PART 30(LAST PART)

107 11 2
                                    

Jackson p.o.v

Hari terakhir di kota paris...

Selepas breakfast bersama-sama youngji.Aku berehat dia atas katil sambil memikir untuk membuat kejutan kepada youngji.

Aku membuka laptopku dan menaip tempat yang romantik di kota paris.Aku tersenyum gembira dan terus menelefon seseorang.

Selepas bercakap melalui telefon. Jackson tersenyum sendiri. Awak mesti suka kejutan saya nanti youngji!! Tak sabarnya nak tunggu malam ni!!, monolog jackson.

⇨⇨⇨⇨⇨⇨⇨⇨⇨⇨⇨⇨⇨⇨⇨⇨

Youngji p.o.v

Selepas breakfast, aku mengemas barang-barangku kerana pada pukul 1.00 pagi kami akan bertolak ke korea.

Tiba2 bunyi nada dering telefonku.Tertera nama eunji yang menelefonku.

Eunji:hello!!! My friend!! How are you??

Youngji:i'm fine.Kat sini tempat dia cantik sangat.. Kau wajib datang sini nanti

Eunji:kalau aku nak pergi sana.. Aku nak pergi dengan sapa??

Youngji:kau pergi dengan yoseob la.. Haha

Eunji:hishh.. Kau ni.. Kau dah beli tak untuk aku hadiah dari paris?

Youngji:dah...kau jangan risau lah.. Kau ingat pasal hadiah je kan.. Aku ni kau nak letak mana??

Eunji:of course lah aku fikir hadiah.. Kau aku bagi lah kat jackson.. Haha

Youngji:mengarutlah kau ni.. Aku nak pergi makan ni.. Besok kau jemput aku kat airport tau

Eunji:ye nanti aku jemput korang.. Have fun for the last night beb!!

Youngji:thanks beb!!

Aku meletakkan telefonku dan bersiap untuk makan tengah hari bersama jackson.

Selepas makan tengah hari, kami pusing kota paris untuk kali terakhir.Dalam pukul 5.00 petang kami balik ke hotel untuk berehat.

⇨⇨⇨⇨⇨⇨⇨⇨⇨⇨⇨⇨⇨⇨⇨⇨
Jackson p.o.v

Pada pukul 8.00 malam, aku telah berjanji dengan youngji untuk membawanya keluar makan malam di tempat yang special di kota paris.

Aku menjemputnya di bilik dan membawa ke suatu tempat yang boleh dikatakan popular bagi pasangan couple atau yang telah berkahwin.

Selepas beberapa minit, akhirnya kami sampai di Seine cruise river. Pemandangan malam melalui jambatan ini sungguh cantik.

Di sepanjang jambatan Pont des Ant, terdapat love padlock tergantung di sekeliling jambatan seperti yang berada di Namsan tower

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Di sepanjang jambatan Pont des Ant, terdapat love padlock tergantung di sekeliling jambatan seperti yang berada di Namsan tower.Aku dan youngji sempat membeli love padlock dan menggantungkan di jambatan itu.

Aku membawa youngji masuk ke sebuah cruise yang aku tempah sendiri buat youngji

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Aku membawa youngji masuk ke sebuah cruise yang aku tempah sendiri buat youngji.

Aku membawa youngji masuk ke sebuah cruise yang aku tempah sendiri buat youngji

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

⇨⇨⇨⇨⇨⇨⇨⇨⇨⇨⇨⇨⇨⇨⇨

Youngji p.o.v

Selepas menggantungkan padlock itu, jackson membawa aku menaiki sebuah cruise yang boleh dikatakan mewah dari pandangan luar apatah lagi dalamannya.

Di dalam cruise, tersedia sebuah meja makan dan terdapat makanan di atasnya.Di sekelilingnya penuh dengan lilin yang menerangi tempat tu.

Dari tingkap aku dapat melihat pemandangan di luar yang sangat cantik.

Jackson:awak suka tak??
Youngji:of course saya suka jackson.. Thank you so much!!

Jackson:you're welcome.Kita makan dulu ya

Aku dan jackson menjamu selera sambil berbual-bual.Selepas menjamu selera, jackson menyuruhku keluar dari cruise untuk melihat secara live pemandangan di sini buat kali terakhir.

Semasa aku sedang seronok melihat pemandangan, tiba2 bunyi suara orang menyanyi dan orang itu adalah Jackson.

Dia menyanyi sambil membawa sejambak bunga ros berwarna merah yang sungguh cantik.Dia memberikanku bunga itu sambil tersenyum manis kepadaku. Aku mengambil dan membalas senyumannya.

"Youngji, awak tahu tak sepanjang kita kenal dan berkawan tiba2 kita suka satu sama lain,saya bersyukur sangat sebab kita boleh kenal melalui cara itu. Sepanjang saya jadi namja chingu awak banyak masalah yang muncul tapi awak tetap tabah dan sabar mengharungi cabaran tu. Saya berterima kasih sangat sebab awak bertahan dan sabar dengan perangai saya yang gila ni.Haha.. Tapi takda perkataan yang saya boleh ungkapkan selain SAYA SAYANG AWAK YOUNGJI!! I LOVE YOU SO MUCH!! "luah jackson.

Aku menangis kerana terlalu terharu dengan ayat jackson yang bagi aku terlalu sweet.Tiba2 dia melutut di hadapanku sambil mengeluarkan sebentuk cincin yang cantik.

"Youngji, sudikah awak menjadi suri hati dan isteri kepada saya?? Will you marry me?? ",ucap jackson.

Aku tergamam di situ buat sementara kerana terkejut.Tetapi dalam masa yang sama aku sangat terharu dan aku menganggukkan kepala menandakan aku setuju untuk berkahwin dengannya.

"YES!!!! ",jerit jackson kegembiraan.Dia menyarungkan cincin di jari manisku dan menciun bibirku sepintas lalu.

"Thank you my love.. I love you so much",ucap jackson dan terus memelukku.

"I love you too," ucapku dan membalas pelukannya.

Tamatlah kisah percintaan antara youngji dan jackson dan terbukti percintaan mereka still kukuh walaupun banyak masalah yang melanda.

"You know you're in love when you can't fall asleep because reality is finally better than your dreams"

Tamat...

Tamat dah cite ni.. Terima kasih kepada yang vote dan baca cite yang tak seberapa ni.. Thank you so much.Mintak maaf sekiranya terkasar bahasa dan terlalu lama update cite ni. I'm sorry!

[C]LOVE BIRDSWhere stories live. Discover now