--------tyras perspektiv--------
jag vaknar av solen som strålar in genom mitt fönster, sömnigt försöker jag vända mej om i sängen men det tar stopp ganska snabbt och jag märker en arm som är slingrad runt min mage. Jag vänder försiktigt på huvudet och där ligger Damon o sover, jag ler för mig själv och vänder tillbaka huvudet. Jag blev stupfull igår och kommer därför inte ihåg vad som hände eller hur jag kom hem igen. Kanske var det Damon som hjälpte mej hem och stannade över natten för att kunna kolla till mig nu på morgonen.
-Goodmorning sweetie, säger han med sin sexiga morgonröst.
- Goodmorning hottie, svara jag och vänder mej om.
- Sovit gott?, frågar han och studerar mitt ansikte.
- Jo, ganska, svarar jag och efter det blir de tyst. Ingen rör en muskel, Damon kollar länge in i mina ögon och sen ner på mina läppar. PANG, så raderas avståndet mellan våra läppar och blir till en underbar kyss. Kyssen avslutas och jag vänder mej om så jag ligger med huvet mot hans bröstkorg och kollar upp i taket.
- Hur länge har du velat göra det där?, frågar jag för att bryta tystnaden.
- Enda sen första dagen jag såg dej, svarar han och pillar med mitt hår.
- Tror du killarna kommer gilla det här?, frågar jag men den här gången för att jag vill få svar.
- Sålänge du är lycklig så kommer dom acceptera det, säger han och jag skrattar svagt.- Vill du ha frukost?, denhär gången är det Damon som bryter tystnaden. Jag mumlar ett visst och sätter mej upp. Jag tar av mig klänningen och byter ut den mot en grå oversize T-shirt. Damon sätter på sig ett par mjukisshorts och bär sedan upp mig på sin rygg och går ner till köket. När vi väl är där så sätter han ner mej på en stol och börjar göra pannkakor. Jag tar mobilen som ligger på bordet och kollar snapchat o allt annat. Jag studerar hans bara ryggtavla men efter en stund tröttnar jag på att sitta still så jag hoppar upp på Damons rygg och kollar på när han steker dom sista pannkakorna.
~~~~~~~~~~~~~~~
lite längre kapitel idag, yey. ska försöka skriva ett längre kapitel imorrn och så ska jag försöka uppdatera mer regelbundet.
tack o hej för mej🌷
ESTÁS LEYENDO
Mitt liv, mina regler boyzzz
Novela JuvenilTyra flyttade nyss till Kalifornien med sin mamma. Deras familj har gått igenom mycket det senaste året och behövde en ny start. På den nya skolan träffar hon Luke, som hon aldrig trodde hon skulle få se igen, men där satt han. Hon får även problem...