Stau şi mă gândesc...de ce ii e atât de greu să recunoască? Eu, când i-am spus ce simt pentru el, am trecut peste chiar daca m-a refuzat. El de ce nu se riscă? Parcă ar avea ceva de pierdut. Dar nuuu...noi fetele mereu trebuie sa facem primul pas. Ei nu sunt in stare să-şi declare sentimentele față de persoana pe care o iubesc. Daca ar fi după ei, ar vrea să le sărim şi in brațe, fără să depună vreun efort pentru a ne "fermeca" cu "şarmul" lor... Dar, de aceea aceşti băieți sfârşesc prin a suferii din dragoste, iar pânã la urmă tot nu vor fi cu fata iubită. Deoarece, deseori se indrăgostesc de nişte orgolioase...iar ele, chiar dacă simt ceva pentru băiatul respectiv, preferă să facă el primul pas. Iar, după ce suferă amândoi unul după altul, fata se satură şi alege să-şi continue viața... fără el. Însă...ce să vezi?! Se hotărăşte şi el in sfârşit să îşi declare sentimentele față de ea. Dar, işi va da seama că a fost prea târziu, atunci când o va vedea ținându-se cu altul de mână.
...Asta s-a intâmplat şi cu mine şi Erick...-Thea! Am venit să te iau. Nu eşti incă gata?! Trebuie să plecăm in 5 minute. Unde mustrate-ar Jesus eşti?!
-VIN ACUM...HOOO!!!
-Ia vezi ca ne supărăm. Ne facem vaci doar atunci când glumim, nu şi când avem nervi. Iar eu nu aveam, până să ajung aici. Deci, mişcă-ți fundul ăla mai repede!
-Aoleo...Irina, mă omori cu zile! Hai să mergem, că dupa o să pierdem microbuzul.
-Vezi?! ...Daca ai fi fost impreunã cu Erick, n-ar mai fi trebuit sa mergi cu microbuzul.
-Ia vezi! Eu, daca aş fi cu el, nu aş face-o pentru maşină...ci pentru el. Aşa că, dacă nu-ți convine, poți oricând să pleci cu Max. Dar stai...el nu are permis...am uitat.
-...
Cât de mult imi doresc in acest moment să te bat!
-Şi ce te opreşte s-o faci?!
-Imi pare rău, dar nu aş avea timp să mă desfăşor.
-Dar ce dragă...ai nevoie de loc şi de spațiu pentru a bate pe cineva?!
...Vai de capu' tău.
-Nu dragă, doar că prin asta am vrut să-ți spun că nu aş da in tine niciodată.
-Awwww...cât de drăguț!
...Acum, dă-te din calea mea...nu vezi ca trec?!
-L€a/b£x#j*w¥b^q&#*
-Dacă mai injuri, te spun lui Max!
-Şi ce imi poate face?!
-Nu ştiu...dar,ținănd cont că are nume de cățel, presupun că o să latre puțin la tine.
Nici măcar nu terminasem de spus ceea ce voiam să-i zic, că deja incepuse să mă alerge prin casă ca o turbată. În secunda 2 am ajuns in stație. Nici nu-mi dau seama cum de am reuşit asta.
Se pare că o dată şi-o dată tot trebuia să alerg. Bine măcar că am apucat să ajung printre ceilalți oameni, că altfel...-Ieşi! Să nu te mai văd!
-Bine boss! Ca să ştii şi tu, o să stau astăzi cu Nick in bancă.
-Şi ce-mi spui mie?!
-Păi, ca sa ştii. Să nu te apuce după crizele că nu ți-am spus nimic.
-Hai azi! N-am timp să aştept dupa tine.
-...Dar ce aştepți tu după mine?! Iți stau cumva in față la coada către banca ta, şi nu ştiam?!
-Hai,du-te o data la Nick, şi ia-ți şi apa asta de aici. Oricum...abia aşteaptă săracul sa te duci la el. Nu-l mai lăsa singur. Să nu ți-o ia altele inainte.Avea dreptate...deja se indrepta Ashley spre el. 'Ai de capu' meu. N-o suport deloc pe fata aia! E cea mai fițoasă din tot liceul. Crede că dacă e frumoasă, poate obține ce doreşte. Insă, toată acea "frumusețe", este datorită machiajului.
Totuşi, aveam de gând să apăr ce era al meu! ...Chiar dacã nu imi aparținea incă.
Insă, am hotărăt că e mai bine să aştept şi să vad ce se intâmplă, iar apoi să intervin.-Hei! Eu sunt Ashley. Să-nțeleg că tu eşti noul coleg?!
-Eu sunt Nick. Şi...mmmda, eu sunt noul venit.
-Cum de ai venit la liceul nostru?
-Am zis să incerc ceva nou. Iar liceul ăsta mi se pare destul de potrivit pentru acest lucru.
-Cu siguranță!
Te superi cumva dacă mă aşez?
-Mă supăr eu!
-Ohhh...Thea!
-Bună, Nick!
-Ce vrei?
-Am venit să-mi ocup locul. Tu ce vrei?!
-Vreau să-mi cunosc noul coleg, iar tu mă incurci.
-Ce să faci?! N-ai ce să faci!
-Şi cum de nu mai stai cu Irina? V-ați certat cumva?
-Ce...ca să stau cu un alt coleg, trebuie să mă cert neapărat cu Irina?! Nu sunt tu, scumpo!
-Dispari, târ...
Nici n-a apucat bine de terminat propoziția, că şuroaie de apă ii curgeau pe față. Slavă Domnului ca mi se făcuse sete inainte de cursuri!-OMG! Thea, fugi de-aici!
-Lasă-mă, Irina! Nu mă face ea pe mine târfă!
Ohh...săraca de tine...ți s-a stricat machiajul. Fugi repede la baie să ți-l refaci, ca nu cumva sa iți vadă Nick acea față splendidă.
-ȚĂRANCO! Cum indrăzneşti să imi torni apă in cap?!
-Frumos, şi cu stil!
-Te omooor!
-Ohhh...crede-mă...m-ai ucis in clipa in care ți-am văzut fața. Tortură mai mare decât asta, nu cred că există.
Măi...ştiu. Orice om are dreptul să fie urât. Dar tu deja abuzezi de acest drept!
-JAVRĂĂĂ!
Dar n-a apucat să işi spună discursul, deoarece Nick a luat-o şi a scos-o din clasă.-Awww...şi mă distram aşa bine.
Ehh...cu altă ocazie.
-Mooor! A fost prea tare. Bate palma colega!
Insă...te-ai pus cu ăla rău. O să-ți mănânce zilele răsfățata asta.
-O aştept cu mare drag.
-Dar totuşi...de ce te-ai luat in gură cu ea?
-Voia să-mi ia locul. Nimeni nu face asta!
-Locul...la ce?!
-Eeee...şi tu acum...Mă refer la locul din bancă. Te gândeşti numai la ce vrei tu!
-Okeeey...să sperăm că doar atât...
-Pfff...
Nu-ți face griji, draga mea. Tu vei fii prima anunțată dacă vor fi noutăți.
-Să sperăm ca n-o sa fie...