11.Partiye Gitmezsek Olmaz

115 16 0
                                    

Nehir

Okulun ilk dersinden insan sıkılır mı ? Peki ya ilk dersden , ders mi işleyen hoca olur ?

Evet , evet . Bu okulda boyle saćma şeylerle karşılaşma ihtimalim olduğu için ilk tenefüste hedefim okuldan kaçmak .

Yeni gorevim "okuldan kaçış".

Ingilizce hocası dedigin tatlı ton ton veya genç taş gibi güzel bir hatun olur . Ama yok haşa öyle şey olur mu kadın bildiginiz ingiliz kraliyet ailesinin yeni prensesi .

Havalara bak havalara gözlük nedir ya burnunun ucuna koymuş yaşlı teyzeler gibi . Sınıfa bir göz atıp radarları bende durdu.

Bu en son ne söylüyordu yine error veriyorum .

Bu en son ne söylüyordu yine error veriyorum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hoca "Hey sen siyah saçlı ayağa kalk" .

"Kalkmıyorum lan " diyemedim .

Ayağa kalktım .

Hoca" what is your name" .

"Adım Nehir soyadım Göl " . Ön sırada oturan Deniz ve Esra tip tip baktı . Tamam göl kısmını atmış olabilirim . Ama kimse yalan söylemesin uyumlu duruyor .

Hoca"Ingilizce cevap ver" .

"Hocam ingilizceden anlasaydım zaten söylerdim " . Dengesiz , zevk olsun diye konuşmuyorum yoksa yeahh çatır çatır inglish .

Tip tip bakmayi kes çünkü hiç korkmuyorum . Sadece bil istedim çok çirkin oluyorsun . Erken yaşta anlın kırışıcak ful wife çeken simge gibi olursun .

Kaz ayakların çıkar sonra botoks yaptırıyorum diye çinliye dònüşürsün. Sinirden yemeğe kendini verirsin kilo alarak top gibi devrilirsin .

Hocaya gelecek hayatını anlatıyorum fal parası istersem verir umarım bir dahakine bakmam çünkü vermezse. Bu seferki benden olsun .

Hoca " ukalalıgı kes yerine otur . "

Tabi ki efendim .

Yerime oturarak kalan dakikaları sıraya kafamı gömerek geçirmek istiyorum .

Esra ön sıradan bana dönerek "kızım sen delimisin bu gıcık olduğuna fena takar" .

"Aman ingilizce dedigin ne dir? " dedim.

Esra"nedir".

"What" dedim.

Deniz "ve sessizce ögeencıler sınıfı terk eder" dedi.

Abartmayin o kadarda kötü degildi . Bunlara tepki veriyorlarsa hhahaha digerlerinde ne yaparsınınız düşünmek istiyorum .

Okulu sevmedim geldim olsun dedim,

ders sevmedim olsun dedim ,

ama karşı sınıfta Semih ve Okanın olması mezarıma "o bislokata erkeklerine höst diyerek kas ellememeye dayandı ölümemi dayanamayacak" diye yazdıttırır..

Bir Arada Yürürken Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin