Kaptanınız Çağlorşi konuşuyor kemerlerinizi bağlayın çünkü çok yakışıklıyım.

251 10 0
                                    

6.Bölüm.

Traktör görmüş yılan gibi kalakaldım ateiste baktığımda beni öldürmek için hayaller kurduğunu gördüm sertçe yutkunarak mavi gözlerine bakmayı sürdürdüm.

"Senin ben planına sokam..." diye tısladı "...sana uyan beynime sokam."

Niye herşeye sokan bir cümleleri vardı? Bu uçak niye Yunanistan'a gidiyordu? Babam böyle pasta yapmayı nereden öğrendi?

"Plan gayet güzel bak kurtulduk." dedim gülerek.

"Götün pencereden sığsaydı başımıza böyle şeyler gelmeyecekti." dediğinde dudağımı büzdüm.

"Götüme böyle şeyler deme alınıyor."

Yüzüme öyle bir bakış attı ki ağzıma fermuar çektim, kurtulmuştuk ama şehirden ülkeden gidiyorduk anam Yunanistan'ı hiç görmemiştim gurbet ellerde ne yapacaktık diye düşünürken iç sesim sen hayatında hiç Türkiye'den başka bir yere gittin mi Çağlorşi dedi.

Hayallerimin arasında ilk Medine'ye sonra Mekke'ye gitmek vardı ama n'apalım kader.

"Bu uçaktan bir an önce inmemiz lazım." demesiyle düşüncelerimi bir rafa kaldırdım.

"N'apalım uçağı düşürelim mi?" dediğimde çarpık gülüşü dudaklarında şekil buldu sadece küçük bir şaka yapmıştım ciddiye almamıştı değil mi?

"Etrafa bakalım paraşüt falan bulmamız lazım." demesiyle şaşkınlıkla suratına baktım ben:)) uçaktan:) paraşütle:)))9 atlayacaktım:)))9) hı hı:))) nah:))9))

"Uçağı düşürsek daha iyi be."

"O zaman ölürüz." demesiyle kahkaha attım bazı uyuyan yolcuları uyandırmıştım ama olsundu.

"Şaka yapıyorsun ya ben ölmeyiz sanmıştım." dedim alayla.

"Sesini kes imam kızı ben Yunanistan'a falan gidemem."

"İnan bende gitmek istemiyorum ateist."

"Harika bir fikrim var uçağı düşüreceğiz." demesiyle gözlerimi belerttim.

"Harika fikirlerini kendine sakla."

Suratıma ciddi bir şekilde bakmaya devam edince 'annenin karnında folik asit içmediğinden mi böylesin' bakışımı attım. Uçağı düşürünce ölemeyeceğimizi falan mı sanıyordu hadi onu geçtim benim popişimden büyük uçağı nasıl düşürecektik çok merak ediyordum.

Ateist iç sesimi sanki duymuş gibi "Telefonunla düşüreceğiz." dedi.

Telefonumu arka cebimden çıkarıp elimde salladım "Bu koca uçağı benim koca yürekli Tülay'ım mı düşürecek? Hem uçak düşürmek çok günah."

"Günah falan umrumda değil bu uçak düşecek." dedi ve devam etti "Tülay kim lan?"

"Telefonumun adı." dediğimde gözlerini devirip elimden telefonumu kapıp uçak modunu açarak yüzüme baktı.

İMAM KIZIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin