Kvůli Jackovi s Caroline jsme se utábořili na trávníku, aby ti dva mohli uschnout. Přitáhla jsem si nohy blíž k tělu a o kolena si opřela bradu, zatímco jsem pozorovala různé skupinky lidí. Moc jsem se nezapojovala do konverzace, která tu probíhala mezi Jackem, Caroline a Collinem. Ano. Collinovu neúčast nahradila moje neúčast. Někdo přeci musel zůstat tou černou ovcí.
„Madison? Jsi to ty?" ozvalo se najednou v mojí blízkosti. Párkrát jsem zamrkala a pozvedla hlavu, abych vyhledala majitele hlasu, který mi byl dosti povědomý. Nečekala jsem však, že před sebou uvidím toho, koho jsem uviděla.
„Mikeu?" vytřeštila jsem okamžitě oči a hypnotizovala pohledem Mikea, který se tyčil nade mnou a v tuto chvíli mi sloužil jako slunečník. Všimla jsem si, že jakmile jsem vyslovila slovo Mike, Collin zpozorněl. Bez jakéhokoliv varování jsem ucítila, jak se něčí ruka, Collinova, omotala kolem mého pasu.
„My se ještě neznáme osobně. Jsem Collin Marc. Madisonin přítel," představil se Mikeovi okamžitě a věnoval mi nenápadné mrknutí. Došlo mi, o co mu šlo. Okamžitě jsem se rozhodla přistoupit na jeho hru a doufala jsem, že Mike zase rychle odejde.
„Petersen. Mike Petersen," Mike mě konečně přestal skenovat svým pohledem a zmateně pohlédl na Collina. Měla jsem chuť vyprsknout smíchy, jelikož se Mike představoval, jako by byl James Bond. Nakonec jsem se však ovládla. Dost mi k tomu napomohlo překvapení z toho, že si mě Cole přitáhl ještě o něco blíž a hlavu si opřel o moje rameno. Měla jsem chuť začít panikařit, kvůli tomu, že narušoval můj osobní prostor, ale nakonec jsem se donutila se jen nuceně usmát.
„Vážně jsem nečekal, že tady na tebe narazím Madi," oslovil mě znovu Mike jemně. Neměla jsem problém, když mě lidi oslovovali Madi, ale od něj to znělo až moc důvěrně a to mi nebylo tak úplně příjemné.
„Madison ani já jsme to taky nečekali. Že, princezno?" podíval se na mě Collin a já si skousla ret, abych se nezasmála nad tou přezdívkou, kterou mi dal.
„Přesně tak, čumáčku," nepatrně jsem se zašklebila tak, aby si toho mohl všimnout jen Collin, který se mi tlumeně zasmál do ramena. Asi neměl tak silnou sebekontrolu jako já.
„Docela mě překvapilo, že jsi teď na vztahy," poznamenal Mike mým směrem. To ještě nepochopil, že tu není vítaný? Bože. Nestála jsem o konverzaci a myslím, že jsem to dávala dost jasně najevo. I s Collinovou pomocí. Jak mu mám ještě naznačit, aby si dal odchod?
„Samotnou mě to pořád překvapuje. Ale Collin je zkrátka jiný. Nejde ho nemilovat," snažila jsem se znít zamilovaně. Chvílemi jsem to možná až přeháněla. Jack s Caroline na nás chvíli jen zmateně zírali. Neměli tušení, co se tu právě dělo a nikdo se jim ani nemohl divit.
„Dlouho jsem Madison neviděla tak šťastnou," překvapilo mě, když se do naší hry připojila i Caroline. Takhle se zkrátka poznají nejlepší přátelé. Pro sebe jsem se usmála. Jack povytáhl obočí a čekal na Carolinino vysvětlení, ale ta jen pokrčila rameny.
„Madi, myslíš, že by jsme si mohli promluvit? O samotě?" zeptal se najednou Mike, čímž mě trochu vyděsil. Trochu víc. Okamžitě jsem začala vrtět hlavou, ale nebyla jsem schopná promluvit.
„Myslím, že to by nebyl nejlepší nápad. Madie s tebou nechce mluvit. A já si taky nepřeju, aby jsi s ní mluvil. Myslím, že už si vy dva nemáte, co říct," procedil Collin skrz zuby. Wow. Byl vážně dobrý herec. Měli by mu dát Oscara.
„Jak o tom ty něco můžeš vědět?" obrátil Mike oči v sloup a propaloval Colea nepříjemným pohledem. Vypadalo to, že ztrácel trpělivost, což bylo jenom dobře. Možná mu pak konečně dojde, že je čas se vydat pryč.
ČTEŠ
Unbelievers ✔
RomanceDva lidé, kteří nevěří na lásku. Dva lidé s odlišnými životními příběhy. Dva lidé, kterým osud, na který ani jeden z nich nevěří, zkříží cestu. Dva lidé, kteří si navzájem změní pohled na život. Otázkou však je, jestli se po jejich setkání v...