Mikasa pootevřela oči a dívala se jen tak do vzduchu, ale poté si povšimla něčeho malého. Sednula si a to, co se jí předtím zdálo jako náhodná věc, se změnilo na naopak malou Annie. Černovláska popozvedla obočí a začala si prcka před ní prohlížet, nepamatovala se, že by byla takhle malá.
Prsty chytila kapuci od blondýnčiny mikiny, aby si ji mohla prohlédnout více zblízka. Ukazováčkem na druhé ruce trochu pošimrala Annie na břichu. Ta se zasmála, ale poté hned otevřela oči. Její výraz se změnil na naštvaný a začala trochu hýbat rukama a nohama, chtěla Mikasu při nejmenším zmlátit. Černovláska se na prcka dívala se zájmem v očích, ale poté jen vydechla:,, Co se ti stalo?" žádná odpověď, vlastně Annie otevírala svoji malou pusinku, ale nevyšlo z ní ani slovo. Mikasa si povzdechla, netušila co s ní.
Položila dívku na postel a poté šla pryč, chtěla se totiž nasnídat. Annie se začala vztekat a skákat na posteli, vypadala, že nechce být sama. Černovláska se na ni otočila:,, Máš taky hlad?" blondýna přikývnula. Mikasa chytila znova prcka za kapuci a šla s ní do kuchyně (mimochodem jen tak pro info, je to v přítomnosti a Mikasa žije sama). Položila Annie na stůl, a poté nakrájela tam chleba:,, Čím to chceš namazat? A nebo chceš jogurt?" Zase ani hláska jako odpověď:,, Tak ti to namažu máslem," pověděla a přesně to i udělala. Položila krajíc chleba před Annie a začala jíst ten svůj pozorujíc prcka. Ta ukousnula jen pár soust, ale cítila se již plná, chytila si břicho:,, Už nemůžeš?" otázala se Mikasa a blondýna jen přikývnula. Černovláska to po ní teda dojedla.
Hned poté se vrhnuly na ranní hygienu. Annie stála na části umyvadla a dívala se na Mikasu, která si již čistila zuby a přemýšlela o tom, jak vyčistit zuby blondýnce. Černovláska se opřela o umyvadlo a tím nedopatřením shodila do zmíněné věci, zrovna když tam ještě k tomu tekla voda. Annie vypadala opravdu bídně, malý vír ji stahoval do kanalizace. Mikasa ji ale okamžitě zachránila a tentokrát ji položila na skříňku vedle. Blondýna naštvaně skákala po dřevě, černovláska se cítila provinile, podrbala se po hlavě:,, Promiň," tiše řekla, ale Annie se pořád tvářila znepokojeně, tak ji teda Mikasa něžně přejela ukazováčkem po bříšku, na to se prcek zase začal smát, asi ji to lechtalo. Ale jakmile dívka přestala, tak byla blondýna o to víc naštvaná.
Poté se Mikasa s Annie v ruce přesunula na gauč, tam položila prcka na stůl a lehnula si, byla totiž ještě poměrně unavená. Hned, jak byla blondýna položena, se k černovlásce otočila zády a hrála uraženou. Mikasa se zatvářila smutně:,, Promiň.." tiše pověděla, ale poté zaujala pozici, také zády k Annie, která se poté na větší dívku ohlédla. Pomalu k ní popošla, ale jakmile se objevila na konci stolu, tak se zastavila a začala trochu skákat na místě. Mikasa se na ni otočila:,, Odpouštíš mi?" blondýna přikývnula a poté k ní natáhla ruce. Černovláska si sedla a vedle ní hned přišla Anne, spolu se celý den dívaly na filmy.
Večer, když už byli připraveny ke spánky, si lehly do postele. Mikasa se chvíli jen tak dívala na Annie:,, Dobrou noc..." poté řekla s drobným úsměvem. Blondýnka nečekaně přistoupila k černovlásce a naznačila, ať ji nastaví tvář. Mikasa poslechla a jakmile to udělala, tak ji Annie dala pusu. Větší dívka sice sotva něco pocítila, ale potěšilo ji to:,, To má znamenat dobrou noc co?" řekla si sama pro sebe, následně pohlédla na prcka, ale poté zavřela oči a usnula a blondýna jak by smet.
Během spánku se Annie znova zvětšila do své původní podoby, ale stále ležela v náruči Mikasi.
Zase jsem sem přidala ne příliš známý pár (a upřímně Annie schipuju i s Arminem), každopádně jsem ráda, že jsem si vyzkoušela příběh s někým zmenšením (toto jsem viděla v mnoha mangách, teda až na to že v jiné formě). Jinak doufám, že se vám líbila a nehleďte na pravopis.
Oh, abych nezapomněla, když jsem začínala, tak jsem si slíbila, že až budu mít 6 sledujících, tak napíšu pár povídek na přání... fan fikcí, takže pokud někdo po mě chce něco napsat, nějaký určitý YURI ship... může napsat a bude ho tu mít (ale beru jen tři, lol vsadím se, že ani to nebude :D )
ČTEŠ
Krátké yuri fanfikce
FanfictionTady jsou všechny možné fanfikce... PS: yuri znamená holka x holka (lesby)