12.Çanak Kırıldı

100 16 5
                                    

Selam acemilerin en acemi olan yazarı BEN geldim. (Çok açıklayıcı oldu .😂😂) media daki müzik çok eski bir muzik olabilir . Ama bölüme uyuyor mu EVETTTT . dinleyin ne çocukluk geçirdik bu şarkı ile dimi.

 dinleyin ne çocukluk geçirdik bu şarkı ile dimi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Deniz

"Esra yeter artık sıkıldık çık şu odadanda hangi partiye gideceksek gidelim "dedim.

Okuldan geldigimizden beridir parti için hazırlanıyoruz . Alışveriş ve makyaj gibi kızların genel olayları yani . Ama Esra kendini aştı yok artık insan bir odadan tuvalet için çıkar ama yok 4 saattir kızdan en ufak bir ses yok.

Arada tabi bir iki parça bir şeylerin yere düşme sesleri geliyor .

Nehir "kanka kızlar sevgililerini bekletir LAN bu kız bizi neden bekletiyor ? " dedi.

Ben anlasam kendi kendime konuşurmuyum hiç .

Esranın odasın kapısından kilit sesleri gelince bizde oturdugumuz koltuktan kalktık. Kız gelinin kardeşi olmuş ohaa.

Nehir "kanka simlerin eksik kalmış" dedi .

Nehirde gelinin kardeşi olayını düşündügü için sesli güldük .

Esra sinirli sinirli bozuldum havaları ile ayakkabılarını alıp giydi .

Esra"siz ne anlarsınız partiden ama olsun bu gun ögreneceksiniz ".

Telefonuna gelen bildirim sesi ile bakıp "hadi bizim sınıf partiye gitmiş bizde çıkalım."

•○•○•○•○•○

Parti yapılan yer geçenki geldigimiz bar ile aynıydı . Esra yılların tecrübesi ile havalı havalı dans alanının tam karşısındaki iki basamak yukarısında olan oturma gruplarına geçti. Bizde hemen arkasından ilerledik .

Koltuklardaki kızlı erkekli grubun hepsi ayağa kalktı .

"Ben umut yani messi " dedi. Hafif kısa boylu kumral saçlı şirin çocuk.

"Hıı bende Halime arkadaşlar felsefe kızı der. Aslında böyle şeyler çok gereksiz degil mi insan istedigine istedigi gibi seslenir " dedi . Gözlükleri ile keskin bakışlar attı. Yakıyorsun tatlım.

Digerleride tek tek kendini tanıştırdı. Rozerin sinsi tipli olsada yanılt bizi arkadaşım .

Sessiz sakin bir kıza neden popi Sinem adı verilir hala anlayamadik Nehirle .

Taha adlı uzun çocuga neden kafası güzel denildigi düsünmemizi gerektirmiyor.

Ali sağolsun iki dakikaya kırk espiri sıgdırması ile Espiriye gel Ali isminin hakkını çıkarıyor .

Erdal, erdal ismi bir insana daha nasıl yakışabilir çocuk yakıyor ortalıgı ama arkadaşım sonuçta . Çakma ćagatay ulusoy degil bizzat kendisi .

Bir Arada Yürürken Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin