Oh fuck

2.4K 59 6
                                    




—————-Tyras perspektiv—————

Jag satt och skakade på lektionen. Jag kunde inte sluta tänka på om jag har kommit med eller inte. Jag kan verkligen inte koncentrera mig. Just nu önskar jag att Alex bara hade berättat för mig direkt. 

Skolan är slut och jag står ute vid bilarna. Sam och hans gäng står och snackar om något bakom mig fast jag lyssnar inte. Luke och hans gäng kommer gående mot mig och jag blir ännu mer nervös. Alla samlas framför mig och Alex börjar prata. Han berättar att alla killar har kommit med och tillsist vänder han sig till mig.

-Tyra..... Du har.....inte, är allt han hinner säga innan jag bryter ihop och faller ner till marken.

-Failat än, avslutar han snabb och tårarna börjar rinna. Jag ställer mig upp och skrattar av glädje, det bildas en gruppkram. När killarna har släppte mig så känner jag ett par starka händer runt min midja.

-Har du saknat mig?, hörs en mörk röst bakom mig. Jag ryser och det verkar killarna märka.

-Rör du, dör du, säger Damon argt.

-Gör du henne illa, så kommer du ångra dig, Säger Luke.

-Jag måste säga detsamma. Rör ni, dör ni. Om ni ens kröker ett hår på henne kommer ni dö, säger personen jag tror är en kille pågrund av hans grepp om min midja och hans mörka röst.

Tillslut får jag nog, killarna har stått och tjafsat en stund. Jag drar mig loss från personens grepp och kollar på mina gäng.

-Okej, kan ni allihop hålla käft. Jag klarar att ta hand om mig själv, säger jag irriterat och vänder mig om. För tredje gången den här terminen vänder jag mig om och får en chock, precis som när jag mötte Luke och Sam. Jag backade två steg innan jag sprang fram och hoppade upp i hans famn.

————Gabbe aka den okända personens perspektiv————

Tyra backa två steg i chock och tog sats och hoppa upp i min famn. Jag kramade henne hårt och kunde inte låta bli att le.

-Du kom, säger hon kort.

-Jag lovade, svarar jag med ett leende.

-Kalle då?, frågar hon med sorg i ögonen.

-Han mår bra. Han lever livet du vet, säger jag och då hörs en lätt motorcykel komma närmare oss. Den sladdar och stannar precis bredvid mig. Hjälmen tas av och ett välbekant ansikte likt Tyras syns.

-Kalle, säger Tyra sorgset. Det varar typ i 5 sekunder och hon spricker upp i världens leende.

-Ähm? Tyra? Vilka är dom här killarna, frågar gänget hon hängde med förut. Hon kollar mot dom med tårar i ögonen.

-Mina........, är allt hon hinner säga innan hon flyger fram i luften. En bil har kört på henne. Ur bilen kommer en blond bimbo och säger:

-Så går det när man snor mina killar.

Hon går iväg och alla killar springer mot Tyra som ligger medvetslös på marken.


----Folk som inte gillar blod, läs inte---


Hon låg där med blod överallt. Ett stort jack pryder hennes panna, hon behöver nog sy. Det rinner blod ur hennes mun och benen är helt uppskrapade.

- Oh fuck, är det sista någon säger innan hon åker iväg med ambulansen.


°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°

Tänkte skriva vilka som är med i vilket gäng. Det blev lite rörigt

Lukes gäng:     Luke, Max, Jacob, Tony, Alex och Tyra

Sams gäng:      Sam, Damon, Marc, Justin, Felix, Tyler, Zach och Tyra

Killrugby lag 1 (Lukes):   Luke, Max, Jacob, Tony, Alex, Tyra + Albin, Charlie, Jonathan, Noel, Vilgot, Viggo

Killrugbylag 2 (Sams):     Sam, Damon, Marc, Justin, Felix, Tyler + Zach, Samuel, Emil, Leo, Oskar, Erik

Mitt liv, mina regler boyzzzDonde viven las historias. Descúbrelo ahora