Haticeye değil neticeye bakalım.

183 4 2
                                    

10.Bölüm.

Ayaklarım geri geri gitmeye başladığında ateist omzunun üstünden bana baktı. "Noldu?"

"O adamlar burada." diye mırıldandım.

Esmer adam sürekli etrafına bakıyordu ve bizi görmesi an meselesiydi. Ateist baktığım yeri baktığında aniden deniz rengi gözleri beni bulmasıyla kafamı salladım ve aynı anda arkamızı dönüp koşmaya başladık.

Görevli kadın "Bilet?" diye seslenmesiyle omzumun üstünden arkama baktım, kahretsin!

Kadının bağırmasıyla adamlar bizim olduğumuz yöne baktı ve şuan esmer adam önde arkasında iki adamla peşimizden geliyorlardı.

"Hay sokayım böyle işe!" diyen ateiste döndüm.

"Sen bu adamlara ne yaptın?" diye sordum nefes nefese.

"Bankalarını soymuş olabilirim."

Gözlerim kocaman açıldı bankalarını soymuş olabilir miydi? Ne demek bankalarını soymuş olabilirim? Bankalarını soymuş ne demek olabilir?

404 Error.

"Nasıl bankasını soymuş olabilirsin?"

"Bankasını değil bankalarını, lütfen."

"Ah pardon bankalar- Ne! Birden fazla bankasını soydun yani?" diye sordum şok içerisinde.

Uzun koridordan sağa saptık. Bacağımdaki sızı yine ben burdayım demeye başlamıştı ofladım bu adamla sürekli koşmaktan yeni takma ismim çakma Usain Bolt olacaktı.

Sola doğru sapmıştık ki kafamı kaslı göğsünden kaldırıp yüzüne baktığımda bilmem kaçıncı şokumu yaşadım. Beni tutan Fatih Erez'di hani şu süper ötesi yakışıklı her sabah magazinde Türkü'yle gördüğümüz adam.

Elimi kaldırıp ağzımın kenarlarını elledim çok şükür salyam akmamıştı. Milyonlarca yürek tek soru bu adamın Yunanistan'da ne işi vardı yahu!

"Ay çok pardon biz koşuyorduk siz olmasanız şuan belki de yerle sevişiyordum yani demek istediği-" lafımı keserek "Önemsiz." dedi sertçe.

"Ne demek önemsiz bir insanın hayatı söz konusu burada belki yere düşmekle kalmayıp kafamı vurarak beyin travması geçirebilirdim ama Allah'a şükürler olsun ki-"

"Haticeye değil neticeye bakalım dimi imam kızı?" lafımı kesen ateiste kötü kötü baktım seni kim köpeksin lafımı bozuyorsun varoş.

"Ya bir sus olacakları söylüyorum."

"Adamlar." dediğinde gözlerim kocaman açıldı ay ben onları unutmuştum.

"Tekrardan teşekkürler bizim koşmamız lazım." dedim.

Fatih bize tuhafsınız bakışını attığında omuzumun üstünden arkama bakış attım kimse yoktu.

Fatih Erez yanımızdan geçip giderken arkasından bakakaldım ay boyu posu maşallah yani Allahım sen konuyu biliyorsun amin.

Ateiste doğru baktığımda yere baktığını gördüm, bakışlarını takip ettiğimde kaşlarımı çattım yerde cüzdan olduğunu fark ettim onu çalmayı aklından geçirmiyordu değil mi?

İMAM KIZIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin