16.Takık Kız Degilmisin??

99 17 9
                                    

Bir önceki bölümü bazı nedenlerden dolayı geç yayınlamıştım . Bu bölümü telafi olarak kabul edin . Birer gün arayla iki bölüm oldu.

Esradan devam

Evin kapısını şaşkın ve bir okadarda yorgun gözlerle bakan Deniz açtı . Semih kapıyı biraz daha eli ile ittirince arkasındaki üstü çıplak ev sahibimizde görüldüm.

Nehir "kızım biz başına bir şey geldi diye feryat figan sen burda tövbe tövbe terbiyemi bozuyorlar " diye söylendi.

Deniz elleri ile hayır der gibi salladı ."yanlış anladınız tsort giy istersen dedi üstündekini çıkardı o sırada siz geldiniz " .

"Öyle diyorsan sıkıntı yok "dedim .

Abim yanımızdan ayrılarak önden arabaya gitti . Böyle yapınca daha havalı mı oluyor . Az önce hepimizin Tunçu o şekilde gördügünde yüzünde aynı ifade oluştu ama onunki daha farklıydı .

Delidir ne yapsa yeridir banane .

Denizide alıp hep beraber arabalara bindik . Ben abim ve deniz aynı arabaya , Nehir ve Semihde aynı arabaya bindi .

Yolun ilk on dakikasında Semih arayarak Nehirin gelmeyecegini söyledi.

Acıyorum Nehirime .

Aksam saati oldugu için abim eve bırakıp gitti. Deniz ile eve girip hemen ayaküstü onu nasıl buldugumzu nlatarak odalara dagıldık . Ikimizde aç olsakta Nehir kadar yemek yiyen insanlar degiliz . Kız yiyor ama nereye gidiyor bilinmez.

Üstümü degistirmeden yataga giremedigimden hızlandırılmış şekilde giyindim.

Alarmın igrenç pisss eeggg sesi ile kalktım . Yaa ben uyuyalı daha on dakika olmuş gibi hissediyorum . Deniz eve yeni geldi kutlaması olarak kendime izin veriyorum ve okula gitmiyorum .

Denizin "kanka kalk mesaj geldi sınıflar birleşiyormuş " dedi . Yataktan zıpladım . Nasıl sınıflar birleşiyor . Okanın sınıfındaki Meteye olan kısa süreligine yaşadıgım garip duygu yüzündne umarım aynı sınıfta olmayız .

*****

"Banane ya ben onunla yanı sınıfta okumak istemiyorum " dedim. Kızlar neyden ve kimden basettigimi anlamasalarda kollarımdan tutarak çaprazımızdaki sınıfa sürüklediler .

Zil çalınca hemen arkada yeni getirilen boş iki sıraya geçtik . Deniz ile nehir birlikte bende Okan yana gelir diye tek oturdum .

Sınıfa giren bir grup erkegin arasındaki Meteyi gördüm . Grubun hepsi sınıfa kısa bir göz attı. Gözleri Metenin ona baktıgım için bende takıldı .

Sırama dogru gelmeye başladı . Geliyorr , yaklaşıyor ve yanıma oturdu .

Mete "sen bana takık kız degilmisin "diyerek küçük çocukmuş gibi kafamı okşadı .

Gerizekalı . Saçımı düzelterek Meteye döndüm .

Nehir ön sıradan bize dönüp "hop hop kızı ellemeler falan ne oluyor"dedi .

Ne ellemesi ya off Nehir . Göz işareti ile önüme dönmesini istedim allahtan anlayarak döndü.

"Geçen sene sana hafiften tutulmuştum " dedim.

"Devam et sonra ne oldu" dedi.

"Seni tanıdım...ve beni senden kurtardın" . Agzın öyle iki seksek açık kalır öyle işte. Bozuksada belli etmemeye çalışarak yanımdan kalktı .

Hiç anlamadım canısı devam et sen . Gecen sene kalbime yeni yelkenler açıp başka denizlerde yüzmek istedim . Istemez olaydım .  Platonik olarak çocukluk aşkımı sevmeye devam edip beni küçük kız kardeşi olarak gördügü için kalbime gömerim o zaman dedim.

Bir Arada Yürürken Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin