Violet
Oké dit gaat te ver. Ik spring op en ga vlak voor Ron staan. Hij kijkt me verbaasd aan. 'Ik ben achter Carl aan gegaan omdat hij werd achtervolgd door walkers. Ik heb hem geholpen. Als ik jou daar had gezien was ik de andere kant op gerend.'
Ze kijken me beide met grote ogen aan. Toch herstelt Ron zich snel. 'Oh dus onze kleine Carl kon het zelf niet aan en moest gered worden door een meisje?'
'Eikel.' Zeg ik tegen hem en loop weg. 'Schatje van me, vannacht hier? 11 uur?' Roept hij me nog na. Ik loop snel door naar huis. Ik open de deur en gooi hem hard achter me dicht. 'Violet?' Ik negeer Carol die in de keuken bezig was met koken en stormde de trap op naar mijn kamer. Mijn raam kijkt uit op het meer. De jongens waren zo te zien aan het ruzien.
Waarom ben ik hier naartoe gegaan? Ik ben hier net en nu hebben ze al ruzie, het komt allemaal door mij.
Carl Grimes
'Man waar sloeg dat nou op?' Ron haalt verontwaardigt zijn schouders op. 'Ik was alleen maar gezellig aan het praten met haar.' 'Het is maar wat je gezellig noemt.' Mompel ik. Jammer genoeg hoorde Ron het. 'Ik hoef tenminste niet gered te worden door een meisje.'
'Wat lul je nou? Jij komt nog niet eens buiten die muren, je bent hier opgegroeid. Je weet niet hoe het is om daarbuiten te zijn. Je hebt geen enkel idee.' Ik sta op en hij ook. Hij komt dreigend dichterbij staan. 'Je bent gewoon jaloers, ze is van mij, en jij wil haar voor jezelf houden omdat jij haar hebt meegenomen naar hier!'
Wie zegt dat ik haar voor mezelf wil houden? Ik vind haar niet eens leuk! Ik loop weg van Ron naar huis. Michonne kijkt me vragend aan maar ik schud mijn hoofd. Ik loop meteen naar boven naar mijn kamer.
Waarom moet hij nou zo stom doen? Ik ben haar dankbaar dat ze me heeft gered, ook al is ze een meisje.
Mijn vader komt mijn kamer binnen. 'Heb je ruzie met Ron?' Hij gaat naast me zitten op het bed. 'Niet echt ruzie ofzo, hij deed gewoon stom tegen mij en Violet.' 'Is dat het meisje dat jou gered heeft?' Ik knik. 'Pap hij was gewoon dingen aan het lullen en probeerde te flirten met haar.' 'Jaloers?' Ik zucht diep en laat me op bed vallen. 'Nee waarom denkt iedereen dat?' 'Mmm laat maar. Stel haar eens een keer voor, ik heb haar nog niet gezien.'
JE LEEST
Saved (Carl Grimes)
FanfictionViolet zit in de struiken, zich te verbergen voor de walkers. Ze ziet een jongen met een sherrif hoed. Ze blijft hem achtervolgen en red zijn leven. Kan hij ook haar leven redden?