6.Sende Yanlızsın Dimi

130 20 0
                                    


Istedigimiz her şey yolunda gitmiş olsaydı ertesi güne isteyecek bir şey bulamazdık.

Denizden

Esranın abisi ile konuşmasıni kapıyı kapatırken duymuştum . Istenmedigimide anlayacak kadar yetişkin bir insanım . Sonuçta ben on sekiz yaşına girmiş bir kızım.

Eve geldigimizde yanımızda kıyafet yoktu. Ama cebimde 50 liralik barknot var.

Sabaha kadar idare ederim sonrasında da iş bakarım . Sessizce dış kapıya ilerleyerek evden çıktım .

Ayakkabılarım topuklu oldugu için yakınırken gözüme yan dairenin kapısın önündeki spor ayakkabılar çarptı.

Çevik bir hareketle ayagıma takıp deneme yürüşü yaptım . Rahattı tam ayagıma göre . Topuklu ayakkabılarıda aldıgım ayakkabıların yerine koymam gerekir .

Bu spor ayakkabılara o topuklular degmez ama hırsız olmamak için mecburum.

Kısa bir veda yapıp ayakkabıları bıraktım . Binanin basamaklarını ikişer üçer inerken önüme bakmayı yukarı çıkan kişiye çarptığım da anladım .

Görmemesi için durmayarak inemeye devam ettim . Binanın agır mı agır kapısını çekerek kendimi rüzgarın esintisine bıraktım .

Artık kendimdende özgürdüm . Beynim artık beni yönetemeyecegini biliyorum . Ayaklarım nereye giderse bende oraya gidecegim.

Uzun yolda yürüdükçe karanlıkta kalmaya alıştığımdan korkmadım . Ama sessizlikten korkuyorum .

Evde ne zaman sessizlik olsa benim odadan çıkmamı ve üvey babamın tuzagına düşmemin beklendigi demek oluyor .

Okulda aile ilgili fotograf ödevi oldugunda ben hep yabancı ülkedeki bana benzeyen kişileri seçer kendi ailem diye tanıtırdım .

Fazla zeki degildim sadece fazla yanlızdım . Parkın yanından geçerken duraksadım .

Içini dökemeyen , yanlızların be kimsesizlerin duragı degilmisir bu saatlerde parklar .

Gündüzleri ailesi olan çocukların dizi kanadıginda koşacak olan anneleri ile eglendikleri park . Asıl gece burada olanlar önemli .

Parka girip banka oturdum . Ilerde oturan amcaya baktım . Üstünde yıpranmış bir kaban bacagında eskimiş bir siyah pantolon.

Elinde gazeteye sarılmış içkisini içiyor. Oda sinirini nefretini öyle alıyordur belkide unutmak istediginden sarhoş oluyordur .

Göz göze geldigimizde gülümsedi . Bende gülümseyerek karşılık verdim.

"Seni kim üzdü kızım" . Karşı banktan bagırarak söyledi .

Birilerine üzüldügümden burada degildim .

"Kimse üzmedi biraz yanlız kalmak istedim ."

"Buraya herkez bu saatlerde gelmez bilirmisin ben yıllardır buradayım bazen sevgililer baş başa takılmak için gelir ama ondan ötesi yok . Peki ya sen neden ." Bende neden geldigimi bilmiyorum ki ayaklarım buraya getirdi .

"Sende yanlızsın dimi amca " .

"Yanlızlık allaha mahsustur . Kimse bu hayatta yanlız degildir . Seni seven birileri vardır mutlaka . "

"Benim kimsem yok ki kim sevsin benim gibi yetim birini" .

Elini kalbinin üstüne koyarak "Sevmek için şuranın atması yeter . Gözlerin gülmesi yeter ."

Bir Arada Yürürken Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin