Baylar, bayanlar(umarım vardır) bölüm eski bölüm fakat bu bölüm tüm seriyi etkileyeceğinden baya değiştirdim .başı aynı ancak ortadan sonraki bambaşka ve daha iyi oldu(tartışmaya açık değil😎) bugün yine bölüm gelecek(tamamen yeni bölüm 😉😉)
Ejderha yere indiğinde kafasını kaldırarak kükredi. Meydanda toplananlardan bazı kişiler korkarak çığlık atınca demin bana bileklik takan yaşlı adam.
"Sakin olun saldırgan değildir. En azından o istemedikçe"dedi gülümseyerek ve Ejder'den inen adamı göstererek eğildi. Bu Puma'ydı. Hiç de hayal ettiğim gibi biri değildi aslında ben kaslı genç ve güçlü biri hayal etmiştim Puma'yı ancak bu adam tam tersiydi. Puma bize yaklaştıkça içimde bir karıncalanma başladı. Adam ne kadar güçsüz görünürse görünsün tam bir bomba olduğu belliydi. Hemde patlamaya hazır bir bomba.Etrafıma bakındım. Herkes eğilmiş röferans yapıyordu. Puma'ya tekrar baktığımda bana gülümsediğini gördüm. Hemen bende eğildim. Ama Adamın güldüğünü duyar gibi olmuştum. Puma meydanın ortasına gelince gür bir sesle "kalkabilirsiniz . Merhaba Locy kasabası ben Puma. Bir çoğunuz beni kralın sağ kolu olarak duymuş olabilirsiniz ama aslında ben kralın generaliyim. Neyse daha önceki seçmelere gelmemiştim. Şimdi gelmemin nedeni ise her kasabadan en yetenekli 1 kişiyi saraya götüreceğim. götürdüğüm her çocuğun özel eğitmeni olacaktır. Bu resmi olarak kralın emridir. Şimdi başlayalım mı"dedi
Puma'nın konuşmasından sonra acaba o şanslı ben olabilir miyim diye düşünmedim değil.Bir kaç dakika sonra Taşı ejderhadan indirmeye başladılar. Normal bir kaya olmadığı belliydi üzerinde garipçe parıldayan
şekiller vardı. kayayı meydana koydular.
Deminki yaşlı adam sınavları açıklamaya başladı.
"Sınav fiziksel, zihinsel ve dantianınız olmak üzere üçte ayrılır. Sınavlarada bu sırayla gireceksiniz. Fiziksel sınavda tek yapmanız gereken General Puma'nın avucuna yumruk atmak olacak. Zihinsel sınavda da kafanıza bayılmanız için elektrik verilecek tek yapmanız gereken ayılmak şuan ki rekor 6 saniyedir" Eliyle Puma'yı işaret ederek eğildi. "Aslında bu size biraz saçma gelebilir ama sonuçta bu zihinsel dayanıklılık sınavı bir manadada sizin irade gücünüzü ölçer. Son olarak da dantianınız ölçülecek kapasitesi ,gücü,
elementlere yatkınlığı falan bunun içinde elinizi bıçakla kesip kayaya dayayacaksınız Sorusu olan. yok mu? Peki seçmeler başlasın. Adını okuduklarım sırayla gelip sınavlara girecek." Dedi ve sonra elinde nerden geldiğini bilmediğim bir parşömen oluşturdu. Ve okudu"Ken Fallow. Öne çık."
Tanımadığım sıska bir çocuk öne çıktı. Gür bir sesle "ben Ken Fallow."Yaşlı adam kafasını salladı. Ve Puma'yı işaret etti. Çocuk Puma'nın önüne geldiğinde saygıyla eğildi. Kalktığında Puma'nın uzattığı eline tüm gücüyle bir yumruk attı. Puma en ufak bir mimik bile oynatmadan karşıda kurulan çadırı işaret etti . İçeride bir adamın gölgesi duruyordu. Çocuk çadıra girince adam çocuğa bir işaret yaptı. Çocuk yere oturduğunda ellerini çocuğun kafasına dayadı. Aniden bayılan çocuk yana yuvarlanınca onu havada yakalayıp yere yatırdı.3dk sonra çocuk ayılmıştı kafasını tutarak çadırdan çıktı. Biraz ilerisindeki adam onu çağırınca yanına gitti. adam elinde tutuğu kabı çocuğa uzattı." Bir yudum iç kendine gelirsin"
Çocuk sıvıyı içtiğinde hemen kendine geldi. Kayanın indirildiği yere gitti. Kaynın önünde duran bıçağı alıp avucunda bir kesik açtı ve kayaya dayadı. Kayada yeşil renkte garip bir parıldama oldu. İleride bir adamın önünde tuttuğu parşömene not aldığını gördüm. Çocuk kendi sınavının bittiğini anlayınca yanımıza döndü. Ve heyecanla arkadaşlarına bir şey anlatmaya başladı.Yarım saat sonra grubun yarısı sınava girmişti. Daha sıra kardeşimele bana gelmemişti. Yaşlı adam parşömene bakıp konuştu "sıradaki kişi Dark johnson." Bu bendim. Kaşları birden çatıldı. Hızla bana baktı.
