Medya>> SeKai *-*
Şarkı>> Linkin Park- War *-*
*************
-Önceki Bölüm Sonu-
Chanyeol, gülümsedi. ''Evet, çok seviyorum.''
''Hmm''
''Ne hmm?''
''Hiç'' Baekhyun, gülümsedi ve Chanyeol'e sıkıca sarıldı. Chanyeol de ona sarılıp çenesini onun başının üzerine koymuştu.
Baekhyun, bunun olduğu için kendini rüya da gibi hissetse de içinde garip bir his vardı. Nedense başka bir şey ters gidecekmiş gibi geliyordu.
***********
''Onun burada olduğuna emin misiniz?''
''Evet efendim. Her şeyini öğrendik ve isterseniz akşam saldırabiliriz''
''Madem öyle dediğin gibi yapalım. Akşam herkes hazır olsun. '' kısa saçlı olan gülümsedi. ''Şu seçilmiş ile tanışalım bakalım.''
***********
''Birbirinize şöyle bakmayı keser misiniz?'' Sehun, Chanyeol ve Kai'ye söyledi. Oturduklarından beri birbirlerine bakıyorlardı.
''Chanyeol, lütfen keser misin şunu?'' Baekhyun, yanında oturan uzun oğlana söylediğinde, dikkatini çekmek içinde kolunu dürttü.
''Benim onunla bir sorunum yok, bana dik dik bakan o.'' Kai, Chanyeol'e bakmayı kesmeden konuştu.
''Dostum ilk önce sen bakmayı kes, bende keserim.''
''Hey! Bu bir bakışma yarışması mı? Cidden ama... Kai kes şunu'' Sehun, Kai'nin kolunu çekiştirdi.
''Bunun çifte randevu olması mı gerekiyordu?'' Kai, Sehun'a sormuştu ama hala Chanyeol'e dik dik bakmaya devam ediyordu.
''Baekhyun ve ben kuzen olduğumuz sürece; eğer sizler bizi sevgiliniz olarak görmek istiyorsanız; evet. Çoğu zaman dördümüzün takılması gerekecek ve siz iki güç meraklısının buna alışması gerek.'' Sehun, açıkladığında Baekhyun, kuzenini destekledi.
''Evet, çok haklı. Chanyeol, lütfen keser misin? Sen de Kai''
''Aynı anda'' Kai, Chanyeol'e baktı.
''Sana neden güvenecekmişim?'' Chanyeol, gözlerini kıstı.
''Hoff ama cidden!'' Sehun, bıkkınlıkla nefesini koyuverdi ve Baekhyun'a baktı. ''Baekhyun, aynı anda tamam mı?''
''Tamam'' dedi Baekhyun ve Sehun ile birlikte hareket etti.
Sehun, Kai'nin yüzünü kavrayıp kendine çevirirken; Baekhyun'da Chanyeol'un yüzünü kendine çevirmişti.
Bakışmalarını sona erdiren şey, aniden öpülmeleriydi.
''Beni bir şeyden vazgeçirmek için böyle yöntemlere başvuracaksan, ben buna devam edebilirim güzelim.'' Kai, yüzüne yayılan çapkın gülümseme ile Sehun'a baktı.
''Kes sesini'' Sehun, göz devirdi ve onu bıraktı.
''Baekhyun, buna alışmam gerek değil mi?'' Chanyeol de gülümsüyordu. İşin aslı hoşuna gitmişti.
''Şapşal '' Baekhyun, onu itekledi ve gülümsedi.
''Bunun çifte randevu olması kimin fikriydi?'' Kai, sormuştu.
''Benim'' Sehun, atıldı. ''Ne oldu beğenemedin mi?''
Kai, yanındaki bedenin omzuna kolunu attı ve kendine çekti. ''Lafım yok ama şu kuçu kuçu canımı sıkıyor.''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NOVICE WITCH'S LOVE ✔
FanficSehun, güçlerini yeni keşfetmiş bir cadıdır. Temel şeyleri yapabilmektedir, ancak bulduğu kitap ile daha çok şey yapmayı ister. Bunun içinde ustayı bulması gerekir. Kai, 188 yıldır bir vampirdir ve konsey tarafından ona bir görev verilir. Acemi cadı...