Kyoko stála ve větru u budovy školy, pohlédnula na mobil:,, Už je skoro čas." Zrudnula a pomyslela si:,, Ah, Yui.. budeš obětovat mojí lásku? Já ... opravdu tě miluju a chci... abys to věděla, ah.." ,, Kyoko!" Zaslechla hlas její lásky, ta se na ní podívala a podala jí dopis:,, Tohle je od tebe?" Kyoko jenom přikývnula:,, Yui víš já..." Dívka ji ani nenechala domluvit a obejmula ji:,, Taky tě miluju Kyoko. Vždycky jsem tě milovala." ,, Yui?" ,, Budeš se mnou chodit?" Zeptala se jí Yui, druhá dívka jenom přikývnula se slzami v očích:,, Jistě! Miluju tě víc než cokoliv na světě Yui!" The end.
Chinatsu rychle mangu vytrhnula Kyoko z rukou a roztrhala ji na kousíčky, dívka se trochu zasmála, ale byl to nucený smích, vidět její práci takto zničenou ji ranilo, koneckonců do toho vložila své skutečné pocity:,, Ještě že to byla jenom kopie." Ušklíbnula se a ukázala Chinatsu originál, ta se proti němu hned rozběhla připravená ho zničit, ale Kyoko ho nakonec před ní naštěstí schovala. Ale poté ji před obličejem proletělo pár částí ze stránek, povšimnula si té s nápisem,, Vždycky jsem tě milovala". Pohlédnula do země, na chvíli měla bolestivý výraz, čehož si všimnula jenom Yui, ale byla zticha a jen je tiše pozorovala s poker facem.
Yui i Kyoko šly společně domů:,, Jsi v pořádku?" Zeptala se ji černovláska, blondýnu to překvapilo:,, Jak to myslíš, jestli jsem v pořádku?" ,, No vypadala jsi smutně." Kyoko to překvapilo:,, Ty sis všimnula?" Řekla tiše, aby to její kamarádka neslyšela, uspěla:,, Co jsi říkala?" Zeptala se jí tedy Yui, blondýna rychle zavrtěla hlavou a vesele řekla:,, Nebyla jsem smutná!" Poté ale s širokým úsměvem pověděla:,, Dneska budu spát u tebe." ,, Byla to otázka nebo rozkaz?" Zareagovala na to s úsměvem Yui, druhá se zamyslela:,, Záleží na tom?" ,, No dobře můžeš u mě spát" Poklidně pronesla černovláska.
Vešly do Yuinýho bytu:,, Udělám večeři dobře?" Navrhnula černovláska a Kyoko jenom přikývnula:,, Dobře, chceš s něčím pomoct nebo něco?" Dívka zavrtěla hlavou:,, Ne díky." S těmito slovy tam nechala blondýnku, ta už to u ní znala velmi dobře, sednula si tam do jejího pokoje, pohlédnula na její postel a přičichnula k ní:,, Voní jak Yui..." Tiše řekla, položila na ní hlavu a zavřela oči. Nedopatřením usnula.
,,Kyoko... Kyoko!" Dívku vzbudil Yuin hlas, pootevřela oči:,, Je večeře." Blondýnka se protáhnula:,, Aha... promiň" Černovláska se zasmála:,, Neomlouvej se, každopádně pojď se teda najíst." Kyoko jenom přikývnula, přitom si protřela oči. Spolu došly ke stolu, kde už byla prostřená večeře, blondýna začala jíst. Yui se na ni s úsměvem podívala:,, Chutná?" Kamarádka přikývnula, nato ještě znova černovláska řekla:,, To je dobře.."
