Mark p.o.v
Aku teringat kembali plan kitorang nak kenakan hara.Korang nak tahu kan?😏Jom flashback sikit.
Flashback..
Mark:hah!!kau ada apa nak jumpa aku ni??
Bambam:aku ada mission untuk kau
Mark:mission???
Bambam:yup..mission untuk kenakan Goo Hara..//smirk//
Mark:macam mana??
Bambam:macam ni kita akan kenakan diorang masa prom night nanti dan...
Mark:apa maksud kau dengan diorang??
Bambam:kita akan kenakan dua orang hara dan kangjun.
Mark:So??
Bambam:So kita buat macam ni.Aku nak masa prom night nanti kau ugut dia yang kau tahu pasal rancangan dia dan kangjun tu..Lepas tu..
Mark:rancangan apa??
Bambam:kau kenapa suka celah apa yang aku cakap??boleh sabar tak!!!
Jackson://ketuk kepala bambam//kau tu yang salah Bambam..lain kali cite semua perkara dulu baru lah cite plan kita..hishh!!
Biar aku cite kat kau mark.Jackson pun ceritakan kat aku pasal rancangan hara dan kangjun dari A-Z.
Mark:kejam gila diorang tu!!!
Jackson:sebab tu aku nak kau tolong aku Mark.Kau mesti nak balas dendam kat hara sebab mainkan kau kan?Sekarang lah masanya!!
Mark:Ok..aku join korang.So sambung apa plan korang tadi.
Jackson:itu biar Bambam yang citer.Bambam!!!eh mana kau??!!Bambam!!Aku ternampak Bambam tengah tidur dengan enaknya sampai keluar air liur basi.Aku terus mencuit jackson dan tunjukkan ke arah Bambam yang tengah tidur.
Jackson:bertuah punya budak!!!kau boleh tidur!!woi bangun!!!//gerakkan Bambam//
Bambam://menguap//dah habis ke kau citer??
Jackson://ketuk kepala Bambam//dah habis lama dah!!!kau pegi tidur buat apa??
Bambam:Aduh!!!!sakit lah..dah kau lama sangat citer kat dia..Aku tidur lah
Jackson:hishh!!!budak niJackson cuba nak pukul kepala Bambam lagi tapi aku halang.
Mark:woi!!dah lah tu..bila nak tamat macam ni..Aku dah jemu tunggu ni..cepatlah citer
Bambam:hah!!!ok2!!kejap aku cite sampai mana tadi eh??
Mark://mengeluh//kau citer yang aku kena ugut hara dan lepas tu apa??
Bambam:hah!!!lepas tu kau ugut dia sampai dia mengaku yang dia buat perkara tu.Pastikan kau record semua perbualan kau dengan dia.
Mark:lepas tu kangjun macam mana pula??
Bambam:dia tu kita kenakan masa kita buka record perbualan kau dengan hara tu.Sambil tu kita boleh kenakan hara sekali.
Jackson:yup..dan lagi satu cikgu pun mesti ada sekali dalam majlis tu kan..jadi mesti diorang kena tangkap sebab buat jenayah Mark:bagus idea korang!!!tak sabar nak jalankan plan korang ni.
Bambam:of course lah bagus sebab idea tu datang daripada aku.Pandaikan aku 😏
Jackson:Perasan!!!
Bambam:betul apa aku cakap??kau kalau jeles cakap jangan pendam..haha
Jackson:hishh!!!budak ni memang nak kena lah..Jackson dan Bambam terus bergaduh dan aku hanya mampu mengeluh dan pergi dari situ.
⇨⇨⇨⇨⇨⇨⇨⇨⇨⇨⇨⇨⇨⇨⇨⇨⇦⇦⇦⇦⇦⇦⇦⇦⇦⇦⇦⇦⇦⇦⇦⇦
Youngji p.o.v
Di kantin,
Eunji:kau pegi kan prom night malam ni??
Youngji:pegi lah..tapi kau jemput aku tau!!
Eunji:ye lah..aku tunggu depan rumah kau pukul 9.00 p.m nanti.
Youngji:okTiba2 ada seorang lelaki datang ke arahnya memberi sepucuk surat dan satu beg.
Tidak sempat menanyakan sapa yang mengirimkan benda ini kepada dia,budak itu telah pergi dari situ.
Eunji:sapa yang bagi tu?
Youngji:entah
Eunji:buka lahAku membuka surat itu dan membacanya.
Kepada: Youngji
Daripada:Mr.JSaya nak awak datang ke prom night nanti dengan pakai baju yang saya beri dekat awak tu.Pastikan awak pakai baju tu kalau tak awak akan dapat hukuman dari saya..(^O^)
P.S~awak mesti nak tahu sapa saya kan.Awak akan tahu masa prom night nanti.(^_^)
Eunji:Sapa Mr.J??
Youngji:Tu lah masalahnya aku pun tak tahu siapa dia..Tiba2 hantar surat macam ni
Eunji:lepas tu kau nak pakai ke baju ni.Baju ni cantik la!!!sesuai dengan kau.
Youngji:entahlah..pakai je lah..aku takut orang tu nak apa2 kan aku.
(Korang bayangkan la baju yg jackson bagi tu mcm dlm gmbr tu)
Tbc...
Sorry sikit je chapter ni...tapi next chapter akn terus ke prom night..so tunggu update seterusnya..
YOU ARE READING
[C]LOVE BIRDS
FanficMengisahkan tentang persahabatan yang kuat antara Jackson&Youngji tetapi tiba2 bertukar dari sahabat menjadi kekasih. Dalam mereka bergembira,muncul dua orang yang hendak memusnahkan hubungan mereka berdua. Dapatkah Jackson&Youngji bahagia selam...