Yazarin agzından
Esra yıllar önce birtakım olaylar yüzünden Istanbulu terkedip giden Semihe baktı. Oldukça şaşırdı . Kim, Esranın yüzüne baksa şuan hemen anlar .
Yanındaki Semihin çekiştirmesiyle içeri giren kıza baktı . Pekte cılız sıska siyah saçlı bir kız . Çekiştirmelerine karşı koyması Esranın yüzünde gülümsemeye sebep oldu.
Deniz Okanın aniden kalkıp gidişine şaşırdı . Kısa bir süre sonra içeri Okan gibi kaslı heybetli duruşu olan bir genç ile geri döndü . Kolunun altında kıstırmış tatlı ve asi kıza baktı . Aklından bir an keşke bende onun gibi zorluk çıkaranlara karşı koyabilseydim diyerek dile getirdi.
Esranın da yanlarına gitmesi ile ayrılmaz kadro tamamlandı . Deniz ve Nehir buranın yabancısı oldukları için ne yapacaklarıni ve nasil tepki vereceklerini göz önünde bulundurdular . Ikisininde aklına sıklıkla uyguladıkları zora geldiginde kaç taktigini kullanmak geçti . Istemeden de olsa gözleri birbirini kesti .
Ikiside sırıttıgı sırada Esra eski arkadaşına sarılıp Nehirin koluna girdi . Masaya ilerlerkende Semihe sormayı ihmal de etmedi .
Nehirin az önce nerdeyse bir adam öldürecegini söylediginde kahkaha attı .
Esra"Inanmıyorum bu Nehir göründügunden de tehlikeli ".
Nehir oldukça bu tepkilerine sinsi sinsi bir bakış attı . Kendisinden korkmaları ona zevk verdi .
Nehir ile Esra kol kola hemen arkalarında Semih ve Okan masaya gelip mavi kadife koltuklara yerleştiler .
Deniz merakına yenik düşüp hemen sordu."biraz yüzüne toz bulaşmış lavobada temizlememizi ve o sırada konuşmak istermisin " . Harbeden çıkmış gibi bir izlenim birakıyordu bu kız Denizin gözünde . Aklına iki gün önce üvey babasından kaçarken ki yaşadıkları geldi . Üstünde veya yüzünde birşey yoktu . Ama içi ne kadar temiz olursa olsun yıllarca yaşadıkları onu çok yıpratmış ve kirletmişti
Masadaki kızlarla zaten anlaşamadıgı ve sohbete utangaçlıgından katılamadıgi için yeni gelen bu kızla belki aynı durum içinde bulundukları için empati kurabildi .
Üç kız birlikte ayaklanarak barın ara koridorun sonundaki kapısında wc yazısının bulundugu yere girdiler.
Esra içeri girer girmez tanışmak için Nehire elini uzattı."merhaba ben Esra ne amaçla Semih gibi biri ile takılmaya karar verdin bilmiyorum ama olsun sende bundan sonra bizden birisin" .
Nehir uzatılan ele baktı . Tanımadıgı birine hemen böyle davranması bu kızın safoz mu yoksa numaraya mı yattıgını anlayamadı .
"El sıkışmak nedir ya gel sarılam , gel çekinme no problem I adımda Nehir" .
Deniz ve Nehir ingilizcesinin felekat derecede kötü olmasına güldü . Nehirde niye güldüklerini anlamasada o da gülmeye başladı . Üçüde karınlarını tutarak kahkaha atmaya uzun dakikalar sonunda bıraktı .
Birbirlerine masum bakışlar atarak kollarını birbirlerini kenetlediler. O kadar birbirlerine sıkıyorlardıki Nehir "gelir gelmez beni öldürmek istediginizi düşünemedim " dedi. Hepsi kollarını gevşeterek aynanın karşısına geçti .
Deniz"nereden geliyorsun bu halde başına birşey mi geldi yoksa ". Telaşlı olması Nehirin bir an düşünülüyor oldugu için sevindirdi .
"Hayır yetiştime yurdundan iki gün önce kovuldum reşitde olunca tabi ilk fırsatta beni şutladı müdüre olacak deli karı benimde kalacak başka yerim olmadıgi için sokaklarda kalıyordum bu gunde arka sokakta kalacaktım ve şuan buradayım " .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Arada Yürürken
Chick-Lit○●○●○● Nehir "yakışıklı oldugunuz kadar ukalasınızda " . Semih " ukala degilim". Nehir"yakışıklı oldugun kadar demiştim zaten". ○●○●○● Esra "Geçen sene sana hafiften tutulmuştum ". Mete "Devam et sonra ne oldu?". Esra"Seni tanıdım... ve beni senden...