Yazar geliyor yazar geliyor hihihihihihihi
Müzigi dinleyin. Çok eglenceli bir şarkı Tey tey ahey ahey.
Esra
Abimin bizi arayarak Denizi bulduğunun haberini vermesi üzerinden iki saat geçti . Sen nasıl bir yaratıksin arkadaş hem kızı eve koyma hemde git kızı kendin bul .
Erkeklere akıl sır ermez . Bunu en iyi yaşayan bilir .
Abimde akıl varmı aslında pekde umutlu değilim ama hadi neyse abimdir sonuçta .
Ne kadarda beyinsiz bir oğlan....
Annem kesin abimi hastanede karıştırdı . Devlet hastanesinde doğum yapmış . O zamanlar annemde babamda ünüversite okuduğu için paraları yokmuş .
Tabi ki seni zeki kız sen nerden bunları biliyorsun diye sorarsanız bizim evin tüm sorumluluğu üstünde olan Halime teyzeden.
Halime teyze her eve lazım reklamı olur ya televizyona çıkar Her Eve Lazım diye sürekli aynı şeyi söyleyerek müzigin ırzına geçmiş bir şarkı.
Ben o şarkıyı karşı koltuktaki kumandayı üşengençliğimden dakikalarca izledim . Halime teyzedende garip olan , her aileye lazım .
Annem öldükten sonra onu unutmamak için küçüklügümüzden beri anlatıyor . Ben bu konuya nerden geldim .
Ayy ne kadarda çılgın bir kız.
Hayat şarkısındaki sarı küçük maviş kıza burdan selamlar yaaa çok komik kız . Bir saattir her sahnesini yirmi kere izleyerek kopuyorum ya .
Aynı ben buldum mu yapışacan. Bizimde yazlıkta abimin arkadaşı vardı .
Ona deliler gibi iki dört sene boyunca aşık kaldım . Ben aşkına sahip çıkmış bir kızım. Bir kız onun omzuna çarpti temas uyguladı diye gidip güneşlenmek için uyurken sırtına yengeç koymuş kızım beee.
Uzaktan uzaktan sevmek yerine gidip açılayım dedim . Demez olaydım anam.
Abimin olmadığı bir anda evlerinin bahçesine girip, bahçenin yeşillikleri arasında tek başına futbol oynayan aşkımı gördüm.
Tatlım ya topun olam vur bana .
Ne kadarda romantik bir insanım.Aşkımın yanına giderek " abimi hallettim onu boşver . Gel bir adağa girek . Gel bir maç yapak . Gel bir güreşe girek . Şuracıkta üç yaşcık var yani lafı mı olur aramızdaki bu konuların ".
Aşkım dut yemiş şebelek gibi bana bön bön baktı . Korktu yaaa kıyamam .
Aşkım "selam naber cimcime, Okan nerede" .
Sanane benim abimden sanane yaaa.
"Ben tek geldim yaş yok diyorum sıkıntı tıne diyorum sen hala Okanda Okan . Git onunla evlen sen . Dügününde de cumhuriyet altın takarım. "
Aşkım " ne dügünü cimcime ben evlilik adamı olmayacağım".
"Evlencem ben seninle evlencemmmm" diye bagırmıştım ayni dizideki gibi . Onun o cimcime büyude gel diyen bakışları yüzünden kalbime hançer sapladı .
Işte Esra adlı kızın o gün hayalleri başlayamadan bitti.
Mortingen şıtrayze.
Deniz
B..b.b.. bu adamın ne işi var ki benim saklandığım binada . Hatta tam karşımda duruyor .
Elimi kaldırarak işaret parmagımla omzuna dokundum . Göz yaşlarım net görmemi engellesede dokunduğumda vücuduma yayılan titreme yalan olamayacak kadar gerçek .
Gözlerimi kollarıma silip "ne işin var burada" dedim.
Zaten onun yüzünden burada degilmiydim . Cevap vermesini beklemeden yanından geçip binanın çıkışına ilerledim. Zaten o merdiven altında içim daraldı .
Arkamdan gelip gelmedigini göremiyorum. Sesde yok . Binanın agır kapısını güç bela açıp kendimi dışarı attım. Arkamdan kapının tekrar kapanma sesi geldi.
Kolumda el hissettim . Sahibine baktıgımda küfürü fazla sevmem ama "ağzına sıçabilirim her an " bakışı var.
Okan " yürü gidiyoruz " tıslayarak söyledi . Burnundan shrekdeki gibi duman çıkıyor .
Ne kadarda shrek bir adam.
Hayat şarkısındaki şapşilokiçik kız yüzünden agzıma dolandı .
Kim izlemez ki o komedi diziyi . O Hülyaya çok üzülüyorom . Onun sahnelerinde aglayasım geliyor.
Ama şuan önemli olan benim içinde bulunduğum iki sezonluk dizi.
"Ben seninle hiç bir yere gelmiyorum". Kolumu çekmeye calıştıkça daha sıkı tutmaya başladı . Nehir nerede acaba şimdi olsa iki sağ iki sol nakavt .
Bir günde hemende alışmışım Nehire.
Okan "dilim senin uzamış mı hep mi böyleydi , yürü bin arabaya" .
Araba dediginde caddede takip edildiğim hissini yaratan araca şaşkınlık içinde bakakaldım.
Okan mı beni takip ediyormuş?
Sapık mı?
Gizli sapık mı ?
Kore dizisi izlemiştim oradada adam dedektif gecıd gibi bir üst giymiş kızı takip etmişti . Tek bulduğundada ceketin önünü açıp vucudunu sergilemeye çalıştı . Tabi ki bizim yakışıklı gencimiz kızı bakacagı sırada bularak kızın gözlerini kapamıştı .
Eee bunun üstünde siyah kombin dışında farklı bir parça yok ki .
"Sapıkmısın ya bıraksana beni seni Esraya söyleyecegim". İçimden dediklerimi neden dışarıya da çıkararak kendimi yoruyorum .
Kolumdaki el agırlıgını kaybettiginde Okana baktım . Yüzündeki sırıtışı gizleme çabası olmadan bana sundu.
Ensemdeki ani sızı ile gözlerim kapanırken karanlıkla yüzleştim .
Yeni bölüm nasıldı ?
Ne kadar da güzel okuyucularım var dimi?
Hepinize mortingen şıtrayze........
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Arada Yürürken
ChickLit○●○●○● Nehir "yakışıklı oldugunuz kadar ukalasınızda " . Semih " ukala degilim". Nehir"yakışıklı oldugun kadar demiştim zaten". ○●○●○● Esra "Geçen sene sana hafiften tutulmuştum ". Mete "Devam et sonra ne oldu?". Esra"Seni tanıdım... ve beni senden...