-------------Alexs perspektiv-----------------
Jag möter Ty och Damon som kommer gående hand i hand framför mig.
- Hej!, säger jag glatt och pausar musiken som spelas i mina hörlurar. Ty nickar som hälsning och ger mig en kram.
- Tjoo, säger Damon och kollar med lyckliga ögon på mig. Jag vet att han länge har gillat Ty och jag är glad att dom är tillsammans för dom är väldigt gulliga ihop. Jag hoppas bara att det inte tar slut på fel sätt för jag vill inte vara emot Damon, för självklart tar jag Tyras parti, hon är min bästavän.
- Följer ni med till Starbucks? Jag ska möta Tony och Jacob där, säger jag och dom kollar på varandra en stund.
- Aa jag följer med iallafall, säger Ty. Dom verkar inte riktigt vara enade om det men alla vet att Ty gör vad Ty vill.
- Jag måste hem och fixa lite saker, men vi kanske ses sen, säger Damon och går. Jag tar tag i Tys hand och vi börjar den 5 minuter långa promenaden till Starbucks.
.....5 minuter senare.....
Vi kliver in på Starbucks och ser direkt Tony och Jacob sitta vid ett bord längst in. Vi beställer det vi ska ha och går o sätter oss vid dom andra. Ty släpper min hand när vi sätter oss och hälsar på dom andra.
- Tjoo, säger Tony och Ty nickar som hälsning.
- Så hur mår ni?, frågar Jacob och kollar på Ty.
- Fett ont i huvet men ganska bra, säger hon och jag nickar instämmande. Efter det blir de tyst. Ingen säger någonting på ett bra tag. Tills Ty avbryter tystnaden
- Är det någon som har lust att spela soccer?, frågar hon och alla kollar upp från mobilerna.
- Visst, men kan du spela då?, frågar Tony och flinar.
- Självklart, jag spelade när jag bodde i Sverige, svarar hon stolt och flinar.
- Låt se vad du kan då, säger Tony och flinar ännu mer om det ens är möjligt. Alltid ska dom göra allt till en tävling tänker nog både jag och Jacob eftersom båda himlar med ögonen.
§§§§§§§§§§§§§§§§§§§
kort kapitel igen, tror det kommer upp ett igen imorrn. Vad tycker ni om iPhones nya uppdatering (IOS 10)???? Själv vill jag inte uppdatera för den verkar inge bra :))
tack o hej <3
ESTÁS LEYENDO
Mitt liv, mina regler boyzzz
Novela JuvenilTyra flyttade nyss till Kalifornien med sin mamma. Deras familj har gått igenom mycket det senaste året och behövde en ny start. På den nya skolan träffar hon Luke, som hon aldrig trodde hon skulle få se igen, men där satt han. Hon får även problem...