Eram atat de absorbite de râsul nostru,incât nu mai râdeam forțat,ci o făceam pentru că asta simțeam. Dar,trebuia să ne intrerupă cineva. Ne distram mult prea mult...
....Erau chiar ei! Nici nu ne dădu-sem seama când au plecat atât de repede din locurile lor,şi au apărut lângă noi.
Erau minunați. Insă,mie imi atrăsese mai mult atenția unul dintre ei. Era brunet,cu ochi albaştrii,un bronz perfect,şi ...cel mai important...era făcut!
Şi celălalt arăta bine,insă el avea ochii căprui şi era blond,nu albaştrii. Iar,eu având o obsesie pentru ochii verzi şi albaştrii,vă dați seama cine m-a atras.-Bună fetelor!
-Hei!
-Eu sunt Nick. Spune băiatul care mi-a atras atenția de când l-am văzut.
-Iar eu Jacke.
-Noi suntem Thea şi Irina. Spun arătând spre mine şi cea mai bună prietenă a mea.
-V-am văzut destul de amuzate, la fel ca şi noi, şi ne-am gândit că poate vreți să râdem impreună.
-A da?! Mie mi s-a părut că râdeam unii de alții! Zic,iar după incep să râd cu Irina.
-A nu...pe noi ne amuza râsul vostru,de asta râdeam.
-Cred şi eu...la ce râs "special" am mai ales eu,nu mă miră absolut deloc!
-Ba nu,ai un râs foarte adorabil! După ce spune asta,Nick zâmbeşte şi...mi se pare mie,sau a roşit?! Aaa...gata,e fermecat băiatu' !
-Nu ca al vostru! Zic,dar mă uit spre Jacke,asta ca să nu-i dau de ințeles lui Nick că ma atrage. Şi,se pare că a mers. Punct ochit,punct lovit! Cum am spus acele cuvinte,lui Nick i-a dispărut zâmbetul de pe față.
-Hai să nu exagerăm. Zice Jacke cu un zâmbet larg pe față,iar apoi mi-a făcut cu ochiul.Deci nu cred...au pus amândoi ochii pe mine?! Super! Se pare că mi-am revenit! Dar,mai bine. Dacă incerca vreunul să se dea la Irina,ea işi chema iubitul ca să-i bată. Asta-i sălbatică! Numai pe Max il vede. Parcă e cine ştie ce Adonis. In comparație cu aceşti băieți,pe o scară de la 1 la 10,el ia nota 8,iar ei 10. Dar...dacă ea il iubeşte,nu mai am ce spune...important e să-i placa ei,nu mie.
-Deci,băieți...aveți de gând să va aşezați,sau vă place mai mult in picioare?!
-Credeam că nu mai intrebi! Oftează Jacke,enervându-l pe Nick fiindca s-a pus lânga mine.
-Deci,la ce liceu invățați?
-La liceul St. Jhones.
-Serios?! Tocmai ne-am transferat acolo. Spune Nick foarte entuziasmat.
-Da?! Ce tare! Şi in ce clasă sunteți?
-Pai eu sunt in clasa a XI-a B,iar Jacke a XI-a C.
-Vaaai...nu cred! Şi eu sunt tot in a XI-a B. O să fim colegi!
-Pfff,Jacke...imi pare rău pentru tine. Se pare că nu o sa ne ai pe niciunul dintre noi,ca şi coleg. Spune Nick, intinzându-se ca şi cum ar fi câştigat acest joc.
-Hmmm...Poate o să fiu cu Irina in clasă...măcar atât... Zice dându-şi ochii peste cap.
-Imi pare rău,eu sunt in aceeaşi clasă cu Thea.
-Pfoa... spune Nick,in timp ce râde.
-Lasă Jacke,poate te transferi la anu' . Ii zic zâmbindu-i ca şi cum m-aş fi dat la el.
Cum am spus acele cuvinte, pe chipul lui Jacke apăruse un zâmbet malefin, acesta fiind trimis către Nick.
Ce nu ştia, săracul,era că eu doar mă jucam cu el. Nu voiam decât să-l fac gelos pe Nick. Şi,mă bucur că mi-a mers!
Ce nu ințeleg e...de ce fac asa?! Abia de ştiu cine e! Insă,nu m-am putut gândi prea mult,ca Erick şi-a făcut şi apariția. Ne salută,iar dupa dă noroc cu băieții.-Ce faceți fetelor?
-Bine Erick,tu ce faci?
-Bine,Irina. V-am văzut aici,de la masa din colțul acela -spune şi arată spre colțul din dreapta noastră- şi m-am gândit să vin şi să văd de ce râdeați cu atâta poftă impreună cu aceşti băieți.Habar n-aveam că era şi el aici. Nici nu l-am văzut. Oare de ce?!... de obicei il vedeam imediat,chiar dacă era la mare distanță față de mine. Iar acum,că era la 4 metri distanță...
Chiar nu ştiu ce se intâmplă cu mine! Nu mai ințeleg nimic.-Ehh...râdeam şi noi. Erick,ei sunt Nick şi Jacke. Spun şi arăt spre ei,iar Erick il salută printr-o aplecare a capului şi printr-un "Bună!".
Ei vor invăța la liceul nostru de acum, iar Nick va fi in aceeaşi clasă cu mine. Nu e super?!
-...Da,foarte...
-...Okeeeey ?! Noi o să plecăm acum. Mai vorbim mâine. Pa băieți!
-Paa! Spun toți in cor,iar eu le ofer un mic zâmbet.-Ce-a fost faza aia cu Nick ?
-Ce fază, draga mea?
-Hai,nu te face că nu ştii la ce ma refer!
-Păi la ce te referi?
-Eşti chiar proastă! Țipă,iar eu incep să râd zgomotos. Nu că am râs eu vreodată incet şi delicat,dar...asta nu mai contează.
-Nu draga mea,ce te face să crezi asta?
-Te-ai dat la Nick! Şi-ai mai şi incercat să-l faci gelos,prin prietenul lui cel mai bun.
-Spre apărarea mea,după cum se comportau nu păreau a fi genul acela de "cei mai buni prieteni" ! Aşa că,nu e o problemă asa mare. Plus,se uitau unul la altul râzând mereu, când se invingeau reciproc. Cred că au făcut vreun pariu,ceva. Dar am avut eu grijă să nu câştige niciunul.
-Daaa...dându-te la amândoi...
-Nu-i adevărat! Mă mai dădeam din când in când la Jacke,dar la Nick nu! Pe el deja l-am câştigat,nu mai e nevoie să-i fac ochi dulci.
-Mmmda...iar cu Erick,cum rămâne?
- ...Chiar am uitat de el... Nu ştiu ce am. Nu m-am mai comportat niciodată aşa.
Ehh...asta e. Un mic joc nu strică.
-Pfff...treaba ta. Faci ce vrei.
-Yupiii!
-Ce-aaai tu?
-Ehh...am zis aşa,n-aveam ce face.
-Eşti chiaaaar nebună!
-Eu prefer să cred că e un dar.
- ...