Nasledujúce dni ubehli rýchlo. Neboli ničím výnimočné. Vstávanie, škola, učenie, spanie. Tieto štyri slová to úplne vystihujú.
Až nakoniec bol piatok poobede. Zo školy som šla rovno domov, pretože za pár hodín začína Liina narodeninová párty. Doma som jej pekne zabalila voňavku, diár a čokoládu. Má rada pestré farby a preto som zvolila aj takú darčekovú tašku. Nakoniec dozdobiť peknou stužkou a napísať krátke prianie. Hotovo. Potrebujem zavolať taxík a tak beriem do ruky mobil a vytáčam taxi službu. "Dobrý večer, potrebujem taxík na ulicu Shelby 20," hovorím. "Do 20 minút sme tam," ozve sa pán v telefóne. "Dobre, ďakujem." zložím..A teraz sa rozhodnúť čo si obliecť. Stojím pred svojou šatníkovou skriňou a prezerám si všetky šaty čo mám. Modré, žlté, rúžové, fialové...Nakoniec vyberiem červené, nad kolená a celkom obtiahnuté. Dekot zdobí čipka. Môže byť, hovorím si pri pohľade do zrkadla na seba. Z botníka vyberiem červené lodičky a pevne verím, že sa nikde nepošmyknem na ľade alebo mi nezamrznú nohy z takej zimi. V kúpelni sa prečešem, natočím kulmou vlasy a namaľujem si čiernu očnú linku. K celému make-upu zvolím nie až tak červeno výrazný rúž. Paráda, jasám zo seba. Zoberiem darček, kabát a kričím z chodby na sestru: "Moniii, tak ja už idem, keby niečo mi zavolaj!" dodám a otváram vchodové dvere. "Meggie, stráž Moni," prihovorím sa môjmu psíkovi. Taxík ma už čaká a tak výjdem z dverí a nastupujem doň. "Kam to bude?" opýta sa celkom milý chlapík. "Poprosím na ulicu Armory 7." usmejem sa a odpoviem.
Keď už stojíme pred Liiným domom, zaplatím a poďakujem. Vystúpim. Lia ma privíta hneď medzi dverami a vytešuje sa z môjho outfitu. "Dnes je z teba riadna kočka," zasmeje sa a šťuchne ma do boku. "Aj tebe to pristane," odpoviem s nadšením. Na sebe má svetlo modré krátke šaty. Tiež sú obtiahnuté. K jej blond vlasom sa hodia. Zavedie ma dnu do domu. Má to tu krásne vyzdobené a nachystané. "To si kedy stihla?" opýtam sa zo zvedavosti. "Celú noc a celé poobedie som tu strávila." Zasmeje sa a podáva mi drink. "Uh, aby som nezabudla, všetko naj, ty moja BFF." Zasmejeme sa a podávam jej darček. Odloží ho k ostatným darčekom a zapína hudbu. "Skoro by som zabudla," smeje sa a podáva mi papierovú narodeninovú čiapočku. Spolu odchádzame do obývačky, kde tancujeme ako bláznivé. Lia odbieha a víta všetkých svojich hostí a rozdáva im čiapočky. K nášmu tancu sa pridávajú aj jej spolužiačky Kate a Pheobe. Niekedy sa u nás zjavia nejakí chalani ale potom zas niekde odídu. "Idem von, je tu teplo," oznámim im a smerujem k vchdovým dverám. Sadnem si na lavičku, ktorú majú na predsieni. Keď v tom vidím to dievčatko z lesa. Vyzerá úplne rovnako a volá ma k sebe. Postavím sa a idem za ňou. "Musíš mu pomôcť," ukáže smerom na chalana, ktorý stojí pri Liinom altánku. "Ako mu mám pomôcť?" zvedavo sa pýtam. "Ty vieš ako," odpovie s úsmevom a zmizne. A tak kráčam za ním. Keď už som pri ňom, otočí sa a pozrie na mňa svojimi zelenými očami. Celkom pekný mladík. "Áhoj, že vraj potrebuješ nejakú pomoc," nenápadne naznačím. "Veľmi rád by som opäť videl moju priateľku Kate." odpovie s celkom smutným tónom hlasu. "To nebude problém, Kate je dnu na oslave, poď." snažím sa ho chytiť za ruku ale nejak sa to nedá. "Prosím, choď ju zavolať a priveď ju sem." poprosí a ja odchádzam dnu za Kate. Kate tancuje a ja na ňu kričím cez hlasnú hudbu: "Katee, Kateee poď so mnou von na chvíľu." Za pár sekúnd už pri mne stojí a kráčame spolu k altánku. "Čo potrebuješ?" spýta sa ma znepokojene, pretože som ju vyrušila z najlepších tanečných kôl. "Hľadá ťa jeden chalan, chce ťa vidieť a porozprávať sa. Čaká pri altánku." ukážem tým smerom....
أنت تقرأ
V Tieni Mesta
خيال (فانتازيا)Nessa - obyčajné teen dievča z mesta, ktoré čaká dôležité poslanie. Nie všetko čo vidí, sa zdá byť zlé.