Violet
Als we terug zijn bij Alexandria breng ik het eten naar Olivia en de medicijnen naar Denise. Daarna ga ik zo snel mogelijk naar huis. Opeens hoor ik allemaal geweren afgaan. Welke gek gaat er nou zomaar schieten?
Het geluid stopt niet en wordt alleen maar erger. Ik zie dat er mensen over de muren klimmen. Wacht wat? Tientallen mannen klimmen over de muren en schieten wild om zich heen. Ik ga het eerste gebouw in dat ik zie. Al snel kom ik Rick en Jessie tegen. 'Violet! We moeten Judith halen, het zij de Wolves, ze willen wraak op ons nemen.'
Ik knik en pak mijn geweer uit de huls. Ik kijk of het veilig is en sluip uit het huis. Drie huizen verderop is het huis van Carl, daar moet ik heen.
Om mij heen liggen al verschillende plassen bloed. De Wolves blijven om zich heen schieten. Ik mag niet opgemerkt worden. Ik sluip langs het huis en wou net de straat oversteken als ik geluid achter mij hoor.
Ik draai me vliegensvlug om en zie dat er een man achter me staat met twee messen in zijn hand. Shit. Ik loop zo snel mogelijk achter uit en verlies hem geen moment uit het oog. Hij loop op een dreigende afstand achter me aan totdat ik tegen een muur sta. Ik kan geen kant meer op. Hij staat klaar om zijn mes te gooien. Ik trap hem snel op zijn gevoelige plek en hij zakt in elkaar van de pijn.
Ik ren snel weg naar het huis van Carl. Als ik binnen ben kijk ik meteen door het raampje of er iemand is die mij zag. Gelukkig zie ik niemand. Boven begint Judith te huilen. Shit! Ik sprint de trap op met twee treden tegelijk. Ik trap de deur open. Als Judith me ziet stopt ze meteen met huilenz 'rustig maar!' Ik til haar uit het wiegje.
Ik loop over de overloop. 'Carl!!' Ik klop op zijn deur. Er komt geen reactie terug dus ik open de deur. 'Carl?!'
JE LEEST
Saved (Carl Grimes)
FanfictionViolet zit in de struiken, zich te verbergen voor de walkers. Ze ziet een jongen met een sherrif hoed. Ze blijft hem achtervolgen en red zijn leven. Kan hij ook haar leven redden?