adamın kuşkulu bakışlarına aldırmadan öne çıktım. Hızlı bir şekilde Puma'nın yanına gittim. Tam yumruk atacakken eğilmeyi unuttuğumu hatırlayıp aceleyle eğildim. Bu işlere asla alışamayacaktım.
Puma elini uzatınca omzumdan destek alarak eline büyük bir yumruk attım. Somurttu. Kuşkulu bir şekilde tekrar eğildim ve çadıra doğru ilerledim.
Çadıra girdiğimde içerdekinin aslında bir kız olduğunu gördüm. Bana "otur" Dedi. Oturdum ellerini kafama dayadı. Birden bir akım hissettim. Ancak bu benim için hiçbir şey değildi. Hemen Ayağa kalkıp çadırdan çıktım. Kız şaşkınlıkla arkamdan bakakaldı.kimsenin duyamıcağı şekilde mırıldandı
"Anlaşılan yeni bir rekorumuz var"
Çadırdan çıktığım anda birden şaşkınlık nidaları duyulmaya başladı. Etrafıma bakındım. Herkez ağzı son karış bana bakıyordu. Sonra bir hırıltı duydum. Arkamı döndüğümde Ejderha'nın kırmızı gözleriyle karşılaştım. Korkuyla geri çekildiğimde sert bir şeye çarptım.
Bu büyülü kayaydı . Korkmuştum. Bir an önce sınavı bitirip yerime dönmek istiyordum. Bu yüzden hemen kayanın önündeki bıçağı alıp elime dayayıp kestim. Acımıştı. Elimi Kaya'ya dayadım ve kayanın parıldamasını bekledim. Ama gözüm Ejder'deydi tam olarak bana bakıyordu. Korkuyla yutkunup elimi kayadan Çekmeye çalıştım ama elim sanki kayaya yapışmıştı ve Kaya yavaşça ısınıyordu ve üstündeki şekiller siyah bir şekilde yanıp sönüyordu.
Bir kaç saniye daha geçti insanlar artık ne oluyor diye bakmaya başlamışlardı. Ve artık elimde bayağı bir yanmaya başlıyordu. Kaya adeta kanımı sömürüyordu. Elimi geri çekmeye çalışmaya devam ettim. Sonunda elimi çekebildiğimde geri uçtum kayaysa muazzam bir sıcaklığa ulaşmıştı. Birden bir ses geldi kükreme sesi bu Ejder'in sesiydi. Herkes çığlık atıp bağırmaya başladı Askerler ilk şaşkınlığın ardından ejderi sakinleştirmeye başladılar. Not alan adam şaşkın bir şekilde bağırdı.
" Bu saçmalık..."
Puma bağırdı "ne oldu Daily"
Adam eğildi "e...efendim o hiç bir element'e sahip değil ve aynı zamanda o kadar güçsüz ki kaya çocuğun nerdeyse tüm kanını sömürerek büle gücünü anlayamadı"
Ortalık sessizliğe büründü.
Puma sessiz bir şekilde bana dönüp konuştu.
"Çocuk kazağını çıkar."
Üzerime geçirdiğim yün kazağı şok içinde çıkardım. Lanet olsun neler oluyordu.
Puma yanıma yaklaştığında eğildi ve elimi karnıma tam dantianıma dayadı. Birden bir enereji akımı hissettim. Ancak hissettiğim gibi geçti. Birden Puma elini çekti. Sessizce küfür etti.
Yavaşça kulağıma fısıldadı"E..Evlat senin bir Dantianın yok"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gardiyan
FantasySadece bir çocuktum. Çok bir şey istemiyordum sıradan bir element kontrol edebilsem bana yeterde artardı bile. Bana bunun bile neredeyse imkansız olduğunu söylediler. İnanmadım iyi ki de inanmamışım çünkü şimdi yanlış düşündüklerini görebiliyorum...