PART 20

142 11 0
                                    

Youngji p.o.v

Kangjun melepaskan tangan ku dan tangan ku beralih ke seorang lelaki...iaitu Wang Jackson..

Aku terkedu melihatnya berada di hadapan aku.Jackson hanya tersenyum melihatku dan memimpin aku untuk menari.

Kami masih dalam dunia kami sendiri menari tanpa sepatah kata yang keluar dari mulut masing-masing.

Sehingga jackson membuka mulut dan berkata "miss me dear??".Aku terkedu.Aku tertanya-tanya dia dah pulih ingatannya ke??

"Awak dah pulih ingatan ke??",tanya ku.

"Saya dah lama pulih ingatan bila saya jumpa dengan Bambam hari tu dan saya dah ingat semua perkara yang kita buat bersama, sayang",kata Jackson.

Aku terkedu sekali lagi."Aw..awak..",kata aku dalam keadaan yang terkejut.

"Ye sayang,i'm back",kata jackson sambil mendepakan tangannya supaya memeluknya.

Aku terus memeluknya dan tanpa ku sedari air mata ku mengalir kegembiraan.Aku memeluknya erat seperti tidak mahu melepaskannya.

Jackson membalas pelukanku.Kami mengendah kan orang lain yang masih menari kerana kami seperti dalam dunia kami sendiri.Masing-masing melepaskan rindu yang lama terpendam.

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Jackson p.o.v

Bila nak tukar pasangannya..asal lama sangat ni...Aku tak tahan lama2 dengan minah ni..,monolog jackson.

Tiba2 pengacara berucap di atas pentas.Akhirnya!!!bebas,bisik hati jackson.

Pengacara:ok guys..listen here!!!kita akan start bertukar pasangan sekarang!!!!

Aku melihat ke arah youngji dan kangjun.Selepas Kangjun melepaskan tangan youngji,aku terus menggapai tangan Youngji.

Youngji seperti terkedu melihatku.Aku hanya tersenyum melihatnya dan memimpinnya untuk menari.

Kami masih dalam dunia kami sendiri menari tanpa sepatah kata yang keluar dari mulut masing-masing.

"Miss me dear??",kata ku.

"Awak dah pulih ingatan ke??",tanya Youngji.

"Saya dah lama pulih ingatan bila saya jumpa dengan Bambam hari tu dan saya dah ingat semua perkara yang kita buat bersama, sayang",kata ku.

"Aw..awak..",kata Youngji dalam keadaan yang terkejut.

"Ye sayang,i'm back",kata ku sambil mendepakan tanganku supaya youngji memelukku.

Youngji memelukku dengan erat.Aku membalas pelukannya bagi melepaskan rindu.

"I miss you so much dear"kataku.
"I miss you too",kata Youngji.

⇨⇨⇨⇨⇨⇨⇨⇨⇨⇨⇨⇨⇨⇨⇨⇨

Mark p.o.v

Tiba2 pengacara berucap di atas pentas.

Pengacara:ok guys..listen here!!!kita akan start bertukar pasangan sekarang!!!!

Bagus!!!tepat pada masanya!!hara kau tunggu!!//smirk//

Jackson memberi isyarat kepada aku.Aku terus menggapai tangan hara dan menari bersamanya walaupun aku tahu dia dalam keadaan terkejut melihat aku.

"So how are you??happy with jackson??",tanya ku//smirk//

"Of course i'm happy sebab dia orang yang I sayang",kata hara.

"Oooh..ye ke tapi kenapa you suka ambik hak orang eh sampai..//bisik//cuba nak bunuh orang",kata ku.

"Apa masuk kau???Aku... tak faham",kata hara dalam nada terkejut.

"Tak faham ke buat2 tak faham?Kau ingat aku tak tahu apa yang kau dah buat kat jackson!!!",kata ku.

"Ma..na..ada aku..buat apa pun",kata hara.

"Baik kau mengaku je la.Kau dah komplot dengan kangjun kan untuk pisahkan jackson dengan Youngji.Betul tak??",kata ku.

"Ma..cam mana kau tahu??",kata hara dalam terkejut.

Aku tersenyum sinis dan berkata "kau tak perlu tahu aku tahu kat mana..yang pastinya betul kan apa yang aku cakap??

"Hahaha..ye betul aku dan kangjun yang pisahkan mereka berdua!!kami juga yang buat Jackson hilang ingatan sebab aku terlalu benci kat Youngji.Aku nak mereka berpisah dan akhirnya aku dapat tengok Youngji merana,meratap bila tengok aku dan jackson",kata hara.

"Kenapa kau sanggup buat macam tu kat diorang??!!!!kau kejam tahu tak!!!,kata ku.

"Hahaha..aku buat macam tu sebab aku sayangkan jackson.Aku peduli apa!!!,kata hara.

Dengan sekelip mata aku menampar mukanya."Kau akan menyesal hara sebab aku akan buat hidup kau merana lepas ni!!!!!Kau ingat tu!!!,kata ku.

Aku terus meninggalkan dia di situ dan berjumpa dengan Bambam untuk memberikan perakam suara yang terdapat perbualan ku dengan hara tadi.

"Bambam,aku dah selesaikan mission aku,sekarang tugas kau pulak",kata ku sambil menyerahkan perakam suara itu kepada Bambam.

"Good job bro!!!aku akan uruskan hal ni masa upacara makan nanti.Thanks again bro!!,kata Bambam.

"No problem!!aku memang nak tengok dua ekor tu meringkuk dalam penjara daripada menyusahkan orang",kata ku.

TBC..

Apa yg terjadi seterusnya..wait for next chapter..vote and comment ok.

[C]LOVE BIRDSWhere stories live. Discover now