Když dojedly, tak si sednuly k televizi, kde Kyoko hleděla na to, jak Yui hraje hry, přitom tiše až neslyšitelně pronesla:,, Chtěla bych, aby ses na mě dívala, tak jako na ty svoje hry.." ,, Říkala jsi něco?" Zeptala se ji Yui, druhá na to jenom zavrtěla hlavou:,, Nic!" Tohle ale černovlásku, už donutilo dělat činy, položila ovladač a přitom se k ní přiblížila, hleděla ji přímo do očí. Kyoko zrudnula:,, Yui?" Tiše řekla jméno své kamarádky, ta na to stejným tónem hlasu pronesla:,, Co se s tebou děje? Od času v našem klubu se chováš divně." ,, Ne to není.." ,, Proč mi lžeš?!" Řekla Yui více nahlas,, Yui?" Kyoko opět tiše řekla její jméno, přitom ji ale stekly slzy, pohlédla do země a otírala si je:,, Omlouvám se.." Tiše řekla, ale nato ji kamarádka shodila na zem i ona měla slzy v očích. Blondýnu to překvapilo:,, Yui? Proč pláčeš?" ,, Nevím... Když se na tebe teď podívám, tak se mi chce brečet." ,, Co tím myslíš?" Nechápavě se otázala Kyoko ,, Prostě přestaň brečet." Znělo to trochu jako rozkaz, ale spíše to byla prosba, černovláska ji nato ty slzy otřela a usmála se na ni:,, Už budeš oka?" Blondýna se na to zasmála:,, Yui." Řekla, objala a přitiskla dívku k sobě.
Chvíli tak leželi, než nakonec Kyoko tiše pošeptala druhé dívce:,, Yui.. Já.. asi tě.. mi..milu.. miluju!" Její láska sebou trochu cuknula, ale poté se usmála:,, Proto jsi byla celý den tak mimo?" ,, Co tím myslíš?" Otázala se ji Kyoko, ale ona na to jenom řekla:,, Takže v té manze byly tvé skutečné pocity." ,, Jo.." Nejistě ji odpověděla, ale Yui pokračovala:,, Takže když to Chinatsu zničila, tak jsi myslela, že ty pocity jsou v troskách.." Teď už radši Kyoko nic neříkala, mlčela:,, Ale upřímně.. ta manga se mi líbila." ,, Yui?" ,, Kyoko.. prosím buď moje přítelkyně." Dívku to překvapilo a znova se rozbrečela, jenže tentokrát štěstím:,, Ano, budu tvoje přítelkyně." Yui na ni pohlédnula a ušklíbnula se:,, Zase brečíš?" Kyoko se trochu usmála:,, Nemůžu si pomoct." Černovláska se k ní nahnula a olíznula ji slzy:,, Jsou sladké." Pochválila je na to, ale díky tomu blondýna zrudnula jako rak:,, Yui.." Tiše řekla a poté dodala:,, prosím polib mě.." Dívka bez otálení splnila její přání a začala ji vášnivě líbat, oběma se to líbilo, ale po nějaké době musely přestat. Kyoko začala dýchat nahlas, ale Yui vypadala bez problému, díky čemuž blondýna trochu znejistěla:,, Yui byl tvůj první?" Dívka na to jenom s úsměvem přikývnula, ale poté ji položila stejnou otázku, nato Kyoko odpověděla:,, Čekala jsem jenom na tebe." Znova se začali líbat, ale poté přestali, jelikož ve hře zazněla rána a vyšlo z ní:,, Game over!" Yui vypadala, že by se měla zhroutit, neuložila to. Kyoko si toho všimnula:,, Yui. omlou.." Černovláska ji to nenechala doříct a znova ji políbila:,, Na tom nesejde, mám tě radši než nějakou hru!" S úsměvem na ni pohlédla, Kyoko se znova štěstím rozbrečela, na což poté začala svou přítelkyni líbat.
Yo!! Tak je tu další povídka z anime Yuru yuri (samozřejmě zase jiný pár, jak jinak ode mne... - dělám si srandu :D ). Jinak jsem se chtěla zeptat, jaké jména preferujete v povídkách, které nejsou fan fikce? (jako jestli třeba radši čtete povídky s českými jmény, nebo americkými a tak..) Jinak nehleďte prosím na pravopis.. díky :) Jo a abych nezapomněla...snad se vám povídka líbila
ČTEŠ
Krátké yuri fanfikce
FanfictionTady jsou všechny možné fanfikce... PS: yuri znamená holka x holka (lesby)