Tiba-tiba....
Hara datang ke arah Youngji dan eunji..
Hara:woi,Youngji!!!kau memang kurang ajar kan!!!kau dah tahu jackson tu bf aku..kau jumpa dia lagi buat apa hah??
Youngji:kau kata dia tu bf kau??sepatutnya dia tu bf aku tapi kau rampas dia..kau memang pengkhianat!!!!!
Hara:ADA AKU KESAH!!!!Hara terus menggapai air di atas meja dan menyimbah muka Youngji sehingga Youngji kebasahan..
Semua orang di dalam kedai itu hanya mampu melihat drama bersiri di hadapan mata tanpa mencampur urusan mereka.
Eunji:Apa kau buat ni hara?!!!
Hara:kau jangan masuk campur urusan aku!!!Hara menarik rambut Youngji dan berkata"Woi perempuan kau tak jawab lagi soalan aku..kau buat apa jumpa jackson bodoh??!!!!!"
Youngji menahan sakit dan tidak menjawab soalan hara tadi.Tiba-tiba Kangjun datang dan menuju ke arah mereka bertiga.
Kangjun menolak badan hara dan berkata"Apa yang kau buat ni hara?!!!Baik kau pergi sekarang!!!Kalau aku nampak kau kacau Youngji lagi siap kau aku kerjakan!!!!!"
Hara mendengus geram dan berlalu dari situ.
Kangjun:awak tak apa2 kn??
Youngji:ya saya tak apa2..terima kasih sebab tolong
Kangjun:eunji,kau balik dulu la..aku tolong hantarkan Youngji boleh kn??
Eunji:boleh...pastikan dia sampai rumah ok
Youngji:bye eunji!!!nanti jumpa kat sekolah eh!!
Eunji:okayKangjun terus membawa Youngji ke parking lot dan membukakan pintu untuk Youngji..
Di dalam kereta...
Aduh!!sejuknya,monolog Youngji..Youngji menggosok-gosok tangannya untuk mengeluarkan haba kerana kesejukkan..
Kangjun melihat Youngji yang kesejukkan terus mengambil jacketnya dan memberi kepada youngji...
"Oohh..terima kasih Kangjun..hari ni saya banyak susahkan awak"kata youngji.
"Takde lah awak tak susahkan saya pun.Saya mesti tolong awak bila awak dalam kesusahan kn"kata Kangjun.
Youngji hanya mendiamkan diri dan dalam beberapa minit youngji telah melelapkan matanya.
Di hadapan rumah youngji..
Kangjun:youngji!!!bangun!!kita dah sampai ni
Youngji membuka mata dan keluar dari kereta Kangjun..
Youngji:terima kasih Kangjun sebab hantar saya sampai ke runah
Kangjun:no problem.jaga diri elok2..jumpa kat sekolah nanti
Youngji:ok byeKangjun masuk ke dalam kereta dan terus memecut laju meninggalkan perkarangan rumah youngji.
Youngji masuk ke dalam rumah menukar baju dan mandi.Selepas itu,youngji melelapkan mata kerana terlalu penat dengan kejadian yang menimpanya petang tadi.
Pengumuman!!!mungkin saya takkan update utk sementara waktu sebab terlalu sibuk dgn PPT yg x lama lagi..so sapa yg vote tu thanks sesangat..😃😃
YOU ARE READING
[C]LOVE BIRDS
FanfictionMengisahkan tentang persahabatan yang kuat antara Jackson&Youngji tetapi tiba2 bertukar dari sahabat menjadi kekasih. Dalam mereka bergembira,muncul dua orang yang hendak memusnahkan hubungan mereka berdua. Dapatkah Jackson&Youngji bahagia selam...