Část 1. - Ach to drama.

1.8K 69 1
                                    

Clarke:

Seděla jsem na vysokém stromě a jen vyčkávala, než mi do pasti naběhnou zbylé dvě soupeřky a já se konečně stanu vítězem. Když jsem je uviděla, jak se blíží a ke všemu společně, pomyslela jsem si pouze "zbabělci" a chystala se ke skoku. Seskočila jsem, jednu srazila k zemi a druhou pevně chytla pod krkem ve snaze jí zlomit vaz, když najednou zazněl roh a já jsem ji vážně naštvaná odhodila, že spadla na zem.
„To jako vážně?" Rozčíleně jsem zařvala a začala se rozhlížet po naší velitelce, nebo aspoň po někom, kdo by mi vysvětlit, proč mě zastavili těsně před výhrou.

Najednou z lesa vylezl Lincoln, byl to nový strážce, kterého po vyhnání z jeho domova vzala pod křídla naše velitelka Leah. S rozčíleným obličejem jsem si to k němu hrnula a začala jsem nadávat. Lincoln mě chytl za paže a pomalým ale hlasitým "Clarke" mě okřiknul. „Leah je mrtvá." Zašeptal už Lincoln a já jsem se rozběhla na kraj arény, sedla na koně a jela zpátky do tábora. Když jsem dojela zpátky, nikde nikdo nebyl, pouze dva strážci, kteří mě nejspíše už čekali, protože hned jak mě viděli, vzali mě k velitelčinu tělu. Zhroutila jsem se vedle ní a i přes snahu mi uniklo pár slz. Lincoln mě mezitím dohonil a dřepl si vedle mě.

„Je mi to líto Clarke, vím, že tě celý život vychovávala a byla jsi její favorit na další velitelku. Zabila ji královna z Azgedy. Dozvěděla se, že se velitelka chce připojit k Lexe a její armádě." Dokončil Lincoln a najednou jsem nebyla smutná ze ztráty nejbližší osoby, ale začínal ve mě panovat vztek. Zvedla jsem se na nohy, vzala si velitelčin meč a slabým, ale za to hodně naštvaným hlasem jsem řekla "jus drein jus daun" a udělala krok směrem ke dveřím, ale cestu mi zastoupil Lincoln. „Omlouvám se Clarke, ale tohle není pouze na tobě, teď jste velitelky tři a jako váš nový strážce vám musím povědět o osudu pro další velitelku." Řekl a vedl mě do sálu, kde už seděla Christine a Mia. Pouze jsem se na ně zamračila a sedla si na druhou stranu.

„Před 50 lety, kdy vznikl náš kmen první velitel sepsal osud pro 13 velitelku, a to bude jedna z vás. Napsal, že 13 velitelka bude ze všech nejmocnější a získá si mocné přátele a že ochrání náš kmen lépe, než kterýkoliv jiný velitel před vámi. A poslední věta která tu je napsána zní takhle: „13 velitelkou se stane dívka, jejíž srdce bude patřit té nejmocnější z nejmocnějších, 13 velitelkou se stane dívka, které bude patřit srdce té nejmocnější z nejmocnějších, 13 velitelkou se stane dívka, která vyhraje boj v lásce."

Nechápavě jsem koukala na Lincolna a přemýšlela jsem, jestli se dal na poezii a snaží se nás tu unudit, nebo jen prostě zkouší upoutat naší pozornost jinam, když v tu se postavila Christine. „Takže chceš říct, že abych se stala velitelkou musím přimět Lexu, tedy Hedu, aby se do mě zamilovala? Tak to bude brnkačka." Zasmála se tak ošklivým způsobem, až jsem začala litovat té chudinky Lexy, pokud se jí to opravdu povede.
Vstala jsem a odcházela pryč, když na mě zavolal Lincoln. „Kam jdeš, dnes večer odjíždíte do Polis." Zamračila jsem se a otočila se zpátky k odchodu. „Nikdo mi nebude říkat do koho se mám zamilovat, nikdo." Zabručela jsem při odchodu a nezapomněla jsem pořádně bouchnout dveřmi. Ach to drama.

Kdo získá její srdce?Kde žijí příběhy. Začni objevovat