Medya>> ChanBaek <3<3<3
Şarkı>> İstediğiniz bir şey olabilir :D Eğlenceli olsun ama :3
******
-Önceki Bölüm Sonu-
Elini izlerin üzerinde gezdirirken, Kai'nin ondan beslendiğini hatırlamıştı ve yüzünü limon yemiş gibi ekşitmişti.
''Aishh!! Seni lanet olası vampir... Şu boynumun haline bak. Seni kurbağaya çevirmeyen ne olsun!'' Sehun, sinir krizi geçirirken ; evin sokağında arabasının içinde oturan Kai, kıkır kıkır gülüyordu.
''O anı görmeyi cidden isterim bebeğim.'' Aldığı donattan bir ısırık aldı ve gülmeye devam etti. Sehun'un onu gördüğü ilk yerde yine tokatlayacağına adı gibi emindi.
**************
Kai'nin başı yediği tokatla sağa doğru dönerken, gözlerini kırpıştırdı. Yerdeki mermerlerin beyaza yakın bir renk olduğunu yeni fark ediyordu.
''Seni adi pislik!'' Sehun, tıslayarak söylemişti. ''Beni nasıl olurda ısırırsın? Sana bu hakkı kim verdi hah?'' Sehun, burnundan soluyordu. Okulun 3. Katındaki koridordaydılar ve bu saatte inanılmayacak şekilde bomboştu.
Kai, elini yanağına koydu ve ovuşturdu. Çenesini açıp kapattı. Sehun'dan yediği kaçıncı tokattı Tanrı aşkına! Bir de gittikçe eli daha mı ağırlaşıyordu? ''Bu tokatların hepsini defterime yazıyorum cadı bilesin'' Kai, ona baktı. ''Veresiye defterin baya kabardı.''
''Çokta umurumdaydı ya! '' Sehun, göz devirdi ve boynundaki fuları çözdü. ''Sen önce bunun hesabını ver bana''
Kai, şöyle bir baktı. ''Baya güzel ısırmışım.''
Sehun, onun bu umursamaz ve dalgacı yanına uyuz oluyordu. ''Sen cidden-'' Sehun, yeniden tokat atmak için gerilmişti ve Kai bu sefer o tokadı yemek istemiyordu. Sehun'un narin bileğini havadayken tutunca, Sehun sert olan ifadesini bozmadan ona bakmaya devam etti.
''Bırak kolumu''
''Yok ya. Bırakayım da yeniden yakışıklı yüzüme vur değil mi?''
''Beni deli ediyorsun!'' Sehun, bileğini ondan kurtarmaya çalışıyordu.
''Bana herkes deli oluyor. Sence şu yüze deli olmayan birisi olabilir mi?'' Kai, tek kaşını kaldırıp kibirli bir şekilde gülmüştü.
''Yüzüne-'' Sehun, küfür etmemek için kendini zor tutuyordu. ''Bırak be kolumu!'' Sehun, bileğindeki baskı yüzünden, suratını buruşturdu. ''Canımı acıtıyorsun.''
''Sende az önce bana tokat atarak canımı yaktın bebeğim.''
''Sen onu hak etmiştin.'' Sehun, diklendi. ''Ayrıca ben senin bebeğin değilim!''
Kai, başını sağa sola salladı. ''Puff!! Cidden ama-'' dedi ve Sehun'u duvar ile arasına kıstırmak için yandaki duvara çekti. ''Bana bak güzelim. Fiziksel olarak senden güçlü olduğumun farkındasın ve buna rağmen bana kafa tutmaya devam ediyorsun.'' Kai, tüm bedenini ona bastırmıştı.
Sehun, yeniden bu şekilde kapana kısılmanın verdiği şokla Kai'nin gözlerine baktı. ''Ee yani? Bu beni ısırabileceğin ya da benden beslenebileceğin anlamına gelmiyor.''
''Ama işin ilginç yani bu halin beni baya eğlendiriyor minik cadı.'' Kai, yan bir şekilde sırıttığında, Sehun'un kahverengi irislerine baktı. Dün gece neredeyse her rengi o irislerde görmüştü.
''Bu zamana kadar sana itaat edenlere denk gelmen senin sorunun. Kusura bakma, ama öylece teslim olma gibi bir niyetim yok.''
Kai, dudak büzdü. Düşünüyormuş gibiydi. ''Nedense çoktan teslim olmuş gibisin-''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NOVICE WITCH'S LOVE ✔
FanfictionSehun, güçlerini yeni keşfetmiş bir cadıdır. Temel şeyleri yapabilmektedir, ancak bulduğu kitap ile daha çok şey yapmayı ister. Bunun içinde ustayı bulması gerekir. Kai, 188 yıldır bir vampirdir ve konsey tarafından ona bir görev verilir. Acemi cadı...