PART 17

170 10 0
                                    

Bambam p.o.v

Aku kena bagitahu jackson pasal ni

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Aku kena bagitahu jackson pasal ni.Bambam terus menghantar mesej kepada jackson.

Bambam terus menghantar mesej kepada jackson

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Aku harap plan ni berjaya!!//smirk//

⇨⇨⇨⇨⇨⇨⇨⇨⇨⇨⇨⇨⇨⇨⇨⇨

Mark p.o.v

Sampai sahaja di sekolah aku terus pegi belakang sekolah untuk berjumpa Bambam.

Dari jauh kelihatan seorang lelaki berdiri.Tu mesti Bambam!!Aku terus pegi menghampirinya..

Mark:hah!!kau ada apa nak jumpa aku ni??
Bambam:aku ada mission untuk kau
Mark:mission???
Bambam:yup..mission untuk kenakan Goo Hara..//smirk/

Youngji p.o.v

Aku datang awal kerana ada exam history hari ni.I hate history tapi nak buat macam mana kan kena jawab juga walaupun tak nak

Sedang aku membaca dalam keadaan aman dari segala gangguan,tiba2 ada pula yang mengganggu.

"Hai Youngji!!",kata kangjun.

"Hai kangjun!!awak buat apa kat sini??"

"Saya nak tengok awak lah..awak ada exam eh hari ni?",tanya kangjun.

"Aahh..exam history hari ni..//mengeluh//",keluh Youngji.

"Ehh..asal mengeluh ni??"

"Saya tak suka history lah..kalau baca mesti mengantuk",kata Youngji.

"Hehe..takpe awak nak saya ajar tak??",kata kangjun.

"Mesti la nak!!",kata Youngji.

Kangjun pun mengajar Youngji untuk ingat fakta-fakta penting dalam subjek history.Tapi di sebalik dinding kelas ada orang yang memerhati dengan pandangan yang sukar ditafsirkan.

⇨⇨⇨⇨⇨⇨⇨⇨⇨⇨⇨⇨⇨⇨⇨⇨

Jackson p.o.v

Selepas aku berjumpa dengan mark dan Bambam di belakang sekolah.Aku terus naik ke kelas kerana hari ni ada exam.

Sampai sahaja di depan kelas aku terdengar perbualan orang bercakap..sapa pulak tu??hantu ke??hishh apa la kau ni jackson..mengarut!!

Aku mengintai dari pintu yang terbuka sedikit dan ternampak kangjun sedang mengajar Youngji belajar.

Aku nampak Youngji bergelak ketawa dengan kangjun di hadapan mata aku..takpe kau tunggu kangjun aku bagi kau gelak ketawa dengan Youngji tapi lepas ni kau takkan wujud depan Youngji lagi.Sebab dia hak aku!!//smirk//

Masa aku tengah stalk mereka berdua tiba-tiba ada orang merangkul lengan ku dan orang itu ialah GOO HARA..

Hishh...menyampah betul la dengan minah ni..buat apa dia kat sini?..tapi kena berlakon nanti plan tak jadi pulak..Hishh!!,monolog jackson.

"Hai sayang!!how are you??miss me?"tanya hara.

"Hai,of course i miss you dear!!"//senyum terpaksa//,kata jackson

"You buat apa lagi tercegat kat sini..jom la masuk kelas"

"I nak masuk tapi i tunggu you",tipu jackson.

"Oohh..ye ke..why you so sweet??",kata hara.

Aku hanya tersenyum dan masuk ke kelas bersama hara.Aku melihat Youngji memandang aku dengan pandangan yang sayu apabila aku masuk ke kelas bersama hara.

Sorry dear but i terpaksa..saya promise yang masalah ni akan selesai secepat mungkin..i miss you so much Youngji!!,bisik hati jackson.

⇨⇨⇨⇨⇨⇨⇨⇨⇨⇨⇨⇨⇨⇨⇨⇨

Youngji p.o.v

Aku nampak jackson dan hara masuk ke kelas sambil berpegang tangan.

Aku melihat mereka dengan perasaan yang sedih dan pada masa itu jackson juga memandang aku.

Aku terleka sehingga tidak sedar yang kangjun memanggilku dah banyak kali.

"Youngji,are you ok??",tanya kangjun.

"Aa...i'm ok..don't worry ok..btw thanks sebab tolong saya ulangkaji subjek ni".kata Youngji.

"No problem..saya pegi dulu ye!!sebab tak lama lagi bunyi loceng.Nan ganda!!!annyeong!!"
,kata kangjun.

"Arasseo,annyeong!!!"

Selepas kangjun pergi,guru aku pun masuk sambil membawa kertas periksa.Kami menjawab kertas exam dengan senyap sehingga rehat.

TBC..

[C]LOVE BIRDSWhere stories live. Discover now