Hı hı bende Tyler Posey'in yamuk çenesi.

351 6 8
                                    

11. Bölüm.

Esmer adam kafasını yavaşça bize doğru çevirdi. Dudaklarımı sertçe bastırdım şimdi ne bok yiyecektik çok merak ediyordum!

"Özlediniz mi beni?" diye sordu alayla.

Saklandığımız yerden çıkarak tam önünde durduk ve ateistle aynı an da gözlerimizi devirip "Çok." dedik alayla.

Şaşkınlıkla birbirimize baktık az önce aynı şeyleri mi yaptık resmen inanamıyöröröröm.

"Biliyordum. Ee hasret bitsin o zaman."

Ateist geri adım atınca bende geri adım attım, tekrar bir geri adım ve tekrar...

Esmer adam belindeki silahı çıkarıp bize doğrulttu. Harika! Bende diyorum hayatımda ne eksik tabi ki bana silah doğrultan adamlar.

Sadece ateistin duyabileceği bir sesle "Tam şuan da bir planının olduğunu ümit ediyorum." dedim.

Ateistin bakışları bana döndü. "Ümit kim ya?!"

Hayatımda tanıdığım en gerizekalı insanla kelepçelenmiştim yahu!

"Küçükken folik asit tükettin mi hiç?"

İkisi de suratıma ne diyo la bu denişik dermiş gibi baktı. Fikrim değişti ya ölmek istiyorum!

Bulunduğumuz koridorda yankılanan topuk sesleri duymamla bakışlarım bize doğru gelen yeşil elbiseli kadına baktım.

Ateist kelepçeli elimi sertçe tuttuğunda bakışlarımı kızdan çekip ateiste diktim. Gözlerini kızdan ayıramıyordu ve avucuma tırnaklarını geçirmiş bastırıyordu.

"Canımı yakıyorsun ateist." diye mırıldandım.

Gözleri hala o kadındaydı. Avucumu kendime doğru çektim ama bırakmıyordu.

Açık yaraya tuz basıldığında hissedilen acıyla aynı şeyleri hissediyordum. Tırnaklarını daha fazla derime geçirmekten kaçınmadı ve yere bir damla kan aktı. Bir damla daha...

Topuk sesi durmuştu fakat yere damlayan kanım durmuyordu, ateist derime tırnaklarını geçirmeye devam ediyordu. Gözlerim yavaş yavaş dolmaya başladığında avucumdaki acı vücuduma yayıldı.

"Canımı yakıyorsun diyorum." dedim titreyen bir sesle.

Deniz rengi gözleri bana döner sanmıştım ama hala kadına bakıyordu. Sanki... sanki hipnotize olmuş gibiydi.

Tırnaklarını daha da derine bastırdığında inledim. Yere daha hızlı kan akmaya başladı.

"Jiyan!" diye bağırdım.

İlk defa adını söylüyordum. Bu kalbimi tekletmişti. Hissettiğim acı toz bulutuna dönüştüğünde deniz rengi gözleri anında yeşil rengi gözlerimi buldu ve ne yaptığını anlamış gibi elini avucumdan çekti.

Dolan gözlerimi kırpıştırdım. Kafa yere eğerek ne yapabiliriz diye iç sesime danıştım fakat iç sesim kapmış patlamış mısırını olanları izliyordu.

Esmer adam "Sana bir süprizim var Jiyan. Gel ve bu fıstık senin olsun." diye mırıldandığında kafamı kaldırıp eteği dizinin üstünde biten yeşil elbiseli, saçları kısa ve düz, boyu -ateist kadar vardı- uzun kadına baktım.

Hiç de güzel değildi bikerem. (ÇARPILDI)

Ateiste sinirle döndüğümde hala yüzüme bakmasını görmemle afalladım. Kanayan avucumu eteğim bastırdım. Kan, beyaz eteği kırmızıya çevirirken derin bir nefes aldım.

İMAM KIZIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin