Medya>> BaekChan *-*
*******
-Önceki Bölüm Sonu-
Akşam olmasına çok az kalmıştı ve Baekhyun, göğsünde hissettiği Chanyeol'un sırtı ile huzurluca gülümsedi. Kalbi heyecandan patlayacakmış gibi olsa da onunla olmak deli gibi mutlu hissettiriyordu.
Bu gece o bağ, kesinlikle kurulacaktı.
*************
''Eıyy!'' Baekhyun, üzerine gelen böcekten kurtulmaya çalışırken, tiksinerek yüzünü buruşturmuştu.
''Yine ne oldu?'' Chanyeol, onun önünden gidiyordu.
''Bu mahzen neden ormanın içinde olmak zorundaydı?'' homurdanıyordu. Baekhyun, oldum olası doğa insanı değildi.
''Gelmemekte özgürsün Baekhyun.'' Chanyeol, alay ederek söyledi. Böceklerden korkması garip bir şekilde komikti.
''Yok ya! İki üç kendini bilmez böcek gördüm diye vazgeçecek değilim.'' Baekhyun, göz devirdi.
''Baekhyun, kocaman oldun ama hala şunlardan korkuyorsun'' Chanyeol, patikadan ilerlemeye devam ediyordu. Sırtındaki çantada kocaman zincirler ve bağlar vardı.
''Kocaman olmam onlardan korkmayacağım anlamına gelmiyor. Ayrıca bilgin olsun diye söylüyorum; ben korkmuyorum sadece tiksiniyorum. ''
''Eee?''
''İkisi farklı şeyler. Korksaydım şu an senin sırtında gidiyor olurdum. Mesela yılanlardan korkuyorum.''
''Onu biliyorum. Sana zararı olmayan kendince bahçede dolaşan böceklerin üzerinde tepindiğin zamanlar vardı. Üstelik senin üzerinde bile değillerken.'' Chanyeol, o minik yaratıklara acıyordu. Baekhyun'un gazabına uğramışlardı.
''Olsun, sonuçta orası da benim evimin bahçesi. Ben onların evinin bahçesinde geziyor muyum? Hayır. Onlarda benim evimde ve bahçemde gezemez.''
Chanyeol, Baekhyun'un mantığına gülerken ilerdeki çıkıntıyı gördü. ''İntikam alacakları günü bekliyorlar bence. Arada üzerine çıkmaları o yüzden.''
''Hiçte bile.'' Baekhyun, düz bir ifade ile bakıyordu.
''Geldik.'' Chanyeol, söylediğinde Baekhyun'un kalbi aniden hızlanmıştı.
''Sonunda. Az daha gidersek kuzeye geçeceğimizi falan düşünmeye başlamıştım.'' Baekhyun, yutkundu ve söyledi. Gerilmişti.
Chanyeol, başını yukarı kaldırdı. ''Neredeyse tepeye ulaşmasına iki saat var Baekhyun. ''
Baekhyun'da parlayan Ay'a baktı. ''Bize yeterli olacaktır değil mi?''
''Şu an için kendimde bir değişiklik hissetmiyorum. Sanırım yeterli olur.'' Chanyeol söyledi ve yerdeki kapağı kaldırmak için eğildi. Sıkışan kapı açılmıyordu. ''Arada gelip yağlamam gerektiğini biliyordum.''
''Ne oldu? Açamıyor musun?'' Baekhyun, kenarda durmuş ona bakıyordu.
Chanyeol, ayağını kapının dış kenarına bastı ve kapının kulpunu sıkıca tuttu. ''Sanırım sıkışmış.''
''Nasıl kurt adamsın sen.'' Baekhyun, onunla dalga geçiyordu.
''Sıkışmış Baekhyun.'' Chanyeol, ona gözlerini kısarak bakmıştı.
''Yardım etmemi ister misin?'' Baekhyun, kapıya büyü yapabileceğini düşünüyordu.
''Şu cüssenle mi?'' Chanyeol, geri doğrulmuş ve sırtındaki çantayı çıkarıp yere koymuştu. ''Güldürme beni, çekil kenara.''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NOVICE WITCH'S LOVE ✔
FanficSehun, güçlerini yeni keşfetmiş bir cadıdır. Temel şeyleri yapabilmektedir, ancak bulduğu kitap ile daha çok şey yapmayı ister. Bunun içinde ustayı bulması gerekir. Kai, 188 yıldır bir vampirdir ve konsey tarafından ona bir görev verilir. Acemi cadı...