Bab 8

10.1K 183 43
                                    

Setelah beberapa kali papa menaburkan janji Melayunya, sehinggakan aku dengan Uncle Adi and Ari pun dah naik jelak, dia akhirnya bawa kami pulang ke kampung arwah nenek iaitu Kampung Teluk Kepayang, Bota. Ketika aku masih kecil, papa nekad iaitu tidak akan pulang ke kampung itu kerana bencinya terhadap Opah Adrina (kelas kan nama nenek saudara aku!?). Bilangnya, kakak mamanya itu ingin membolot segala hartanya yang ada. Hanya selepas ketiadaan orang tua itu, barulah dia pulang semula.

"Abang Amir, Adi ingat nak pergi pekena mee banjir udanglah kat Taiping esok. Ikut?"

"Kau nak pergi naik apa?"

"Kereta Abang Ayie kan ada? Naiklah kereta dia."

Oh ya, selepas kematian moyang aku, Opah Adrina mengambil alih rumah pusaka itu. Selepas itu, anaknya pula mengambil alih rumah pusaka itu iaitu Uncle Ayie or full name is Fahri.

"Abang baru nak bawak korang pergi Pangkor. Sekali dengan anak Abang Ayie. Tak payahlah pergi Taiping tu. Baik ikut abang."

"Masalahnya Pangkor ada apa je, bang?"

"Soalan kau tu tak boleh tak relevan lagi, Ari? Abang sajalah nak bawak korang makan angin. Tak nak takpe. Abang cancel reservations."

"Yalah, okey abang menang." Kedua-dua kembar itu akur akan keputusan papa. Comel je aku tengok even memasing dah 24 tahun.

Bagi yang tak membaca Teruna and Jejaka, pergi baca sekarang. Tapi aku ceritakanlah jugak. Adi dengan Ari ni adalah adik tiri papa iaitu anak Anna Nicole dan Harraz Zikry bangsat durjana tu. Sebut nama pun aku dah benci. Tapi aku tak benci pulak anak-anaknya. Pelik kan?

Di kampung ni, aku biasanya rapat dengan Abang Aup iaitu cucu Tok Akhir which is abang kepada mama. Dia memang tinggal kat kampung je sebab Tok Akhir tu duduk kampung sebelah je iaitu Kampung Lambor.

"Abang Aup ikut tak papa nak pergi Pangkor tu?"

"Entahlah, Rayyan. Getah tu kalau tinggal sehari, rugi tu."

"Kalau abang tak pergi, Rayyan pun tak pergilah."

"Eh, boleh pulak macam tu? Pergi jelah. Abang nak menoreh lagipun. Bukannya duduk rumah je."

"Kejap Rayyan tanya papa."

Aku pun masuk ke dalam bilik lalu bertanya kepada papa yang sedang bermesej jantan mana entah. Kata orang, elok kita berfikiran negatif instead positif. Mustahillah dia chat perempuan.

"Papa, Abang Aup ikut kita tak?"

"Of courselah ikut. Kita pergi esok lepas dia balik menoreh."

Aku tahu jawapan papa itu cukup kuat untuk membuatkan Abang Aup mendengar kesemuanya. Ketika aku berjalan menuju ke arahnya, dia sudah pun tersenyum sambil menggeleng kepala.

"Okey, abang ikut. Tapi Rayyan kena ikut abang menoreh esok. Boleh?"

Disebabkan aku ni desperado nak sangat dia ni ikut, aku pun mengiyakan jelah. For sure aku ingat kerja menoreh ni senang je. Rupanya, mampuslah nak... Penat doe!

Kena bangun pukul empat pagi. Lepas tu kena prepare segala jadah yang ada menjelang empat setengah. Then nak kena naik motor meredah sawit about five kilometer gitu. Baru sampai kebun, aku dah merecik kepenatan.

"Rayyan larat tak nak tolong abang ni?"

"Mestilah. Tunggu kejap."

Di ladang itu, aku hanya melihat Abang Aup sahaja yang mengerjakannya. Sebagai anak abad ke-21, aku tergerak untuk bertanya.

"Abang seorang je menoreh semua ni?"

"Takdelah. Biasanya dengan ayah abang. Tapi orang tua tu kan pergi jenguk Bang Long abang kat Penang. Tu abang seorang je ni."

Aku ada satu problem bila aku penat. Aku akan cepat stim. Aku terasa air maziku sedang mengalir-alir di hujung takukku ketika menoreh itu.

