Bölüm şarkısı: Sia & Sean Paul - Cheap Thrills.
Keyifli okumalar diliyorum!
🚀
5.Bölüm.
Esmer olan adam "Bizden kaçabileceğinizi mi sandınız?" diye bağırdı.
Genç yaşta ölmek istemiyordum daha evde yemediğim kaç tane ketçaplı dondurma vardı en önemlisi akşam namazımı kılmamıştım.
"Evet." Allah'ın bana ceza olarak yolladığı ateiste sinirle baktım alayla ortadaki esmer adama bakıyordu sesi boğuk çıkmıştı çünkü ağzındaki bordo kağıdı tek ben biliyordum.
Ateistten bakışlarımı çekerek bende elindeki silahı bize doğrultan esmer adama baktım.
Esmer adam "İnsan bazen sadece sanar." dedi alayla, ateist bir şey söyleyecekti ama ağzındaki küçük kağıt yüzünden kelimelerini yutmak zorunda kaldı.
"Ben masumum ne y-yaptıysa size hiç b-birşey bilmiyorum." diye kekeledim soğuk su tüm uzuvlarımı titretiyordu bunu anlamış olan ateist belimdeki koluyla beni kendine bastırdı.
Esmer adam "Çok belli oluyor." dedi alayla.
Kelepçemizi gösterdim "Mecburen yanındayım tanımıyorum." dedim esmer adam bana inanmış olacak ki bize doğrulttuğu silahı yavaşça indirdi.
Esmer adam "Jiyan paramı ödeyeceksin sana üç gün veriyorum." dedi sert bir şekilde.
Ateist elini kaldırıp ağzındaki küçük bordo kağıdı aldı. Kağıt hafif ıslanmıştı ama ıslak parmakları daha da ıslattı, çarpık gülüşü dudaklarında şekil buldu ve "Çaldığım parayı ödememi mi istiyorsun?" diye sordu.
Esmer adamın sol tarafındaki kumral adam "Aynen öyle." dedi.
Ateist karşımızdaki dört adamı umursamadığında dehşetle suratına baktım nasıl bu kadar umursamaz olabiliyordu tamam kendi canını umursamıyordu belki ama kurunun yanında yaşta yanacaktı burada yaş ben oluyordum sayın seyirciler.
Esmer adam "Şunları havuzdan çıkarın!" diye emrettiğinde iki iri adam hemen havuza balıklama atlayıp koluma yapıştılar.
"Bak bana bak ağzına bir osururum senin bırak kolumu haneye tecavüz yapıyorsun şuan sevimsiz yaratık!" diye çığrınırken ateist o kadar rahat davranıyordu ki kafamıza sıkmamızı isteseler bizim hayallerimiz çaldılar uçurtmamızı değil sende sık be kardeş derdi.
"Tepinme kızım ne biçim bişeysin sen." diyerek havuzdan çıkarmaya çalışan kumral çocuğa baktım ve çığlık atmaya başladım "Tecavüz ediyorlar yardım edin komşular bu gencecik yaşımda bu da mı başıma gelecekti!"
Sesim kısılana kadar bağırdım ama hiç kimse yardıma gelmemişti insanlık ölmüş yahu!
Havuzdan zorla çıkardıklarında soğuktan titremeye başladım ve üstüne dizim çok acıyordu yürüyemeyecektim suratıma yürümem için bakan esmer adama "Dizim acıyor." dedim.
"At gibi koşuyordun noldu şimdi mi acımaya başladı." dedi alayla.
"Yere düştüm sayenizde."
"Bu benim sorunum değil." dediğinde "Bö bönöm sörönöm döğöl." dedim.
Ateist "Tam bir başbelası değil mi?" diye sordu ona doğru bakarak gözlerimi devirdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İMAM KIZI
Humorİmam kızı ve ateistin maceralarını hemen okumaya başla! Saçmalamakta diva olan imam kızı Çağla'mızda at, avrat, ketçaplı dondurma temel esastır. Nihat Hatipoğlu'yla bffdir aynı zamanda okulun en güzel hocasıdır. En büyük hedefi okulun zil sesini Med...