MÜZİK -- PHOENİX - LEAGUE OF LEGENDS
MEDYA - KAİ
GÜNCEL BÖLÜMLERE HOŞGELDİNİZ !!! :DDDD
************
''Burası neresi?'' Kris geldikleri yere bakarken Luhan'a sormuştu. Kocaman bir tavana ve oldukça geniş bir alana sahipti. Büyükçe bir salon gibi duruyordu. Duvardaki resimlere baktı. Karşılıklı olarak birbirine bakan kalabalığın bir yanında vampirler, diğer tarafta ise kurt adamlar duruyordu.
''Kristal Tapınak'' dedi Luhan. Duvardaki resme bakıyordu. Resmin olduğu yere doğru ilerledi.
''Kristal Tapınak mı? Hani şu iki bin yıl önce olan büyük savaşın merkezi olan yer mi?'' Kris şaşkınlıkla sorduğunda, Luhan elini duvarın üzerindeki resimde gezdirdi. Merkezdeki kişiye odaklanmıştı.
''Hikâyeyi biliyor musun?'' Luhan, Kris'e sordu.
''Birçok şey duydum ama hepsinde farklı şeyler anlattılar.'' Kris de Luhan'ın yanına gelmiş, onun baktığı resme odaklanmıştı.
''Bu kim biliyor musun?'' Luhan, resmin ortasında iki kolu yanlara doğru açık, saçları uçuşan ve etrafında parlak bir ışık ile duran kişiyi gösterdi. Kris, dikkatle ona baktı. Garip bir şekilde birini anımsatıyordu. ''Tanıdık gibi duruyor dikkatle bakınca'' dedi.
Luhan iç çekti. ''O benim seçilmişimdi.''
Kris yeniden Luhan'a bakarken şaşkındı. Kaşlarını çattı. ''Nasıl yani?''
''Benim hakkımda bildiğin şeylerin çoğu yanlış Kris.'' dedi Luhan. Hala resme bakıyordu. Gözünün önüne gelmişti her şey.
**** İKİ BİN YIL ÖNCE ****
O an ki kaosu unutmak imkansızdı. Karşı karşıya gelen doğaüstü varlıkların savaşı. Vampirler ve kurt adamların birbirine olan düşmanlığı asırlardır devam ediyordu ve o gün en şiddetli anını yaşıyordu. Mahşer yeri gibi olmuştu. Toprak kanla boyanmış, gökyüzü ile aynı rengi almıştı. Kırılan omurga sesleri, yerinden sökülen kalpler, kopan uzuvlar...
''Luhan!'' Seçilmiş ona döndü. Yüzü kan içindeydi. Çok fazla güç kullanmıştı. ''Ölürsem bunu saklamanı istiyorum.'' Elindeki kolyeyi ona uzatırken dedi.
Luhan uzatılan kolyeye baktı, sonra gözlerini Seçilmişe çevirdi. ''Hayır ölmeyeceksin. Neden sürekli böyle söyleyip duruyorsun!''
''İkimizde bana ne olacağını biliyoruz. Saklamanın ya da bilmiyormuş gibi davranmanın bir anlamı yok. Al şu kolyeyi.'' Seçilmiş olan Luhan'ın elini kavradı ve kolyeyi avucuna bırakıp, onun elini kapattı. ''Söz veriyorum sana, seni asla unutmayacağım.'' Dedi.
''Yapma şunu. Bunu bana vermene gerek yok, bir şey olmayacak sana.'' Luhan eline zorla koyulan kolyenin avucun içine batmasını hissetti.
''Kandırmayalım birbirimizi. Bu savaş bittiğinde ben ölmüş olacağım ve sen-'' Seçilmiş olan derin bir nefes aldı ve yüzüne hafif bir gülümseme yerleştirdi. ''- bunu yeniden sahibine veren kişi olacaksın. Tamam mı?''
''Nefret ediyorum senden'' Luhan zorla gülümserken, yaşaran gözleri onu kaybetmek istemediğinin kanıtıydı.
''Biliyorum'' dedi Seçilmiş olan, Luhan'a sarılırken ''Bende seni seviyorum. '' dedi.
Son sarılmaları olduğunu biliyordu Luhan. Onu bir daha göremeyecekti. Seçilmiş olan sarılmayı kesip adımlarını geri geri atmaya başladığında, Luhan'ın göz yaşları yanaklarından süzülüyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NOVICE WITCH'S LOVE ✔
FanficSehun, güçlerini yeni keşfetmiş bir cadıdır. Temel şeyleri yapabilmektedir, ancak bulduğu kitap ile daha çok şey yapmayı ister. Bunun içinde ustayı bulması gerekir. Kai, 188 yıldır bir vampirdir ve konsey tarafından ona bir görev verilir. Acemi cadı...