napíšem Lia. Všetkých 5 krabíc schovám do skrine za oblečenie. Poupratujem a zdola počujem ako Meggie šteká. Až napokon Moni otvorí dvere. "Čau Moni," pozdravím ju z chodby. "Ahoj Nessa," odpovie a rýchlosťou blesku vybehne do svojej izby. Tá tiež toho nakúpila. Zasmejem sa. Volám Meggie k sebe na gauč a pozeráme spolu telku. Po dvoch hodinách klopem Moni na dvere, "Nie si hladná?" spýtam sa jej cez dvere. "Som, dala by som si špagety," odpovie ale dvere neotvorí. "Dobre, idem ich spraviť," poviem a odchádzam dole do kuchyne. Vyberiem hrniec, napustím vodu, pridám trochu soli. Čakám kým mi začne vrieť voda. Medzitým čo čakám, prezerám si instagram. Pípne mi správa: Nessa, čo robíš? Odpíšem: Varím špagety, dôjdeš? Ani nie po minúte mi pípne správa opäť od Lii: Jasan, že váhaš. Za 15 minút som u teba.
Odložím mobil a keď voda už vrie vysypem celé balenie špagiet. Kým sa varia spravím nivovú omáčku s párkami a nastrúham syr. Zdola niekto zvoní. To musí byť určite Lia. Zídem dole a otvorím jej. "Čauko Lia, nejaká zmrznutá," zasmejem sa. "Spravím ti čaj, kávu?" spýtam sa. "Čaj, prosím," odpovie, kým si dáva dole bundu, čiapku a šál. Kráčame spolu do kuchyne. "Ako dobre to tu vonia," povie a usmeje sa. "Už sú hotové, tak si kľudne naber," ukážem na tanier. "Monicaaaa," kričím na ňu z kuchyne. "Moni, poď jesť," skúšam znova. Počujem ako sa otvoria a zatvoria dvere a Moni kráča po schodoch dole do kuchyne. "Ahoj Lia," pozdraví sa Moni, keď ju zbadá ako si naberá špagety. "Ahoj, naberiem aj tebe?" Spýta sa Lia Moni. "Jasné, dám si," smeje sa. Medzitým ako sa bavia a naberajú jedlo, robím čaj pre všetky tri. Položím šálky na stôl a naberiem si aj ja. "Je to vynikajúce," povedia skoro na raz obidve. "Ďakujem," poviem s plnými ústami špagiet. Po dojedení a vypití čaju, ostane na stole prázdny riad. "Lia, ak chceš, môžeš zostať u nás spať," navrhnem jej. "To je super nápad," povie s úsmevom. A tak spravím popcorn a zapnem film v obyvke. V neskorých hodinách si ideme ľahnúť do postele...
YOU ARE READING
V Tieni Mesta
FantasyNessa - obyčajné teen dievča z mesta, ktoré čaká dôležité poslanie. Nie všetko čo vidí, sa zdá byť zlé.