Sizin yaptığınız gider benim hoşuma gider.

238 6 0
                                    

Bölüm şarkısı: Alan Walker - Faded

👽

7.Bölüm.

Mavi ancak bu kadar güzel olabilirdi bu adanın ismi santorini ya da nastorini miydi neydi unuttum ama tek kelimeyle mütüşmeldi! Her taraf maviydi; binaların üstü, merdivenlerin bazı basamakları, deniz, gökyüzü ve saymaya üşendiğim herşey huzur veriyordu ben Çağlorşi en sevdiğim renk maviydi otomatik olarak bu adaya aşık olmuştum yani adayla evlenebilme olasılığımız varsa evet diyorum.

Ateistle dün her tarafı gezmiştik yunan mutfağı gerçekten güzeldi adını bilmediğim yemekler yemiştim o kadan çok alışveriş yapmıştık ki akşamında otel odasında kalmıştık koca yatakta kendi yatmış yere de beni yatırmıştı öküz aslında yatırmamıştı yanımda yatabilirsin demişti ve tabiki benim kanunlarıma aykırı bir hareketti bu yüzden yerde yatmıştım sırtım tutulmuştu o ayrı konu şimdi sabah vakti uyanmış dün aldığım iki büyük valize buradan aldığım eşyaları yerleştiriyordum bugün Türkiye'ye dönecektik memleketten çok bile ayrı kalmıştım.

"Benim kıyafetleri de diğer valize yerleştir imam kızı."

Yatağa yayvanca oturmuş televizyon izleyen ateiste baktım az önce bana emir kipiyle bir cümle mi kurmuştu o?

"Ayaklarını da yıkamamı ister misin hünkarım?" diye sordum alayla.

Dudaklarını büzerek bakışlarını televizyondan çekip bana odaklandı "Sadece valizi hazırla yeter, çekilebilirsin."

Tuttuğum kazağı tam valize koyacaktım ki yüzüne fırlattım "Muhteşem yüzyıl mı çekiyoruz burada!" diye bağırdım.

Kelepçeli eliyle yüzündeki eflatun rengindeki kazağımı alıp valize doğru attı. Oflayarak telefonu kapatıp ayağa kalktı yatağın üzerindeki benim valizimin yanındaki valizin fermuarını açtı ve dün aldığımız yeni kıyafetleri -hepsi yeşilin elli tonuydu- gelişi güzel koymaya başladı.

"Katlayarak koysana." dedim sanki benim valizimdeki kıyafetler çok düzgünmüş gibi.

"Bir de onunla mı uğraşacağım."

Valizlerimizi doldurup fermuarını kapatarak odadan çıkış yaptık elimi montumun cebine koydum ve Tülay'ı çıkararak çekiyor mu diye baktım ama yok hiç bir yerde Turkcell çekmiyordu kaç saattir internete bağlanmıyordum bunun hesabını yapmaktan din hocalığından matematik hocalığına geçiş yapmayı düşünmedim değil.

Yine mi keder ama artık yeter dedim sessizce burnumu çektim internetsiz yaşam benim için yaşam değildi öyle yaşam mı olurdu yahu? Hatta bir keresinde biz Türkü'yle internet faturasını ödemeyi unutmuştuk ve iki gün internetsiz kalmıştık işte o gün depresyon kelimesinin doruklarını yaşamıştık ev evlikten çıkmıştı can sıkıntısından götümüzü bile parmaklayabilirdik o derece Allah kimseyi internet açlığı göstermesin, amin.

Açlık demişken ben acıkmıştım dün baya yemiştim ama midem en sevdiğim organımdı hatta sörvayvıra katılan herkesi kınıyordum midesini düşünmeyen kendini zaten düşünmezdi ben ketçaplı dondurmasız ne yapardım çok tövbe.

Ateistle valizleri odada bırakıp otelden çıkış yaptık, kahvaltı etmek için bir kafeye oturup bize doğru gelen garsona baktım hay maşallah be bizim garsonlar göbekli, tıfıl olurdu genellikle ama bunların garsonları sanki kafeye garson değil model alıyordu yabancı kelimeler dediğinde yapmacıkça gülümsedim türkçe niye bilmiyorsun vicdansızın oğlu!

İMAM KIZIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin