Okul yıpratır.
Sabah trafigi yıpratır.
Staj yıpratır
Ünüversite sınavları yıpratır.
Nedir benim bu çektiğim
Keşke herşey daha kolay olsaaaa
Bu kitap bölümleri daha çabuk yazılsaaaaaNe saçmalıyorum yaaa bu arada ben yazar degil Nehir . Iki dakikalıgına yazarın şifreyi çaldım. Haberi olursa beni gelecek ilk bölümde öldürür . Hadi ben yakalanmadan kaçar hihihih .
Esra
Yaa abimin beyninde psikolojik bir bozukluk olduğunu biliyordum ama gidipte kız gelmiyor diye ensesine vurarak bayıltmak nedir?
Oturma odasında abim, semih ve ben varız. Şansa bakın ki hepimizdede bir sessizlik bir sakinlik havası var . Düşünelim acaba neden .
1-Kızı evden kov..
2- Kızı yani kankamı bul
3- Kızı tekrar gelmesi için zorla
4- En saçmasıda kızı bayılt.
Vayy benim abim tam bir aksiyon adamı . Nehirin içerden bağırma sesleri geldi . Semih birden ayaklanarak hepimizden önce orta sehbasının üzerinden atlayarak odaya koşturdu .
Kızı odada yemediler ne bu acele arkadaşım . Kendine hizmetçi bulmak bu kadar zormuydu . Bizim Halime teyzeyi ona haftada bir iki günlüğüne gönderirdik .
Zaten kadın evi kirletmiyoruz evde yemek yemiyoruz diye sürekli mızmızlanıp "gidiyorum yarın ", "şimdi gidiyorum " , "ben bırakıyorum işi " diyerek kendince garip garip triplere giriyor .
Halime teyzenin iyice yaşlılıktan beyni error verdi .
Ben yoruldum
Pilim bitmek üzere
Kapanıyorum..
Tık tık tık
Ayarlarım bozuluyor beni doyur
Ben öldümmmmmm
Halime teyze ölürken dahi haber verirde ölür . Içinde hiç birşey saklayamaz . Özledim ya tatlı şapşik kadın . Bu olaylar sakinleşip iki gün sonra okullar açıldıgında okul çıkışı bir ara ugramam gerekir.
Okul demişken bu kızlar okula gidiyormu acaba . Ben bir yıl hazırlık okudugum için lise sona gitmek yerine ünüversiteye gitmem gerekiyordu.
Dogrusu bizim okulda hiç yaşına uygun bir sınıfta okuyanda yok ya tek anormal ben degilim yani .
Kızlar kaçıncı sınıfa gidiyor acaba . Belkide okumuyorlardır . Nehir yetimhanede yaşadıgına göre okula mutlaka gidiyordur . Denizin üvey babası çalıştırdıgı için belki okulu bırakmıştır . Olsun onuda açıktan okuturuz babam sağolsun .
Nehirin sesinde kalmıştım en son yine konudan konuya atladım . Abimde odaya doğru gidince bende peşlerinden odaya girdim .
Deniz
Başım ahh başım fena ağrıyor . Üstümden kamyon ile iki tur geçilmiş sonra fil ile tepiklenmiş hortumu ile maymunların arasına göndermiş , maymunlarda beni agaçtan agaca fırlatırken lamaların yanına düşürmüş yüzüme tükürülüp gözlerim yapıştırılmış kapalı göz ilede aslanların olduğu açık alana girip kovalanmış gibi hissediyorum.
Bence gayet yeterli durumu mu anlatacak kadar.
Nehir "uyuyan güzel kendine geliyor" . O sert cismi sana vurursalar kesin öbür tarafa gitmiştin.
Semih "iki dakika sus kızım . Annen ekmek kırıntısı üstünde mi dogurdu yanlışlıkla da ortaya senin gibi garip bir kişilik çıktı".
Ben burada ölüyorum adamların derdi kim nerde ne zaman doğdu . Ölüyorum , doğmuyorum .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Arada Yürürken
Chick-Lit○●○●○● Nehir "yakışıklı oldugunuz kadar ukalasınızda " . Semih " ukala degilim". Nehir"yakışıklı oldugun kadar demiştim zaten". ○●○●○● Esra "Geçen sene sana hafiften tutulmuştum ". Mete "Devam et sonra ne oldu?". Esra"Seni tanıdım... ve beni senden...