Görsel : SeBaek
Media : K/DA- Villain
Dört bir yandan bariyeri kırmak için saldırıyorlardı. Çok fazla kurt aynı anda saldırıyordu.
''Elini ver bana'' Somi kardeşine söylediğinde Kai, elini tutmasına izin verdi. Somi gözlerini kısa bir süre kapattı ve geri açtı. Renk değiştiren gözleri ile bariyere bakıyordu.
''Bunun işe yaracağını düşünüyor musun?'' Kai, ablasına sorduğunda bariyerin her yerden halkalar şeklinde parladığını görüyordu. Dışarıdan çarpan kurtların iziydi.
''Yaramak zorunda. Bana odaklanır mısın? Gücünü kullanamıyorum.'' Somi söylediğinde Kai, başıyla onayladı ve gözlerini kapayıp açtı. Lila rengi gözler belirdiğinde vampir Kai, ablasına bakıyordu.
''Baekhyun, eğer bana izin verirse yapabileceğime eminim.'' Sehun, kuzenini ikna etmek istiyordu. Güçlerini kullanabilirdi ve kimse yara almadan buradan çıkabilirlerdi.
''Sehun, anlıyorum seni ama şu an ne olacağı konusundan hiçbir fikrimiz yok ve sen öylece güçlerini kullanır ve bize de zarar verirsen ne olacak?''
Sehun, alt dudağını dişledi. Baekhyun, haklıydı ama yine de denemeden bilemezlerdi. ''En azından bizde savaşmak için bir şeyler yapsaydık.''
''Hepimizden daha güçlü olduğunu ikimizde biliyoruz. Onlar da biliyor. Sadece Suho hyungun dediğini dinle bu sefer.''
Sehun derin bir nefes alıp verdi. Sabrı tükeniyor gibi hissediyordu. Diğerlerine baktı. Hepsi bariyere odaklanmıştı ve korumak için uğraşıyordu.
-Aynı anda bariyerin dış kısmı-
''Bu kadar zorlayacaklarını düşünmemiştim.'' Dedi uzun olan.
''Daha fazla zorlayın sizi sersem herifler.'' Diğeri kurtlara bağırdı. ''Seçilmişten bahsediyoruz. Tabi ki de kolay olmayacaklar.''
''Yanımızda en azından cadı getirmeliydik.''
''Cadıların hepsinin birer birer konseyden ayrıldığını biliyorsun.''
''Konseydekiler bir şey anlatmadı ama kesinlikle başka bir şeyler dönüyor.''
''İki bin savaşıyla alakalı olduğuna eminim.''
''Madem onunla alakalı; neden bize daha yüksek rütbedeki kurtlardan birisi yardıma gelmedi?''
''Bilmiyorum.'' O sırada kurtlardan biri koşarak yanlarına gelmişti.
''Efendim'' soluk soluğa kalmıştı. Nefes alıp verdi.
''Ne oldu?'' diye sordu uzun olan.
''Efendim, biraz önce muhbirlerden biri aradı. Buraya doğru gelen koca bir vampir ordusu varmış.''
Gözleri kocaman açıldığında diğerine baktı. ''Ne dedin sen?''
''Dur hemen panik yapmayalım. Emin misin vampir olduklarına?'' düşük rütbeli olana sormuşlardı.
''Evet efendim. Üç kez onaylattım emin olmak için. Bizden daha kalabalıklarmış ve tüm hızlarıyla buraya geliyorlarmış.''
Uzun olan diğerine baktı. ''Yıllardır beklenen savaşın şu an başlıyor olma olasılığı yoktur değil mi?''
''Sanırım bir arama yapsak iyi olacak.'' Sarı saçlı olan hemen telefonunu aldı.
-Aynı anda Chanyeol'un sürüsünde-
''Emin misiniz buraya geldiklerinden?'' Chanyeol'un babası betasına sordu.
''Eminim patron''
Bay Park, oğlunu aramak için telefona uzandı. Aramadan önce, ''Hepiniz hazır olun. Ne olacağını bilmiyoruz. Yardıma ihtiyaçları olabilir.'' Diyerek betayı gitmesi için yolladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NOVICE WITCH'S LOVE ✔
FanficSehun, güçlerini yeni keşfetmiş bir cadıdır. Temel şeyleri yapabilmektedir, ancak bulduğu kitap ile daha çok şey yapmayı ister. Bunun içinde ustayı bulması gerekir. Kai, 188 yıldır bir vampirdir ve konsey tarafından ona bir görev verilir. Acemi cadı...