Tülay hayata veda etmiştir, saygıyla anıyoruz.

258 9 12
                                    

12. Bölüm.

Kafama yediğim darbelerle gözlerimi açmamla ve ateisti görmemle kafam daha da zonkladı. Ofladım şimdi yatağımda yatıyor mışıl mışıl uyuyordum ve uyandığımda karşılaştığım şey komidinimin üstündeki erimiş ketçaplı dondurma olurdu.

İç sesim hayaller vs. hayatlar diyerek güldü.

"Ne var ya kargalar bokunu yemeden niye uyandırıyorsun beni!" dedim sinirle.

"Köpek gitti." dedi ve devam etti. "Yolumuz uzun bir an önce İstanbul'a gidecek ilk trene binmeliyiz."

"Atladığın kısım İstanbul'da oturuyor olmayışımız." dedim.

"Yunanistan'dan denizi olmayan Denizli'ye tren yolu var da ben mi bilmiyorum?"

Suratına dik dik baktım. Kahretsin haklıydı. Saçmalamamı görmezden gelerek ağaçtan yavaş yavaş indim o da ardımdan geliyordu, yere ayak bastığımda kelepçeli elim havada kaldı. Ateistte ağaçtan indiğinde deniz rengi gözlerine baktığımda aklıma dün avucumun içini öpüşü geldi kafama iki yana salladım.

"N'apıyoruz?" diye sordum.

"Şu ormandan kurtuluyor ki zor gibi her yer birbirine benziyor ondan sonra da trene bineceğiz çünkü Selim'in adamları havaalanına kamp kurmuştur."

Kaşlarımı hafifçe çattım. "Selim de kim?"

"Orospu çocuğunun biri işte." diyerek yürümeye başladı.

Peşinden ilerlerken "Orospu çocuğu mu?" diye sordum.

"Hı Selim işte."

"Selim kim?"

"Orospu çocuğu."

"Orospu ço- Ayyyh! Selim kim diyorum!"

"İşte orospu çocuğu diyorum." derken etrafa bakındı.

İç sesim oflayarak bu mevzu uzar kapa Çağlorşi dedi.

Dudağımı büzerek etrafa baktım. "Şu tahtayı bari bulabilsek ilerleme kaydedebiliriz."

"Gözünü altı aç." dediğinde kıkırdadım.

"Gözünü dört aç değil mi o?"

Yeşil gözlerime baktı. "Sen iki fazla bak."

Etrafa bakarken yerdeki dal parçasını alıp sıkıca tutarak yürümeye devam ettim. Ateistin bakışlarını yan profilimde hissedince ona doğru döndüm; alayla bir elimdeki dala bir de bana bakıyordu.

"Ne var be? Karşımıza ayı falan çıkarsa bununla kafasına geçiririm." diye mırıldandım.

İç sesim bir kahkaha kopararak o da sizi yer dedi.

"Bununla mı kafasına geçiriceksin?" dedi alayla.

"Ha. Beğenemediniz mi ateist bey?"

Kafasını iki yana sallayarak yürümeye başladı. "Yine saçmalamaya başladın."

İç sesim bağırarak saçma sapan cümlelerden hayatımı mahveden gülüşlerdeeenn derken yüzümü buruşturdum.

İMAM KIZIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin