Di sekolah..
Youngji menangis sekali lagi disebabkan oleh jackson.Eunji menasihatinya supaya bersabar.
Apa yg berlaku?jom kita flashback sikit!!Youngji dtg ke sekolah dgn eunji.Dia ternampak hara dan jackson keluar dari kereta dan hara memegang tngn jackson menuju ke kls..
Youngji cuba abaikan perkara tu dan masuk ke kls dgn eunji.Tapi sehingga lah..hara tiba2 mengumumkan di hadapan kls
Hara:all you guys!!!dgr sini semua..Hari ni aku nk perkenalkan bf aku yg tersayang iaitu jackson!!!!nanti aku dan jackson akn bertunang so nanti aku jemput korang semua ya..kn syg?(sambil melihat jackson)
Jackson:ye!!Semua classmate Youngji mengucapkan tahniah kpd mereka.Tak sampai beberapa minit,heboh satu sekolah tentang pasangan ni.
⏩⏩⏩⏩⏩⏩⏩⏩⏩⏩⏩⏩
Mcm tu lah cite dia.Sbb tu lah Youngji menangis kerana dia x percaya tentang tu.
Hara sanggup kau buat aku mcm ni!!!!kau pengkhianat!!!aku benci kau!!Youngji menjerit di dalam biliknya dan mensepahkan barang-barangnya untuk melepaskan kemarahannya
Ibu youngji terdengar youngji menjerit dari atas terus dia pergi je bilik youngji untuk melihat apa yg terjadi.
Ibu youngji:Youngji!!!!!kenapa ni?!!!
Youngji:omma!!!!Youngji terus memeluk erat ibunya dan menangis teresak-esak sehingga mengundang kan perasaan risau ibunya terhadap youngji.
Setelah lama youngji menangis di dlm pelukan ibunya,youngji tertidur setelah lama menangis.
Ibu youngji menyelimutkan badan youngji.Anakku tabahkan lah hatimu..kuatkan semangat!!Ibu youngji mencium dahi youngji dan berlalu pergi..
Keesokkan harinya...
Youngji datang ke sekolah seperti biasa tetapi dengan muka yang sembap kerana terlalu banyak menangis semalam sehingga kangjun menegurnya.
Kangjun:hai Youngji!Eh!!kenapa muka awak sembap tu?
Youngji:takde apa2 lah..saya tak cukup tidur.Saya masuk kelas dulu ya kangjunYoungji terpaksa membohongi kangjun kerana dia tidak mahu orang kata dia seorang yang lemah.
Dia harus kuat untuk menghadapi dugaan ni walaupun hatinya terlalu sakit.
Youngji tidak terus ke kelas bahkan terus pergi ke rooftop untuk menenangkan jiwa tetapi dia terserempak dengan jackson yang juga sedang duduk memandang ke langit yg biru.
Walaupun jackson membelakanginya tapi dia tahu itu jackson.Youngji mendekati jackson dan menegurnya.
"Jackson!!"panggil Youngji.Jackson memalingkan muka dan melihat siapa yang memanggilnya.
"Ya,awak siapa ya?"kata jackson.Youngji tidak dapat menahan air matanya dan teresak-esak menangis.
Jackson p.o.v
Aku terkejut mendengar perempuan di hadapannya menangis.Aku ada salah cakap ke tadi?monolog jackson
"Awak janganlah menangis..saya minta maaf kalau saya salah cakap"kata jackson
Budak perempuan itu berhenti menangis dan bertanya kepada aku.
Youngji:awak tak ingat saya ke jackson?
Jackson:minta maaf..saya tak ingat awak
Youngji:saya Youngji gf awak.kalau awak nak tahu hara dia tipu awak.
Jackson:awak gf saya?
Youngji:ya!!!awak tak ingat ke yang saya pernah selamatkan awak bila Mark cuba nak bunuh awak.Lepas tu,kita couple dan awak bawa saya pegi rumah nenek awak.Takkan awak tak ingat semua kenangan kita?Aku hanya diam dan cuba memikirkan balik kisah lama yang hilang dari ingatan aku tapi tak boleh.
Tiba2 budak perempuan itu mencium bibir aku.Aku terdiam dan terkedu.Perempuan itu memandang aku sambil tersenyum dan berkata "saya harap sangat awak ingat sapa saya..bye awak i love you..
Dia terus meninggalkan aku.Aku hanya mampu memandang perempuan itu pergi.Aku teringin sangat nak tahu siapa perempuan tu dalam hidup aku selama ni..dan hanya satu jawapan saja aku perlu bertanya dari BAMBAM.
Dia mesti tahu pasal ni.(untuk pengumuman semua bambam adalah watak baru..dia sebagai kwn baik jackson..hihihi..kalau ada penambahan watak saya akan bagitahu nanti)
⇨⇨⇨⇨⇨⇨⇨⇨⇨⇨⇨⇨⇨⇨⇨⇨
Hara p.o.v
Sedang aku tengah mencari jackson Tiba2 tanganku ditarik kasar dan menuju ke arah bilik stor sukan.
Aku meronta-ronta supaya dilepaskan tapi apa lah sangat kudrat seorang perempuan berbanding lelaki.
Orang yang menarik tanganku itu ialah Mark.Dia mengunci pintu dan mengempung aku dengan kedua-dua belah tangannya.
Hara:Mark kenapa ni?hah?
Mark:kau tanya kenapa?kau tipu aku!!kau rupanya pura-pura je couple dengan aku..jahanam kau kan
Hara:hahahaha...padan dengan muka kau..sapa suruh percaya?kau tu bodoh sangat kau tahu!!haha
Mark:kau memang perempuan sial!!Mark menampar pipi hara dengan kuat.Hara memegang pipinya dan menjerit "SAKIT LAH BODOH!!!!!!!"
Mark:padan dengan muka kau!!tapi kau ingat lepas ni aku takkan lepaskan kau..you just wait and see what i will doing to you!!!
Ok..akhirnya saya update juga..please vote and comment ok😉
YOU ARE READING
[C]LOVE BIRDS
FanfictionMengisahkan tentang persahabatan yang kuat antara Jackson&Youngji tetapi tiba2 bertukar dari sahabat menjadi kekasih. Dalam mereka bergembira,muncul dua orang yang hendak memusnahkan hubungan mereka berdua. Dapatkah Jackson&Youngji bahagia selam...