Medya>> SeKai *-*
Şarkı>>The Weeknd - Earned It *-*
***********
-Önceki Bölüm Sonu-
Sehun, gülümsedikten sonra eğilip Kai'nin dudaklarına kendi dudaklarını bastırdı. Geri çekildi ve derin bir nefes aldı. ''Kai, sana bir şey söylemek istiyorum.''
Kai, merakla ona bakıyordu. ''Tabi''
Sehun, yutkundu. Yanaklarının kızardığını biliyordu ama söylemesi gerekiyordu.
''Sevişelim mi?''
****************
Kai, duyduğu şey ile şaşırmıştı. ''Anlamadım bebeğim ne dedin?''
''Nasıl duymazsın ya! Duydun işte.'' Sehun, bakışlarını kaçırıp homurdanmıştı.
Kai, duyduğu şeyin doğru olduğunu fark ettiğinde Sehun'u kendine bakması için çenesinden kavradı ve başını çevirdi. ''Ne dedin bir daha söyle lütfen.''
Sehun, yanaklarını şişirdi ve gözlerini kırpıştırdı. ''Şey dedim işte biz, yani sen ve ben , ikimiz şey yapalım mı dedim''
''Ney yapalım mı?''
''Kai! Niye duyduğun halde zorluyorsun?'' Sehun, kaşlarını çatmıştı. ''Utandığımın farkındasın ve buna rağmen anlamamış gibi davranıyorsun.''
Kai, dudaklarını birbirine bastırdı. Sehun, çok tatlıydı ve uzun zamandır seks konusunda utanan birisi ile karşılaşmamıştı. ''Özür dilerim ama cidden duymadım.''
''Sevişelim mi dedim''
''Olur.''
''Eh?'' Sehun, şaşkınca ona bakakaldığında Kai, Sehun'u kucağına alıp ayaklandı.
''Olur dedim.''
Sehun, düşmemek için bacaklarını ve kollarını ona sarmıştı. ''He-hemen mi?''
''İsteyen sen değil miydin?''
''Öyle ama ben şu an yapacağımızı düşünmemiştim.'' Sehun, kucağında olduğu adamın gözlerine baktı.
''O zaman neden, sevişelim mi dedim?''
''Ne diyeceğini merak etmiştim.'' Sehun, gözlerini kırpıştırdı.
''Ne yapmaya çalışıyorsun?''
''Bilmiyorum.'' Sehun, kucağında olduğu adama gülümsedi ve dudaklarına minik bir öpücük kondurdu. ''Ama denemekte istiyorum.''
Kai, Sehun'un davranışlarından şüpheleniyordu. ''Sen gerçekten sen misin?''
''Ne demek bu şimdi?'' Sehun, kaşlarını çattığında Kai'ye soru soran gözlerle bakıyordu.
''Sehun olan Sehunsun değil mi?'' Kai, onun diğer cadılardan biri tarafından ele geçirilmiş olduğunu düşünüyordu; çünkü Sehun çok garip davranıyordu.
''Öyleyim Kai. Kimse tarafından da ele geçirilmedim.'' Sehun, ona sinirlenmişti. ''Ne var yani seninle yatmayı istemem için birisinin beni ele geçirmiş olması mı lazım!'' çıkışmıştı.
''Tamam, şu an emin oldum sensin.'' Kai, gülümsemişti. ''Bana bu şekilde çıkışan başka birini tanımıyorum.''
''Kai!'' Sehun, kaşlarını çatıyordu. ''İndir beni sevişmek istemiyorum seninle.''
''Hey hey tamam özür dilerim. ''
''İndir dedim.''
''Bebeğim bak sadece emin olmak istedim. Çünkü senden başka biri ile sevişmek istemiyorum.''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NOVICE WITCH'S LOVE ✔
Fiksi PenggemarSehun, güçlerini yeni keşfetmiş bir cadıdır. Temel şeyleri yapabilmektedir, ancak bulduğu kitap ile daha çok şey yapmayı ister. Bunun içinde ustayı bulması gerekir. Kai, 188 yıldır bir vampirdir ve konsey tarafından ona bir görev verilir. Acemi cadı...