Neden gittin ki? Hem kendine hem bana eziyet ettin..Şimdi olacaklardan ben sorumlu değilim Derin. Ama bu pişmanlığıma engel değil. (Fırat..)
Adem abiyle ve birkaç kişiyle daha vedalaştıktan sonra soluğu Beyaz Ev 'de aldım. Belki yalan gerçek olurdu..
''Merhaba. Ben patronunuzla görüşmek istiyordum.''
Kapıda ki fedai suratıma anlamamış gibi baktı. Sonra ''Emrah Bey'le mi?'' diye sordu. Ne bileceksem adamın adını.
''Adını bilmiyorum. Patronunuz oysa odur.''
''Kendisi burada mı bilmiyorum. Üst kata çıkıp sorun. Yukarı da görevliler vardır.''
''Teşekkürler.''
İçerisi bizim yer kadar kalabalık değildi. Yine de insan vardı. Ayrıca müzikleri de güzeldi. Sahne de birkaç kişi dans ediyordu.
Yukarıya çıkıp ilerledim. İki korumanın bulunduğu odanın kapısına gittim. Tahminimce burasıydı. ''Emrah Bey ile görüşecektim.''
''Ne için?''
''İş.''
''Sizi beklediğini sanmıyorum. Bana öyle bir bilgi gelmedi.''
''Beklemiyor zaten.''
''Emrah Bey şuan müsait değil.''
''Bakın sadece bir iki dakika tamam mı? En azından kendisine sorun girip giremeyeceğimi.''
Adam kuşkulu gözlerle beni süzdü. Sonra kapıyı tıklatıp içeri girdi. Çok bekletmeden kapıyı aralayıp bana da girmem için izin verdi. Ama kendi çıkmadı.
''Evet ne istiyorsunuz küçük hanım?''
''Merhaba Emrah Bey.''
İçeriye kısaca göz attım. Fırat Bey'in odası daha güzeldi. Burada boydan boya cam yoktu. Onu düşününce içimin hatta burnumun direğinin sızladığını hissettim.
Adam bana merhaba demek yerine kafasını salladı. Biraz daha yaklaştım masasına doğru. Otuz beş kırk yaşlarında olgun bir adam vardı karşımda. Yüzünün bir tarafı kesik gibiydi. Aslında o olmasa yaşına rağmen oldukça hoş bir adam sayılabilirdi. Benim tarzım olmasa da..
''Ben çok vaktinizi almadan konuya gireyim. Şuan eleman arıyor musunuz aramıyor musunuz bilmiyorum. Ama ben iş için geldim. Garsonluk için. Barmenlik de yapabiliyorum. Bir yıllık bir deneyimim var.''
Adam elindeki purosunu dudaklarına götürdü. Tam bir mafya babası edası vardı.. Bir an tırstım. Fırat Bey'in söyledikleri doğru olabilir miydi?
''Demek iş için geldin? Nerede çalıştın bir yıl?''
''Ayna'da çalıştım.''
Adamın gözleri parladı. İlgisini çekmeyi başarmıştım.
''Ayna'da mı? Ee kovuldun mu?''
''Hayır kendim bazı sebeplerden ötürü ayrıldım.''
Adam korkunç bir kahkaha attı. Olduğum yere sindim. Arkamı dönüp kaçmak istedim. Hırıltılı kahkahası öksürüğe dönüştü. Sonra sustu. ''Demek kendi isteğinle ayrıldın. İlginç.''
''Evet.'' Diye mırıldandım.
''Peki bu bazı sebeplerin neler?''
''Özel sebepler..''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Geceden Bile Karanlık
RomanceSiyahın her tonunu bilirim. Karanlığın insana neler yaptığını bilirim. Gecenin yalnızlığını en derinimde hissettiğim geceler olmuştu. Ama bazı zamanlar vardı ki gün ışığında daha katlanılmazdı.. Acı içime kör bi iğneyle işlendiği zaman hayata kanl...