Esradan devam
Güneşin perdeden geçmeye çalışan ışınlarından kurtulmaya çalışırken şimdide pencerenin camından gelen tık tık sesleri uykuma karşı geliyor . Yorganı tekmeliyerek kalkıp perdeyi açtım. Sonunda amacına ulaştın mı güneş?
Pencereyi açıp karşı komşumuza baktım .
Gözlerimi ovuşturarak"Buyur abla".
"Ayy kız yanlış cama taş attım . Siyah saçlı, sıska arkadaşın nerde ?".
Sıska, siyah saçlı Nehir tabikide.
"Ne yapacaksın Nehiri ?" .
"Dün çocukla didişerek gitti . Böyle devam ederse arkasına bakmadan gider ,hatta kaçar çocukcagız."
"Sanane bundan peki" .delimidir nedir sabah sabah beni buldu .
"Siz gençlerde hiç nasihat dinlemeyi sevmiyorsunuz . Kız senin yaşın kadar benim sevgilim vardı . Az ögren ablandan" .
"Hangisi şuan yanında peki" .
"Eee...." .
"Bencede hiçbiri . Kendine sakla bu yüzden nasihatlarını" .
Pencereyi kapatmadan perdeyi çekip kapattım . Uykumun içine etti .
Odadan çıkarak mutfaga gidip çaydanlıga su doldurarak ocaga koydum . Masanın üstündeki tencere beynime kurnazlık sinyalleri verdi . Ben böyle bir kız degilim. Evet ben böyle bir kızım . Tencereyi kolumun altına koyup çekmecedende kaşık aldım .
Ilk adımım Denizin odası . Kapısını yavaşça açtım . Uyandıracagın insana niye böyle yapıyorsun derseniz "zevki nerde kardeşimm" derim .
Kafasına kadar çektigi yorganı hafif aşagı indirdim . Tencenin alt kısmina kaşık ile vurdukça vurdum .
"Altmış , yetmiş , sek.. " .
"Kimsen git odamdan öldürmeden önce son uyarı".
"Tatlim kalk hadi akşama eglence bekliyor bizi " . Yatagının ucuna oturdum."agda partisi yapıcaz ondan önce" .
"Tamam git ben geliyorum " . Dedigine inanamasamda sıra Nehirde .
Odadan çıkarak hemen yanındaki Nehirin odasına girdim .
Kafası aşagıda kollar saga sola serpilmiş yataga yan şekilde uzanmış . Bu kız insan mı?
Tencere ve kaşıgı birbirleri ile buluşturdum . Nehir sesin etkisi ile kafa üstü yataktan kayarak yere düştü.
Nehir uykulu "şimdi mi ölmek istersin akşam mı? " .
"Akşam diyor ya kalk daha hazırlanacagız , bacakların orman olmuş hasat zamanı geldi . Kahvaltı yapalım halledecegim korkma " .
Yerden ayağa hızla kalktı . Uykusu açılmış "ne hasatı ne ormanı . Ben böyle mutluyum . Yürü git."
"Görecegiz tatlım, görecegiz".
Korkmuş suratı ile"tipe bak pis pis sırıtıyor " .
Odadan çıkarak sofrayı kurmak için mutfaga girdim . Dolaptan kahvaltılıklari yerleştirerek masaya çayında altını kapattım .
Bagırarak"hadi kahvaltı hazır" .
Odalardan tamam geliyorum diye bagırdılar . Bardaklara çaylarıda doldurarak oturdum . Deniz ile Nehirde yerlerine geçti .
Sessiz ve sakin bir kahvaltı.
○•○•○•○•○•○•○•○•
Nehir"çekin şu ellerinizi ve o yapış yapış macunu" .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Arada Yürürken
ChickLit○●○●○● Nehir "yakışıklı oldugunuz kadar ukalasınızda " . Semih " ukala degilim". Nehir"yakışıklı oldugun kadar demiştim zaten". ○●○●○● Esra "Geçen sene sana hafiften tutulmuştum ". Mete "Devam et sonra ne oldu?". Esra"Seni tanıdım... ve beni senden...