"Tengah menoreh pun kau stim? Fetish apa jenis kau ni, Rayyan!?" Abang Aup berseloroh denganku. Nak buat macam mana, memang dah macam ni. "Nak lancap, pergilah kat pondok tu. Bukan ada sesiapapun."

Aku tak menerima tawarannya itu sebaliknya menyambung torehanku semula. Dalam pukul tujuh gitu, kami berhenti dan berehat di dangau tersebut. Batangku masih mengeras.

"Besar jugak batang kau, Rayyan. Pandai bela."

Aku tak tahu sama ada nak rasa bangga ataupun nak rasa malu apabila dia kata macam tu. Tipulah kalau aku kata yang aku tak flattered kena puji even in that kind of compliment. Lumrah manusia kut happy kena puji.

"Abang pegang sikit."

Tangannya memegang sedikit batangku. Dia menggosoknya sedikit sehingga air maziku mula terkena di seluar. Kemudian dia menyelak seluar tracksuitku itu.

"Hisy, bang. Apa ni?"

"Kau fikir aku gay ke siaa?! Nawh. Aku suka tengok batang orang. Aku pun ada girlfriendlah. Hisap sikit eh?"

Belum sempat aku menjawab, dia sudah mengulum batangku itu. Air mazi aku melimpah-limpah masuk ke dalam mulutnya. Mata aku sudah terangkat ke atas dek kerana kesedapan yang teramat sangat.

"Kau bogel sekarang, Rayyan!"

Aku bagai lembu dicucuk hidung terus melakukan apa yang disuruhnya. Dia kemudian menjamah habis tubuh badanku. Aku yang sememangnya langsung tak berselera pada kaum sejenis ni sekadar membiarkan dia melakukan apa yang dia inginkan.

"Hisap batang abang, Rayyan!"

Aku menepis. "Tak naklah! Rayyan bukannya gay."

"Hisap jelah."

Aku menimbang tara sekejap. Batang 8 inci itu sememangnya menunggu masa sahaja untuk dimasukkan ke dalam mulut aku. Aku tak mahu menjadi gay seperti papa. Patutkah aku??? Hmm, aku ada idea.

Aku menjilat sedikit hujung takuk batangnya itu. Aku menjilatnya sambil membayangkan bahawa ianya adalah aiskrim. Baru sahaja aku melakukan aksi blowjob, berdas-das dia melepaskan tembakan air mani ke dalam mulut aku. Dahlah tu, aku pula dipaksa untuk menelan setiap titis air mani tersebut. Takpe, air lain aku bagi kau rasa sekejap lagi.

Selepas beberapa round kami main, kedua-duanya terlepek di dangau tersebut. 

"Okey, Rayyan. Abang nak pergi ambik susu getah kejap. Anyway, thanks."

Aku mengenakan pakaian sambil melihat dia pergi. Mataku kemudiannya terpandang cuka getah yang berada di tepi dangau tersebut. Aku mengambil satu daripada botol tersebut dan mula merangkakan sesuatu.

Aku mengurangkan sedikit kandungan airnya dan menambahkan sedikit cuka getah ke dalam botol air itu. Walaupun sedikit, tapi rasanya cukup kandungan asid untuk membunuh seseorang dengan perlahan-lahan.

Menjelang tengahari itu, ketika kami sedang bersiap-siap ingin ke Pulau Pangkor, Rauf mengadu bahawa dia sakit-sakit di bahagian perut dan hulu hati. Aku ketika itu hanya mampu menahan ketawa sedalam-dalamnya. Disebabkan kitorang dah reserve hotel kat Pulau Pangkor, kitorang just suruh bapak dia hantar dia pergi Hospital Changkat Melintang. 

Menurut papa, daripada Hospital Changkat Melintang, dia dihantar ke Hospital Raja Permaisuri Bainun which is Hospital Ipohlah kan. Cuti kami agak terganggu kerana papa masih risau dengan keadaan anak buahnya itu. Gays memang understanding ke cane?

Semasa kami dalam perjalanan pulang ke Kuala Lumpur, papa mendapat panggilan yang mengatakan bahawa Abang Aup dah meninggal dunia. Maka berkuranglah seorang insan songsang di dunia ni. Aku tak tahu nak feeling macam mana sebab kitorang rapat kut sebelum ni. Tapi lepas apa dia buat subuh hari macam tu, salah besarlah. Aku dahlah jijik kat manusia songsang ni. Papa tu je yang aku tak gamak lagi nak bunuh dia.

Goodbye, Abang Aup...! *lambai ala-ala Anna Nicole Smith

Tampan (Teruna 3)Where stories live. Discover now