MEDYA : SEHAN...
ŞARKI:ATOM MUSIC AUDİO- YOUR DESTINY
BÖLÜMDEKİ ADI GEÇECEK OLAN TARİHİ ŞEYLERİ BU ŞEKİLDE DÜŞÜNEBİLİRSİNİZ..
**********
Arabayı biraz ötede bırakmak zorunda kalmışlardı. Daha fazla gitmelerine izin vermiyordu orman. Luhan liderlik ediyordu. Yanında Somi ve Jongdae vardı. Hemen arkalarında Sehun, Baekhyun, Suho ; onların arkasında da Kai ve Chanyeol geliyordu.
''Şu an ki düzenimiz kurt sürülerindeki gibi aynı.'' Chanyeol keyifle söyledi. ''Onlarda bir nevi bu şekilde sıralanıp ilerlerler. Önde güçlüler , ortada korunması gerekenler ve en arkada da en güçlüler.''
Kai güldü. ''Dostum o zaman ikimiz en güçlü mü olmuş oluyoruz?''
''Sanırım.'' Chanyeol onayladığında yumruklarını tokuşturmuşlardı.
''Keyfiniz yerinde bakıyorum da.'' Sehun demişti. ''Ortada olanlar şu an için korunması gerekenler olabilir ama şunu da ekleyelim; en değerli olanlar. ''
''Uhuu!'' Baekhyun kuzenine yumruğunu uzattı ve tokuşturdular.
Kai ve Chanyeol'un dudaklarının yan kısmı yukarı kalktı ve güldüler. ''Peki bebeğim öyle olsun.'' Dedi Kai. ''En değerlilerimiz sizlersiniz.''
Öndekiler kıkırdamıştı.
''Abi, oraya varınca başımıza bir şey gelmez değil mi?'' Somi, Luhan'a sormuştu.
''Şu şekildeyken sanmıyorum. ''
''Nasıl yani?''
''Çok saçma bir grupsunuz ama bir şekilde birbirinize destek oluyorsunuz.'' Luhan, diğerlerinden bahsediyordu. ''Üstelik Sehun'un önceki seçilmişten daha güçlü bir aurası var.'' Kısık bir sesle dile getirmişti düşüncesini. Arkadakiler kendi aralarında uğraşmaya devam ediyorken, ''Dün buna kesin bir şekilde emin oldum. His bambaşka.''dedi.
''Ooo!'' dedi Somi. İlgisini çekmişti. ''O zaman bu işlerin bizim için iyiye gideceği anlamına mı geliyor?''
Omuz silkti Luhan. ''Yine de sizlerin desteğine ihtiyacı var.''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NOVICE WITCH'S LOVE ✔
Fiksi PenggemarSehun, güçlerini yeni keşfetmiş bir cadıdır. Temel şeyleri yapabilmektedir, ancak bulduğu kitap ile daha çok şey yapmayı ister. Bunun içinde ustayı bulması gerekir. Kai, 188 yıldır bir vampirdir ve konsey tarafından ona bir görev verilir. Acemi cadı...